Fórum >> Típusok >> 145-146

GT Ɨ|ѯ2007-06-25 11:13:26 // 39866
nadeilyenpesszimista hangot...:-)
Örülj neki!:-)
Rendben van 1 jó darabig,lehet nyomni neki..pl
Laurent2007-06-25 11:12:14 // 39865
Rövid fórumturka után a 2-es jelzésű alkatrész az!

2007-05-18 17:18:55 // 37363 hsz
Mulder2007-06-25 11:12:14 // 39864
Hi
Sajna nekem is többet kajál a kicsike. Mielőtt kicseréltem 8-8.3-al elmentem, amibe volt döngetés is...... Most +1-1.5 lityó. Szívás. Gyertyát(ngk) lehet szerezni 40 alatt is. UNIX, ha van ismerősöd.
Kau2007-06-25 11:11:39 // 39863
Aki nem tudná:
Az LMM csatija a sárga nyíl.
A pillangószelep a kék nyílnál van. Csak le kell venni a bilicset és a csövet.

Ferko2007-06-25 11:11:33 // 39862
Köszi! Persze már minden eszembe jutott, csak éppen a legegyszerűbb megoldás nem! :):):)
Ferko2007-06-25 11:09:59 // 39861
Huhh, az igen! Na ez nekem még álom, és az is marad. :):):) Nem hiszem, hogy ki lehetne hozni 6,4-ra a fogyasztást. De ha ki is lehetne, akkor sem valszínű, hogy meg tudnám csinálni, mert hát ott van a száguldás utáni vágy (persze csak ésszel)! :):):):)
Kau2007-06-25 11:06:40 // 39860
Ebben egyetértek.

Ferko.
LMM - Légmennyiségmérő.
Benőke2007-06-25 11:05:43 // 39859
A torx kulcsot még lehet találnék is, de foggalmam sincs mit hogyan hol és miért :)
Rákérdezek egy szervízben hol mennyiért pucolják ki az LMM -et és a pillangószelepet :)
THX.
Laurent2007-06-25 11:05:14 // 39858
Persze mert itt kezdtem fórumozó pályafutásomat. De ha lenne egy leírás arról, hogy hogyen lehet ügyesen megtalálni dolgokat akkor lehet, hogy nem lenne ennyi ismétlés.
Szégyen nem szégyen én is nemrég jöttem rá, hogy milyen egyszerűen meg lehet találni bármit és nem kell millió hsz-t átolvasni, azt megteszi helyetted a gép.
Ferko2007-06-25 11:03:48 // 39857
Még egy - amatőrnek ható - kérdésem lenne! :)
Az LMM-nek mi a pontos megnevezése, és annak hol van a csatija? :):):)
Délben kiugrom a haverhoz, és lehúzzuk a csatit! :):)
Kau2007-06-25 11:02:12 // 39856
Most pillanatnyilag jól egyben van. Most költöttem a műszaki oldalra 150 ezret. Remélem most már egy darabig nem talál új hülyeséget :))
Ilyenkor lehetne tovább fejleszteni. Csak ilyenkor már nincs miből :)
Mire összegyűlik, addigra meg megint jön valami...
Benőke2007-06-25 11:00:32 // 39855
Átlagban 7 - 7,5 körül etetem az autót... Volt már 6,4 -es fogyim is :)
Azthiszem 720 körül volt a legnagyobb táv egy tank benyával :)
Kau2007-06-25 10:59:56 // 39854
Mindig vannak újak! ;)
Te is örültél, ha választ kaptál és nem kéne átnézni 3000 hozzászólást. ;)
Egyébként ezen nem lehet változtatni...
Tedi2007-06-25 10:55:55 // 39853
Nem számolom, de, ha ne is copy-paste-ből, de csípőből megy a dolog :)
Remélhetőleg nemsokára lesz erre megoldás.
GT Ɨ|ѯ2007-06-25 10:55:30 // 39852
Ciao !
Miujsága46-osoDDal??:-)
GT Ɨ|ѯ2007-06-25 10:54:38 // 39851
A csecsemőnek minden új:-))))
Visszatérő téma-valamint az ismétlés nem árt..
Szerintem:D:-)))
Ferko2007-06-25 10:51:11 // 39850
Zöldkártyát majd januárban kell csináltatni. Félév alatt csak nem megy tönkre a gyári! De most jut eszembe, hogy a múltkor, amikor a haver csinálta az autót, akkor megnézte a károsanyag kibocsátást, és ott egy picit magasabb értéket mutatott az elfogadhatónál, ami másnapra megszűnt. Itt meg olvastam, hogy ezt szintén okozhatja lambda szonda.
Elsőkörben akkor lehúzom a csatit, és meglátjuk mi lesz. :):)
Köcc a tanácsokat! :):):)
Laurent2007-06-25 10:45:32 // 39849
Teddy és Kau!

Számoljátok egyébként, hogy hanyadszorra írjátok le (válaszoljátok) ugyan azt? Vagy nektek van egy szöveg elmentve txt-ben és ha valaki dízeles hangra kérdez akkor csak copy-paste? :D Javasolnám, hogy írni kellene egy használati útmutatót, hogy mit hogyan lehet megtalálni a fórumban. :DD

Amúgy becsülöm a kitartásotokat, jól bírjátok!

Kau várom a következő tipped, milyen menetrendszerinti meghibásodásról lesz szó a következő napokban! LMM, Lambdaszonda, vezmód kilőve! Szerintem nagy esélyes a futómű illetve a fogyasztás téma! De a titkos favorit is érik szerintem.......váltóméretek, ET számok! :DD
Kau2007-06-25 10:41:56 // 39848
Zöldkártya előtt érdemes cserélni, nehogy addig tönkre menjen ;)
Kau2007-06-25 10:40:30 // 39847
Azért nem írtunk neked többet, mert Teddy pontosan leírta a hibák okozóit ;)
Kau2007-06-25 10:39:03 // 39846
Akkor még amit Teddy írt, egy LMM takarítás is szóba jöhet. Ezután már csak költségesebb dolgok maradnak :(

Én 1 évig jártam lehúzott lambdacsatival, fél évig lehúzott LMM csatival. Tényleg, annak is lehúzhatod a csatiját, megnézni, hogy megszűnik-e.
Toma2007-06-25 10:38:36 // 39845
Thx a tippeket Urak!
Ferko2007-06-25 10:34:04 // 39844
Azt már megnéztük, és teljesen tiszta volt. Valahol máshol van a problema.
Valszínű az lesz, amit tanácsolsz, hogy lehúzom a szonda csatit, amíg nem cserélem ki. De sokáig nem akarom húzni, minnél hamarabb ki akarom cseréltetni!
Kau2007-06-25 10:32:40 // 39843
Kb 1000 Ft-ért kitakarítják az LMM-et. 5 perc.
Azért macerás otthon, mert lyukas torx kulcs kell a kivételéhez. Régebben 6 ágú kellett, az újban 5 ágú :(
Kau2007-06-25 10:30:20 // 39842
A gyári Bosch lambdaszondát most úgy nézem ki lehet váltani Magneti Marellivel. Olcsóbb és mégse Bosch. A szerelése is praktikusabb, ugyanis nem kell semmit se kötözgetni, hanem gyári csatlakozó van a végén és csak rá kell dugni!
(Nekem a Boscht be kellett kötni).
Kau2007-06-25 10:26:40 // 39841
A fordulatszám ingadozására a legegyszerűbb mód, hogy kitakarítod az alapjárat előtt lévő pillangószelep környékét. Ezt te is meg tudod otthon csinálni.
Ha ilyen sokat eszik az Alfád, akkor lehet, hogy a lambda, egy felső tartománynál állt be. Húzd le a csatiját a motor mögött. Ekkor egy középértéken fog ketyegni a gép.
Mégse fog annyit enni, addig se míg cseréled.
Tedi2007-06-25 10:24:23 // 39840
Leginkább mindekettő. A dízeles hangért a vezmód a felelős, az ingadozásért pedig az LMM. De az ingadozás akár a lambda szondától és az alapjárati motortól is lehet. Első körben szvsz pucold ki az lmm-et, ha nem javul, akkor kell tovább agyalni.
Toma2007-06-25 10:19:46 // 39839
Ciao!

Benőkéhez hasonlóan nekem is gond van a fordulatszám ingadozással, plusz inditáskor egy pár másodpercig kicsit dízeles a hangja a gépnek. Volt aki azt mondta, hogy LMM van a dologban, és olyan is aki asszondta, hogy vez mód. HA van tipp akkor azt megköszönöm!
Ferko2007-06-25 09:54:37 // 39838
Valóban izgalmas, meg baromi idegesítő is! :):):) Nagyon szeretem a vasat, csak ne kellene rá költeni ennyit! De ezt más típussal is el kellene játszani. Viszont kárpótol érte rendesen a kis gyönyörűség! :):):):)
Valszínű, hogy gyári lambda szondát veszek, mert itt többeknek nem jött be az utángyártott. Nem rossz a fogyasztás, én általában egy tank benzinnal 500-510 km-t tudok menni. De az is igaz, hogy a Te vasad 1.4-es. Nekem eddig a rekor 8,3-8,5 volt, de akkor 110-el mentem végig az autópályán. Amikor viszont döngettem (160-180), akkor sem kúszott fel 10,5 felé. :):):):)
Benőke2007-06-25 09:44:25 // 39837
Lenne egy kérdésem. Idén kezdte el ezt velem a vas.
Szóval melegben ha még hideg a motor 3000 alatt erőtlen alig megyeget.
Utánna nincs gond. Aztán ha bemelegszik, szintén minden ok.
Ez mitől van? Ötletbözéztek itt nekem hogy LMM ill pillangószelep :)
Mibe fáj egy ilyen takarítás? :)
THX.
Benőke2007-06-25 09:42:03 // 39836
42-44 Literrel 310km? uhh az tényleg izgalmas :)
Nekem most sikerült 42,4 lityóval 530km -t mennem úgy hogy nem nagyon volt kímélős használatban ezalatt, volt benne minden, autópályás hajtépés, városi araszolós piroslámpás gyorsulós, hegymenet. Az üzemanyagon hamar megspórolhatod szerintem a gyári cuccokat :)
Ferko2007-06-25 08:55:23 // 39835
Köszi az infót!
Nem egyszerű a dolog. A gyári egy rakat pénz, az utángyártottal meg lehet, hogy szív az ember. Még az előző tulaj cserélt benne lambda szondát. Asszem utángyártottat, és kb pont egy éve.
Sajna a gép nagyon kajolja a benyát. Mentem 310 km-t 42-44 literrel. Ma reggel meg mikor beindítottam a fordulatszám úgy járt fel alá, mintha én túráztattam volna a motort.
boyci2007-06-25 08:46:48 // 39834
ciao Szasza!
a képeken más szögekből is látszódhatna az autó (pölö),
a jelet is eksztra fel lehetne tüntetni, meg talán a háttéren is lehetne válzoztatni...
1enlőre ennyi...még reggel van, oszt még hátha más is gondolkodik ezen...
a kivizelezés egyébként végleges? (mármint az elrendezés forma...)
Ferko2007-06-25 08:46:12 // 39833
Szépj jó reggelt Mindenkinek! :):)
szasza(SW)2007-06-25 07:32:46 // 39832
Sziasztok!
A naptár mintát M-Gege linelte várjúk a reakciókat rá.Tetszik ,nem tetszik mi legyen másként,vagy bármi okosság!Egy hét van rá,hogy kitaláljátok mi változzon rajta még M-Gege nyaral.Várom a véleményeket!Este felirom a küldéssel kapcsolatos kéréseket.Köszi a figyelmet sziiasztok!
szasza(SW)2007-06-25 07:23:38 // 39831
Mozzillával 5 perc után se jön be nálam,csak explorerrel.
Kau2007-06-25 00:28:53 // 39830
Működik, csak várj egy kicsit ;)
Kau2007-06-25 00:26:40 // 39829
Utángyártott lambdaszonda nem nagyon jött be többünknek. Én most vettem bele Magneti Marellit. Az Elaforgnál 27 volt a kisker ára, ebből még lejön egy kis kedvezmény az Amorésoknak. Keresd ezügyben Ofit. Tag itt is. A Bosch most ment tönkre. Másfél évet bírt és 30 körül volt.
Champion gyertyaszett kb. 20 ezer Ft és 40ezer km-re van.
NGK Platinum (ez a gyári is) 100 000km-re van. Beszerzési helytől függően 40-60 ezer/szett.
szasza(SW)2007-06-24 23:54:21 // 39828
Nem müködik a link!
Javitsd ki létszi!
Ferko2007-06-24 23:27:46 // 39827
Szeva Kolléga! :):)
Hát nem olcsó dolgok ezek. Töröm a fejem, hogy mit hogyan kellene csinálni!
Balage2007-06-24 23:18:23 // 39826
Én tavasszal cseréltem a szondát és gyári B(f)osch került bele, cca. 30 pénzért. Sajnos.

Viszont azóta kevebbet eszik a gép.
M-GEGE2007-06-24 23:16:57 // 39825
Na itt a naptár majdnem végső verziója. A múltkorihoz képest annyi változás, hogy felkerül a típus is a nick alá. Amit szerintem még változtatok a nick és a típus betűtípusa lesz, de a többi az elég jó lett.
minta
Észrevételeket szaszának írjátok, én holnap leszek aztán egy hétig nem.
(elhúzok afrikába)
Ha hazajöttem elkezdődhet a fix oldalak készítése.
szasza(SW)2007-06-24 23:09:52 // 39824
hát ezért mondtam azt a buksza monja meg mit raksz bele,valoban elöbb kell cserélni az olcsot,de azt könyeb öszeszedni.Gyertyát meg lambdát házilag is lehet cserélni ott nincs szerviz költség.
Ferko2007-06-24 22:49:56 // 39823
Köszi az infót! :)
Nem egyszerű a dolog. Ahogy olvastam a hsz-eket abból az tűnt ki, hogy az utángyártott lambda szonda hamarabb elromlik. Bár soha nem lehet tudni. Most ott tartok, hogy 12-13 lityót eszik az autó városban, úgy hogy a klímát nem használom, csak ha nagyon elviselhetetlen a meleg. Hamarosan viszont vezérmű csere is szükségessé válik. És a pénz nagy úr ugyebár! :):)
szasza(SW)2007-06-24 22:36:26 // 39822
Ez a te bukszád fügvénye utángyártot pár tizezer 30000kmes gyertyákal.Vagy gyári gyári lambda+Ngk 100000 gyertyákal 100000ft körül.
Ferko2007-06-24 22:29:02 // 39821
Üdv a Cartársaknak!
Szükségem lenne egy kis segítségre!
Most néztem meg a korábbi hsz-eket a lambdaszondákkal kapcsolatban, de csak egyetlen tavaji hsz volt, ahol típusokat és árakat említettek. A kérdésem tehát az lenne, hogy milyen típusú lambda szondát érdemes venni 146 1.6 TS (2000-es évj) vasba, továbbá mennyi ennek az ára? Gyárit vagy utángyártottat vegyek?
A másik kérdésem pedig a közelgő nagygenerálra (100.000 km) vonatkozna. MIlyen típusú gyertyát érdemes venni a gépbe, és mennyi ennek az ára?
THX előre is! :):):)
Balage2007-06-24 21:55:11 // 39820
Egy kalappal! :-D
Föckös2007-06-24 21:45:13 // 39819
nem velem van a baj,mindig csak kevés pénzt ajánlanak:-)))
visszautasítottam vagy 4 állást az elmúlt 2 hónapban, mert nevetséges ajánlatot adtak, pl próbaidő alatt csak 70%kos fizu, meg ilyenek...
na tényleg lépek, jó éjt!:-)))
szasza(SW)2007-06-24 21:41:20 // 39818
ügyes légy már egyszer:DDD
Föckös2007-06-24 21:39:52 // 39817
na én lépek urak! jó éjt mindenkinek!
(mindenki szurkoljon holnap, két interjúra is megyek!)
jó éjt!
f.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak