beeep1462007-02-17 21:23:32 // 31066
Jaj má? Na viccelj! Tudod mi az ami miatt nem tetszik teljesen a cadamuro, és amit Te megoldottál szépen...? Hogy nem látszik az átmenet az eredeti lökös és a toldat között. Sokkal harmonikusabb a tiéd. :-)
GEORGE2007-02-17 21:23:31 // 31065
3000-et se! nem 300-at.
Csoda Viktor reintz vagy hogy a f.szomba kell írni.
Tudom én is hibás vagyok amiért nem tudtam még 1 hetet várni hogy megjöjjön a götz.
most a gyári tömitésel van összerakva mahle márkájú.
igaz duplája még a götz árának is ( 52ezer volt a a készlet )
De megint tanult az ember a saját kárán.
A hengerfej tömitésen nem szabad "sporolni" és sokszor a OFF-hoz jó minőségű nem bírja a magasabb teljesítményű motorban.
Ezt is csak ez után tudtam meg.
zekedani2007-02-17 21:22:48 // 31064
Más kérdés. A mi kis kompániánkból ki jön az Alfa-Honda talira? Ystuc nevét már olvastam. Esetleg még valaki? Én még nem jelöltem be magam, de megyek.
Föckös2007-02-17 21:22:32 // 31063
ezennel megkövetlek uram! jól beszél!!!!
és külömben is hagy lógjon még egy picit a kezünk...:-)
ystuc2007-02-17 21:20:22 // 31062
Bilibe? Hát, tervek, és álmok nélkül sosem jutunk előre! :-)
zekedani2007-02-17 21:19:22 // 31061
Ez is kell. Ez hozzá tartozik a dologhoz. :-)))
ystuc2007-02-17 21:19:12 // 31060
Jaj má... Te is tudod, hogy megtetszett, és ez alapján készült az enyém! Sőt te tudhatod a legjobban, mert a te oldaladon láttam először. Aztán kicsit jobban utánanéztem. :-)))
beeep1462007-02-17 21:18:46 // 31059
Nagyon szép valóban, csak kellene neki -4 cm...
beeep1462007-02-17 21:17:52 // 31058
Tudom én, hogy mindenki elégedett, csak egy órája lógatjuk a bilibe a kezeinket... Na ezért érdeklődtem volna.. :-))))))))))))))
Föckös2007-02-17 21:17:48 // 31057
???? nemá 300et sem ment el? hámámilyen tömítés voltaz?
beeep1462007-02-17 21:16:35 // 31056
Szemét cadamurosok lekoppintották, baxxus... :-)))))))))))))
Ystuc, én perelnék ám.. :-)))))))))
ystuc2007-02-17 21:15:13 // 31055
Lényegében ez alapján készült az enyém! :-) Innen jött az ötlet. :-)
GEORGE2007-02-17 21:14:29 // 31054
Én meg de lehetne benne egy 2,4Mjet :-)))) az igen ritka lenne 146-ban .-)
zekedani2007-02-17 21:13:58 // 31053
Ysti!
Ennek majdnem olyan a hátsó lököse, mint a tiednek.
Jorjie2007-02-17 21:13:21 // 31052
Hát persze! Alfákról beszélünk :)
ystuc2007-02-17 21:12:41 // 31051
Én teljesen! Talán a súlyát sokallom csak kicsit, de ezt leszámítva maximálisan imádom! :-)
zekedani2007-02-17 21:11:55 // 31049
Én 100%-ig elégedett vagyok vele. Főleg, hogy nekem ez az első saját autóm, így különös helyet foglal el a szívemben.
ystuc2007-02-17 21:11:07 // 31048
GEORGE2007-02-17 21:10:33 // 31047
Én egyszer elkezdem a moci épitést.
ROSS dugók, 280 fokos tengelyek, még a kompjuter birizgálás maradt csak el.
Ugyan is a járatásban nem birta ki a 3000km-et 2300km múlva megette a hengerfejtömitést és a bezudoló víz eltört két dugomat, ráadásúl mind ez majd 800km-re az otthonomtól ( Horvátországban ).
teljes motorgenerál lett belöle, vissza alakitva minden gyárira.
180 lovas lett volna ha akkor a kompjutert is sikerült volna hozzá igazitani.
zekedani2007-02-17 21:09:47 // 31046
Bizony nem egyszerű. Szerintem, ha annyira vastag lennék, hogy ilyet megengedhessek magamnak, akkor sem tuningolnám az 1,6 TS-t. Meg egyiket sem. Az maradjon meg olyan szépnek, amilyen. Lehet kapni más Alfát túrós motorral nagy teljesítménnyel.
beeep1462007-02-17 21:09:32 // 31045
Ha 2.0 TS-em lenne, valszeg ezekre már beneveztem volna... De 1.6 TS-nél nincs értelme...
Ja, amugy meg van elégedve mindenki az autójával? :-))))))))))))))))))))
ystuc2007-02-17 21:06:56 // 31042
Közben találtam egy ilyet:
:-DD

Föckös2007-02-17 21:06:37 // 31041
na épp erről beszélek:-)
és arr legalább nem kell millákat beruházni mert tudok pár jó gépműhelyt:-)
GEORGE2007-02-17 21:06:09 // 31040
Akkor egy fokkal egyszerübb lehet a 2,0 JTS blokk a 156-ból.
Hát nem egyszerű dolog az tuti össze hangolni mindent, de nem lehetetlen.
Föckös2007-02-17 21:05:02 // 31039
nagyjából felejtő részemről a turbós dolog...
(szemét anyagiak)
akkor marad a változó szelepvezérlés:-)
zekedani2007-02-17 21:04:03 // 31038
Ez az, hogy mi minden kell hozzá. Ha már új indítókulcs, akkor zárcsere is, nem? Hogy azzal a kulccsal tudjam nyitni az ajtókat is. Meg mondjuk egy QV műszerfal, az áll a legközelebb a JTS-hez tudásban. De honnan szerzel facelift QV műszerfalat?
Nagyon tele kell lenni egy ilyen átalakításhoz. Arról nem is beszélve, hogy a JTS 6v sebességes vátóval van szerelve.
ystuc2007-02-17 21:03:53 // 31037
Ez a jövő! :-)))))))
beeep1462007-02-17 21:03:52 // 31036
Ennek meg szerintem alternatívája lehet, egy QV-t mechanikusan okosítani... Hengerfej kibővítés, szívó-kipufogó csatornák bővítése, vezérműtengely fokolás, kipufrendszer...:-)))
GEORGE2007-02-17 21:03:20 // 31035
A kérdést a DCS-ek topicjában tedd fel, mert én nem ástam bele magam a dologba :-)
GEORGE2007-02-17 21:02:44 // 31034
Igen hang tuning :-)))
Föckös2007-02-17 21:01:58 // 31032
najó ez oké, de honnan jön a nyomás amitől tüsszent?
ystuc2007-02-17 21:01:52 // 31031
Hát, annyit nem adnék érte. Jól hangzik, de amúgy sok értelme nincs... És tulajdonképpen mi ez? Akusztikus tuning??? :-)))
Föckös2007-02-17 21:01:14 // 31030
még a v6tb-t könnyebb is lenne találni, mint egy q4et
GEORGE2007-02-17 21:00:42 // 31029
A kuplung kinyomsakor tüsszent eggyet. egy ugyanolyan szelepel mint az igaziakban is van. Bővebben nem tudom olyan 30-36ezer közt van az ára. DCs-ek is raknak be ilyent.
ystuc2007-02-17 21:00:16 // 31028
Hát, találni kell egy törött Q4-et, aminek a mocija minimálisan, vagy egyáltalán nem sérült... Aztán indulhat a project! :-)
zekedani2007-02-17 20:59:11 // 31027
Csak az a nagy kérdés, hogy honnan szereznek be Q4 motort? Nem egy gyakori az a 155 Q4. Gondolom, akkor egy komplett motor sem egyszerű beszerezni.
beeep1462007-02-17 20:58:55 // 31026
Világos... :-))
Mondom, szvsz TS motoroknál a 4 hengeres Alfa turbómotor belerakása az alternatíva, ha valaki nagyon tele van... :-)
ystuc2007-02-17 20:58:53 // 31025
Hmm... Jól hangzik! :-) Majd drukkolok! :-)
GEORGE2007-02-17 20:58:34 // 31024
Be lehet tenni!
Vidd oda ahol punisernek is bele tették a 145-be a 3,2 GTA mocit.
Legyen meg hozzá minden, moci kompjuter, kábelkötegek inditó kulcsok és lehet 1,9 JTS 145-öd :-)
Föckös2007-02-17 20:57:54 // 31023
igaz igaz! akkor mondjuk egy 2,0v6tb? na az harapna
beeep1462007-02-17 20:57:14 // 31022
Robesz7-ék csinálnak Debrecenbe egy 146-ot szintén turbós átépítéssel, állítólag még a bakok is jó helyen vannak, kíváncsi lennék, hogy náluk mi pénzben állt meg a gép, és hogy mennyire állt össze...
zekedani2007-02-17 20:56:42 // 31021
Egyet értek. Én egy 1.9 JTS motorral is megelégednék, ha azt bele lehetne tenni a mostani helyett.
ystuc2007-02-17 20:55:40 // 31020
Na de egy alapból turbós mocit berakni biztos könnyebb, mint egy alap mocira utólag turbót varázsolni.
Föckös2007-02-17 20:55:33 // 31019
najó szép álom, de asszem, h ez esetben végleg felejtő.
legalábi saddig amíg nem keresek annyit havonta...
erre pedig pici a sansz:-(
marad a gyárilag 151paci, aztán majd veszek a homasitában valami kjókis légszűrőt pfff
zekedani2007-02-17 20:55:01 // 31018
Na bazzz. Mondom én. Levittem a kutyát és nem győzök visszaolvasni. Egy ilyen túrós boxira én is kíváncsi lennék.
ystuc2007-02-17 20:54:48 // 31017
Ja, valószínű. Amúgy ez a műprüszkölés hogy műxik? Kíváncsiság... :-)
Online tag
2
Vendég2
576
Fórum
Friss topicok
- 159
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV