Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN🍀2023-09-27 21:36:47 // 32192
😁😁 +1
SD2023-09-27 20:45:52 // 32191
A kopelé rondább:)
Liquid2023-09-27 20:34:32 // 32190
a képkereső sok mindent kidob rá, de marad a kopel :)
Liquid2023-09-27 20:33:10 // 32189
Ehhez azért nagyon kell hunyorítani :)
Ez Ampera felni, semmi kétség :)
SD2023-09-27 20:22:17 // 32188
gondokokoztam hogy megosszam-e veletek mert mindég szívjátok a vérem:D
Na megvan mire hasonlít a felnim:)))
Az 1:43-as Bburago-ra:D:D:D



Mindenkiben él egy kisgyerek:D
SD2023-09-27 20:07:50 // 32187
Na most ez a multi-spectral sensor annyi, hogy nem vágja az IR-t és abban a tartományban az AI ráerőssít a színekre? A tesztképeken azt láttam hogy a tükröződések jobban kijönnek rajta, ebben van valami:)))Tehát egy IR maszkot használ a Visible tartomány RAW feldolgozásáháoz?:))
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 18:34:56 // 32186
A felirat legalábbis jól néz ki :-) Állítólag a szín kalibrációban, zajmentesítésben kooperáltak. Ilyet még nem láttam telefonban, hogy spektrál szenzor van benne. És 5 tengelyes OIS. Plusz egy dedikált NPU, ami realtime AI zajmentesít. Olyan ISO-kon használja a szenzort, hogy meglepő. Feltekert érzékenységen ugye megnő a zaj, így általában jobb az ISO-t lehető legalacsonyabban tartani a jó jel/zaj viszonyhoz. Na ez meg feltekeri a szenzor érzékenységet, aztán átküldi az NPU-n ami leszedi a zajt. Meggyőzően működik.
Amibe viszont nagyon belebuzultam, az a kerámia hátlap. Meg hogy féláron adták XD
TtK2023-09-27 17:30:23 // 32185
Hasselblad kamera, azta! :)
SD2023-09-27 16:21:43 // 32184
Na erre gondolnék én is:)
De valószínüleg sokat tud anélkül is..

Tényleg el kell már vinni egy körre akksi levét után:)
Most már talán lenne merszem :D:D:D

Vagy ki tudja:D
SD2023-09-27 16:19:35 // 32183
Nagyon csecse:)
A mód?:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 14:37:03 // 32182
Szerintem a seggmegmentő esp akkor megy ha kattog a relé. Viszont az eLSD nem kattogtat relét, és tuti hogy állandóan nyomatékot oszt szoroz. Egy sima kanyarban is, ha közben gázt adsz. Én azt el nem hiszem, hogy anélkül lenne iyesmikre képes..
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 14:32:53 // 32181
Húú ez fájni fog.. azért nem vettem szifont amiért BMW-t sem :-P
Különlegesebbet kerestem.
SD2023-09-27 14:23:15 // 32180
De akkor nem csak olyankor avatkozik bele mikor kattanást hallok elölről?
Vagy az már az ESP, olyankor már a motortól vesz vissza?

Mert azt viszonylag ritkán hallom, ennek ellenére visszatlál egyenesbe, én meg nem lehetek ekkora király:D:D:D

Trükkös ez a julis:)
SD2023-09-27 14:22:00 // 32179
Na megvan az új teló:))) Akkor nagy az öröm:)
Mondhatnekebármitazemberhátmértnemvettélszifont?:D
Máá mért ne menne vele az aa? De megy:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 13:23:35 // 32178
Megy Oppoval simán az Adroid Auto, bár gondolom pont senkit nem érint a kérdés. XD
Kicsit féltem, hogy kezdhetek majd fórumozni hogy mit hova állítsak, de semmi komplikáció. Engem lenyűgöztek a kínaiak, ez nem vacak cucc :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 10:57:30 // 32177
Sőt inkább azonos tapadás helyett azonos nyomaték.
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 10:56:58 // 32176
A fék annál több terhelést kap, minél rosszabb a tapadásod. Felváltva dolgozik két "program" benne. Az elektronikus difzár és az esp. Alapból állandóan azon ügyködik, hogy a két hátsó keréken azonos tapadás legyen. Ezt olyan jól oldja meg, hogy bárhol, bármikor elindul a fara. Akkor aztán gyors váltással jön az esp. Szóval kb állandóan csinál valamit a fék, ha lendületeskedz vele. Jobb tapadás mellett elvileg a fék kevesebbet dolgozik.
Gyakorlatilag, igen, ez az autó nagyon állat XD
SD2023-09-26 20:55:25 // 32175
És csak erőátvitel terhelés váltásra csinálja, egyéb behatásra nem.
SD2023-09-26 20:49:40 // 32174
Az eco most kicsit kevésnek tűnik épp:D
SD2023-09-26 20:44:07 // 32173
Az a tünet hogy ha rükibe rakom, és elindulok hátra akkor pattan egyet, de ha újra elindulok hátra akkor már nem. Ha viszont előre akkor megint és szintén amíg egy irányba éri erőhatás semmi hangha de ha irányt váltok akkor csinálja.

Eleinte csak nagy emelkedőn csinálta most már minden előre-hátra menésnél.

Jobb kintről lehet jelenleg hallani. Fémes mintha két villát összeütnél kb.
lieszko2023-09-26 20:08:11 // 32172
Erre van egy ellenpéldám.
Nekem gyárilag elég fapad volt az autóm.
Utólag építettem be a holttétfigyelőt, meg a gyári parkradart.
Ehhez a lökösbe én ragasztottam be a BSM radarok tartóit, illetve a kifúrtam a lököst, oda is beragasztgattam a 4 parkradar tartóját.
Tavaly belémjöttek hátulról, a hátsó lökös cserés lett, úgyhogy kötelező biztire ment, de én a gyári javítást választottam.
Elvittem a Kelet Pest-hez a Füredi utcába.
Elmondtam, hogy mi a gondom, megkérdeztem, hogy lehet-e arról szó, hogy ne az alvázszám alapján rendeljenek hozzá lököst.
Azt mondta az öreg, hogy semmi gond, kérhetem, hogy a baleset előtti állapotot állítsák vissza. Csak akkor adjak neki egy alvázszámot, amelyhez ez a lökös való. Kerestem egyet, az se volt gond, hogy egy USA autóé volt, elküldtem nekik, berendelték és így lett gyári BSM-es, parkradaros hátsó lökhárítóm.
Nem tudom, hogy ez a szervízeken múlik, vagy sem, a lényeg velem nagyon korrektek voltak.
RomeoOne2023-09-26 19:21:06 // 32171
És biztos, hogy féltengely? Az FB csoportban írták, hogy nagyon sokszor a lengéscsillapító az. Azt kizártad?
RomeoOne2023-09-26 19:20:38 // 32170
Sztem azt már észrevette volna :D Váltófülek nélkül is csikorgott volna a gumi :DDD
G-MANN🍀2023-09-26 18:02:05 // 32169
Biztos Q motort raktak bele véletlenül 😁, vagy, ha nem, akkor a eco és nem túl széles gumi is sokat segíthet mindenben is 😉
SD2023-09-26 16:38:55 // 32168
Igen ez a része teljesen egyértelmű bár erre nem gondoltam amúgy.
Az már vételnél is megmondták hogy az ülésfűtést be tudják szerelni márkaszervízként,
de a fület nem, arra keressek kerülőutat ha szükségét érzem:)

És most már szükségét érzem hát milyen egy állat ez az autó:D:D:D
Előzésnél kettő vissza, ez úgy riszál:D

A hőmérséklet miatt 1 tizeddel kevesebb van a kerekekben csak hajtva megy fel 2.4-re már 2.3-ról indulok, ezt is érezni :D

Viszont most először gondolkoztam el igazán a felni kérdésen:P
Aztat mondja a szervíz szerinte több hőterhelést kap a fék így..
Hüpp, az már racionálisan magyarázható értékkel bíró tétel:))))

A hátsó féltengelyem cserés lesz, remélem QV tengelyt raknak bele:D:D:D:D
Továbbra is pattan szóval gari indul, egyelőre a jobbos, de ha engedi a központ a kevés km ellenére akkor mindkettő.

Legyúrta a féltengelyt a 200 ló:)))

Őőőőő
Halesz2023-09-26 15:07:47 // 32167
Amúgy pedig ha valami megkotlik ott is szerintem a szervíz adja be a csere igényt.
Tehát ha nem mondják hogy másik ülés van benne nem fogják firtatni, a gyárban sem.


Képzeld el az alábbi szitut (kicsit leegyszerűsítem)

Kicserélik a kérésedre az üléseid Veloce ülésekre a márkaszervizben. Történik valami az autóval és nyílik mondjuk az ülés légzsáka, javítani kell. A márkaszerviz csak az eredeti konfigurációd alapján tud majd alkatrészt rendelni, azaz az alvázszám alapján, tehát újra egy Super ülést raknak majd be a javítás után.

Na, ezért nem szerelnek be semmi ilyen utólagos dolgot, hiába gyári az. Legalábbis én így gondolom, hogy ez így működik.
pettinke2023-09-26 14:35:38 // 32166
a "szemétség" ott van, hogy újabban mondjuk nem a pedálok fölött van az SGW, hanem a kormányrúd fölött - a műszeregység mögött, szóval vagy nőgyógyász vagy, vagy kibontod a műszereket ...
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-26 13:51:56 // 32165
Ott az SGW modul. Abból kihúzod a csatlakozót és ha van megfelelő adaptered, akár ott is rákapcsolódhatsz. Itt a bypass kütyü manualja. A 2. oldal angol.
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-26 13:47:51 // 32164
A SGW bypass az pont ezt csinálja. Az obd aljzatot átköti a gateway mögé. Abban azért nem lennék biztos, hogy a telemetria modul nincs védve, bár lehet hogy nem.
Piritu - 1.000.0002023-09-26 13:07:58 // 32163
Ott is van egy csatlakozó?
TtK2023-09-26 12:35:31 // 32162
Az SGW csak az utastéri OBD csatlakozót védi. Ha utána csatlakozol a rendszerre, szabad a gazda. Aliék is így csinálják - a kormány alatt le kell bontani a burkolatot a lábtérben és ott csatlakozni a MES-el. Nekem így nullázzák a szervíz-intervallumot és az automata távfényt is így aktiváltuk. Mondjuk mindezt a gari lejárta után.
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-26 11:58:11 // 32161
Az SGW-t benne is lehet hagyni, csak onnantól elvileg "feltörhető" az autó. Ugye van benne egy eSim (telemetria modul), és állandóan kommunikál a gyári szerverrel, menti az adatokat, illetve a telefonos applikáció is beszélget vele. A Secutity Gateway megakadályozza, hogy csak úgy hozzá lehessen férni a hardverhez. Gondolom :-)
Szerintem naivitás azt hinni, hogy rádugom a bypasst, elpiszkálok egy bitet, proxyrendezek és annak nem lesz nyoma :-) A kérdés csakis az, hogy foglalkozik e ezzel bárki.
Amúgy tényleg egy bit jellegű változtatást próbálnék elsőre, MES-ből végrehajthatót.

Az egyik egység nem hat a másikra témában azért kiváncsi lennék, hogy egy kipu rendszer módosított autón hogy állnak pl. egy turbócseréhez. Ha én lennék a gyártó, már hajtanám is el a delikvenst, megváltoztatta a fojtást, így a turbó nem a tervezett határértékek közt üzemel. Tudom, én nagyon szemét autógyártó lennék, a valóságban sokkal kedvesebbek XD
SD2023-09-26 10:43:29 // 32159
igen ez egy utólagos védelem hogy ne lehessen hozzáférni az adatokhoz, de ha aktiválod akkor már hozzá lehet, de csak addig míg benne van a kütyü nem?

Most ha tegyük föl de nem akarok nagyon okoskodni... átírnak egy ECU-t 400 lóra, széptpukkad a motor, akkor az ECU nem kerül gari alá.. persze ha feltűnően szétdurrant valami azt csak megnézik mi okozhatt:D

De egy ülésnél max a légzsák:)
Liquid2023-09-26 10:36:29 // 32158
ha csak lekérdezel vele, akkor szerintem nem lesz annak nyoma sehol, de ha piszkálsz valamit arra se fognak csak úgy rájönni, max. akkor ha azzal kapcsolatosan lenne garancia igény.
Liquid2023-09-26 10:35:27 // 32157
A bypass akkor kell ha akarod buzerálni OBD-n, nem bitet kapcsol át, hanem megkerüli a beépített védelmet, mint ahogy a neve is sugallja :)
SD2023-09-26 10:09:09 // 32156
úgy értem a képek jók, a belső szép de kell több, hogy kinűnjön
SD2023-09-26 09:58:09 // 32155
Nekem annyit mondtak erről hogy ha egy alkatrészt megmódosítasz az a részegység elvesztheti a garit, illetve amit beleteszel arra nyilván nincs.

De egy kipu csere, vagy egy kiegészítő nem hat a másik egységekere.

Amúgy pedig ha valami megkotlik ott is szerintem a szervíz adja be a csere igényt.
Tehát ha nem mondják hogy másik ülés van benne nem fogják firtatni, a gyárban sem.

De nekem ez az SGW nem tiszta, ez benne marad, vagy csak addig van benne mig átkattintja a bitet?

Utána max a bitből kitúrható hogy volt nem? A bit meg nem rontja el:) Ha nem piszkálod a fontos biteket:D
SD2023-09-26 09:52:19 // 32154
Figyeltem ezt a tendenciát:

100db. giuliából, 70db. benzines, ebből 50db. 50k alatti
az 50k alatti super-ek vannak 10m felett
ami 50k+ az 8-10m

viszont ide már beesik egy-egy kotványabb Veloce is
ezért nehéz eladni, mert vagy lemész 8m könyékére iszapbírkózni,
vagy valamit kell mutatni amiért egy Veloce-t venni akkaró ember a tied mellett dőnt.

Jó főkép, garázsos kép, tiszta belső stb.
zervízkönyvről fotók.
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-26 09:51:36 // 32153
És nem is garancia vesztő, ha ezt máshol más megteszi? Én emiatt nem próbáltam még ki a SGW bypass kütyümet.
RomeoOne2023-09-26 08:38:13 // 32152
Szerintem sokan akarnak keveset futott, jó állapotú Super-t, csak mind olcsón akarják :D
TtK2023-09-26 07:34:33 // 32151
TtK-nak nem volt Superje, hanem van.. Tényleg senki se akar egy keveset futott, jó állapotú Supert?
Halesz2023-09-26 06:59:40 // 32150
Márkaszervizben hivatalosan semmi olyat nem fognak csinálni, ami utána proxirendezéssel is jár (pl váltófülek utólagos beszerelését sem)
SD2023-09-26 02:27:32 // 32149
Halesz most csináltatta meg az övében.
Csadó Bence segít, van márkaszervízes és maszek kötődése is.
Nekem is ő programozta fel a váltókart
mr_oven2023-09-25 20:36:45 // 32148
Giuliamban ülést szeretnék cserélni. Tud valki olyan szervizet amely erre képes? A szervizek csak teljesen eredetire cserélnek, magasabb minőségre nem, pedig az is Alfa Giulia ülés lenne.
G-MANN🍀2023-09-25 19:27:37 // 32147
Igen, engem tavaly hívtak, ki is cserélték. 😉
mr_oven2023-09-25 17:54:04 // 32146
Giulia és Stelvio visszahívás.

A hétvégi netezés során futottam bele, hogy a 2020.11.01 és 2021.05.31 között gyártott autók visszahívandók üzemanyag és hőmérséklet szenzor hiba lehetősége miatt. 1,5 év kevés volt a kiértesítésre. A mai napon az importőr majd a szervíz is megerősítette. A ķözzététel 2021 decemberi. Azóta volt szerízben az autó, de nem került szóba.
Kapott valaki értesítést?
A riport szerint a lehetséges következmény "Fire" !!!
Ha kéri valaki linket tudok feltenni. Érintett motorokközött 952 és 949 is.
zümi1662023-09-25 17:39:02 // 32145
A Stelvionak jobban áll ez az új led mátrix, a Julisnál valóban vèleményes. De kétségtelen, a Tonalén üt a legnagyobbat🙂
Kazes☻2023-09-25 12:59:48 // 32144
Ma délelőtt láttam a Savoya Parknál egy új fényszórós Giuliát... hát mit is mondhatnék... szokni kell... nem csúnya kifejezetten, de ami a Tonalén mutatkozott be és bejött, az itt nem feltétlenül... első látásra biztos nem... legalábbis nálam! Ettől lehet szép és jó bárkinek... majd én is megszokom. 😀
SD2023-09-25 11:49:53 // 32143
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.