Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
mreni2012-06-11 11:42:43 // 39382
Elsőre trafóra,gyertyára gyujtókábelre tippelnék,cserélgessétek meg őket sorban(amit lehet),és kiderül ha az a baj.
Kócosw2012-06-11 11:38:15 // 39381
Hali sracok ,egy ismerösöm nez egy 147-et, van valakinek esetleg tippje arra hogy mi lehet az oka annak,hogy az 1.6 TS-nel csak 3 henger jär?
Köszi elöre is!
Köszi elöre is!
GTPeti2012-06-10 15:20:18 // 39380
Nem az számít, hogy mennyi kedvezményt kapsz, hanem, hogy mennyi az az ár, amit fizetned kell. Német webshopokban vettem mostanában egy-két alkatrészt (kuplungalkatrészek az Uno-hoz), kérlekszépen messze jobb árakon, mint akár a Unixbárdinál 30%-kal. Viszont jól hangzik, hogy "30%". B)
'''''2012-06-10 13:06:25 // 39379
Dízel topikban a válasz. :-)
Attika012012-06-10 12:53:59 // 39378
Az nekem is sz@arakodott, megoldottam gázlámpával :)) Elég nagy pákához a hőelvonás és hirtelen ez volt kéznél:)) 2-éve jó. :D
Skodra2012-06-10 11:27:57 // 39377
Sziasztok! Szerintetek diesel autóba érdemes gázgyorsító dobot beépíteni,esetleg használ valaki??
Köszi!
Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-10 09:31:15 // 39376
biztos nem druszámnak most hullott szét 2 hónap után
Piritu - 1.000.0002012-06-10 08:44:35 // 39375
Tentacle2012-06-10 08:28:32 // 39374
Nem tudom mennyi kedvezményt ad nekem Erhard, de ha mondjuk 30%-t, akkor még erősen a moog áll nyerésre :)
GTPeti2012-06-09 21:38:07 // 39373
Amikor én néztem, a Moog-ok 30%-os Unix kedvezménnyel is drágábbak voltak, mint a gyáriak a fehérvári dealernél. :) De ez pár éve volt. És lehet, hogy te többet kapsz. B)
Amúgy lehet, hogy a Moog-ok is jók, nem mondtam, hogy nem!
Amúgy lehet, hogy a Moog-ok is jók, nem mondtam, hogy nem!
Tentacle2012-06-09 21:34:09 // 39372
Csak egy tipp volt, nincs (még) tapasztalatom a 156-tal :-) Nekem mondjuk sztem a Moog lenne az olcsóbb ;-)
GTPeti2012-06-09 21:30:40 // 39371
Nálunk, a 156-nál hosszú évek tapasztalata, hogy felsőből a gyári a legtartósabb. És jó helyen véve (E242) olcsóbb, mint a Moog.
Tentacle2012-06-09 21:28:51 // 39370
Próbáld ki a Moog-ot, az Ocapnál biztosan jobb. Pont a héten olvastam egy régi cikket a gömbfejekről, abban is leírták, hogy a régi zsíìrban mozgó fém-a-fémen megoldás túl jó volt, ezért kitalálták a műanyag perselyest...
GTPeti2012-06-09 18:34:15 // 39369
Nekem is el volt égve...
(Meg a venti csatlakozója sem az a kimondott ipari minőség. Főleg, hogy nem vízmentes...)
(Meg a venti csatlakozója sem az a kimondott ipari minőség. Főleg, hogy nem vízmentes...)
mreni2012-06-09 18:28:51 // 39368
....ha belövöm a klímát,akkor megy lejjebb a vízhőfok :)
mreni2012-06-09 18:27:07 // 39367
jah meg ideje lenne előtét ellenállást cserélni,mert nem megy az 1. fokozat,csak ha belövöm a klímát :)
mreni2012-06-09 18:21:56 // 39366
majd visszaviszem neki,hétfőn úgyis megyek arra :D bár a vízhűtőt,klímahűtőt mindenképp kitakarítom
köszi mindenkinek :)
köszi mindenkinek :)
GTPeti2012-06-09 17:48:54 // 39365
Remek! B)
Hozzátenném, hogy "A" Nagykőrösi úti klímás, simán kicserélte volna a párologtatószelepet, amihez a kpl. műszerfalat ki kellett volna venni. Hozzájuk soha többet...
Hozzátenném, hogy "A" Nagykőrösi úti klímás, simán kicserélte volna a párologtatószelepet, amihez a kpl. műszerfalat ki kellett volna venni. Hozzájuk soha többet...
Alfa GT-Csaba2012-06-09 17:48:25 // 39364
Nem 2 centiről gondoltam :-)!!
Totti2012-06-09 17:46:14 // 39363
Nálunk is ugyan ez volt tavaly nyáron! Nyár vége felé gondoltam én is erre hogy sok benne szánom bánom de én a nagy világba engedtem ki egy kis gázt a rendszerből és azóta köszöni szépen jól működik!
Wickey2012-06-09 17:44:30 // 39362
MÉG VÉLETLENÜL SE!
A port kifújni kompresszorral a lamellák közül, majd bogároldót és/vagy Brigéciolt neki, majd simán leslagolni. A nagynyomású elhajlítja a lamellákat, oszt utána baszhatod a klímahűtőd. Na, PONT utána jön a 40 fokban álló helyzetben 10-20 másodpercenként ki-be kapcsolgató kompresszor: túlmelegszik a klímahűtő, mert a ventillátor az összevissza elbaszódott lamellák miatt nem tudja lehűteni rendesen.
A port kifújni kompresszorral a lamellák közül, majd bogároldót és/vagy Brigéciolt neki, majd simán leslagolni. A nagynyomású elhajlítja a lamellákat, oszt utána baszhatod a klímahűtőd. Na, PONT utána jön a 40 fokban álló helyzetben 10-20 másodpercenként ki-be kapcsolgató kompresszor: túlmelegszik a klímahűtő, mert a ventillátor az összevissza elbaszódott lamellák miatt nem tudja lehűteni rendesen.
GTPeti2012-06-09 17:17:43 // 39361
A lamellákat nem félted? :)
(Az én klímásom szerint a slag jobb erre. De ez csak egy vélemény.)
(Az én klímásom szerint a slag jobb erre. De ez csak egy vélemény.)
GTPeti2012-06-09 17:16:49 // 39360
"A 156ban a klíma kompresszor ki-be kapcsolgat 10-15másodpercenként kb,nem rég lett nyomáspróbázva,töltve a rendszer..."
Nekem ugyanez volt.
Túl lett töltve. A második klímás meggyőződése, hogy ezekbe valamivel kevesebb kell, mint a gyári mennyiség. Akkor nem kapcsolgat össze-vissza.
Nekem ugyanez volt.
Túl lett töltve. A második klímás meggyőződése, hogy ezekbe valamivel kevesebb kell, mint a gyári mennyiség. Akkor nem kapcsolgat össze-vissza.
Alfa GT-Csaba2012-06-09 17:11:45 // 39359
nagynyomásúval mosd ki a klima hűtőt!Az enyém is azt csinálta anno,ki lett mosva azóta jó!
mreni2012-06-09 17:06:37 // 39358
Srácok!
A 156ban a klíma kompresszor ki-be kapcsolgat 10-15másodpercenként kb,nem rég lett nyomáspróbázva,töltve a rendszer...
relét kicserélem majd,hátha csak annyi a gond+befújkálom a csatiját
más tipp?
A 156ban a klíma kompresszor ki-be kapcsolgat 10-15másodpercenként kb,nem rég lett nyomáspróbázva,töltve a rendszer...
relét kicserélem majd,hátha csak annyi a gond+befújkálom a csatiját
más tipp?
Wickey2012-06-09 17:04:45 // 39357
az mondjuk érdekelne, hogy csinálják, hogy a gömbfejek szopósodnak mindig ki. Szilentet bezzeg lehet cserélni, árulják is külön, de két kezemen kell már számolnom, hány hibátlan szilentes de szar gömbfejes alsó és felső lengőkart dobáltam ki.
Wickey2012-06-09 17:02:53 // 39356
nekem mega GYÁRI alsók gömbfejei hullottak szét 8ezer kilométer alatt. Soha többet nem veszek gyári lengőkart az elaforgnál, megveszem hatodáron a fos utángyártottat, 8ezret azok is elmennek.
Alfa GT-Csaba2012-06-09 16:40:54 // 39355
igen ,ezen már én is gondolkodtam,ezért nem dobtam el amit most szedtem ki!
mreni2012-06-09 16:36:57 // 39354
én megpróbálnám felújíttatni,van ahol csnálják
Alfa GT-Csaba2012-06-09 16:24:00 // 39353
Akkor mit vegyek bele?A Febi is széthullott ugyan annyi idő alatt!!!
GTPeti2012-06-09 14:30:28 // 39352
OCAP-pal nekem is volt dolgom/gondom. (Alsó lengőkarban jobbak, felsőben kerülendő.)
Alfa GT-Csaba2012-06-09 12:13:21 // 39351
Ma megtörtént a felső lengőkar csere!!!Kb 1,5 éve cseréltem őket ,és most vettem észre hogy az egyik oldalon OCAP a másikon FEBI volt.De ebből is látszik hogy lehet német vagy olasz egyik sem bír többet,mind a kettőbe a gömbfej hullott szét!!
Éjfúria2012-06-09 09:07:08 // 39350
Keresd meg Papucsek Zolit (Szentendrén, a lukoil kúttól kicsit visszább pest felé, az autómosó mögött van a műhely, a száma 20-9820433), maximálisan elégedettek voltunk vele, olyan a kocsi, mint új korában, árnyalatnyi különbség sincs az elemeknél.
Fairlane2012-06-08 15:22:30 // 39348
Támogatom! :)
Hátha lenne benne ajánlott fényező is - én épp azt kajtatok.
Hátha lenne benne ajánlott fényező is - én épp azt kajtatok.
GTPeti2012-06-08 14:16:04 // 39347
Határozottan szükség lenne egy "Ajánlott szerelők" listára.
Wickey2012-06-08 13:44:07 // 39346
Konrád Petit.
Lehet, hogy nála nem ötezer egy akciós töltés, de egyrészt átnézi, másrészt kitisztítja, harmadrészt tiszta gázt használ, nem másoktól leszívott, klóros, levetett szutykot, továbbá ért is hozzá.
Lehet, hogy nála nem ötezer egy akciós töltés, de egyrészt átnézi, másrészt kitisztítja, harmadrészt tiszta gázt használ, nem másoktól leszívott, klóros, levetett szutykot, továbbá ért is hozzá.
Éjfúria2012-06-08 12:58:48 // 39345
Klímást tud ajánlani valaki Bp és környékén?
Attika012012-06-08 12:53:03 // 39344
Igen :) Már Erhard cartárs orvosolja a problémát :) Keddre meglesz a cuccos azt mondta, s hamár rendeltem , megrendeltem az olajcseréhez az olajat és szűrőt is :)
Wickey2012-06-08 07:04:48 // 39343
mert hülyék mint a seggem.
Mellesleg hátsó lengőkarról van szó? Ha igen, akkor én a gyári cikkszámot mondtam nekik egy hete, hogy azt váltsák át. A gyári cikkszámot meg megtalálod EPER-ben.
Mondjuk Erhard tényleg nagyságrendekkel egyszerűbb megoldást jelent a problémáidra:
Mellesleg hátsó lengőkarról van szó? Ha igen, akkor én a gyári cikkszámot mondtam nekik egy hete, hogy azt váltsák át. A gyári cikkszámot meg megtalálod EPER-ben.
Mondjuk Erhard tényleg nagyságrendekkel egyszerűbb megoldást jelent a problémáidra:
'''''2012-06-07 18:44:00 // 39341
ErHard 242 tud neked segíteni.Írj az oldalára.
Attika012012-06-07 17:57:39 // 39340
Sziasztok! Ki tud nekem mondani cikkszámot? Jobb hátsó, hátsó összekötő kellene. Az unixnak már visszaküldtem 2-t mert mindíg hátsó-elsőt küldtek. 156, 1,9 jtd. 2000-évjárat. Sürgős lenne köszönöm!
Fairlane2012-06-07 16:05:26 // 39339
Kösz, jobb lenne egy kicsit közelebb :)
Thomika2012-06-07 15:53:22 // 39338
Sziasztok!
Valami ötlet, hogy mi lehet, amiért a 1.8 16V TS tűző napon nem indul el? Valamiért nem kap benyát, de miért? Ötlet? Ezt tavaly is csinálta nyáron, ősszel-télen-tavasszal semmi, csak most melegben! Egyszerűen nem indul be. Semmi hibát nem talál rajta a computer!
Valami ötlet, hogy mi lehet, amiért a 1.8 16V TS tűző napon nem indul el? Valamiért nem kap benyát, de miért? Ötlet? Ezt tavaly is csinálta nyáron, ősszel-télen-tavasszal semmi, csak most melegben! Egyszerűen nem indul be. Semmi hibát nem talál rajta a computer!
Zsolt852012-06-06 21:12:14 // 39337
A kocsi álló helyzetében egyszerűen megrángatod kézzel azt a nyúlványt ami a felső lengőkar gömbfej részéhez van csavarozva. Nem kell a kocsit megemelni, még a kereket sem kell elfordítani, ha ott érzed, vagy hallod a kottyanást tuti a felső lengőkar lesz.
Bilux2012-06-06 19:49:01 // 39335
Stabrudat azt azért zárnám ki mert kompletten cserélve volt az autón valamikor.
Bilux2012-06-06 19:47:42 // 39334
Akkor inkább a felső lengőkar gömbfej. Az még a gyári a kocsiban és 205.000Km van benne.
Zsolt852012-06-06 17:33:46 // 39333
Én is stab. rúd szilentre tudok tippelni vagy bal oldali felső lengőkarra -> gömbfej kikophatott.
Online tag
2
Vendég2
510
Fórum
Friss topicok
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
- Filmek
- 155
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV