Ferko2010-01-06 08:50:22 // 77972
Nem, én így gondolom, de nem tudom biztosra. Én ezt nem egyszer leírtam, hogy szerintem nem fog versenyezni 2010-ben.
mesa2010-01-06 08:49:13 // 77971
Te viszont ezt határozottan biztosan tudod ;D
Ferko2010-01-06 08:34:17 // 77970
Igen, mert nem akart versenyezni már. ezt én akkor is mondtam, hogy nem fogja foyltatni. HA annyira akart volna, akkor elment volna valahova. Ezen mi a fenét nem értesz?
pb_2010-01-06 08:31:04 // 77969
"Nem azért mert nem lesz erős autó a segge alatt, hanem mert íígy akarja"
Ferko2010-01-06 08:19:20 // 77968
Te azt állítottad, hogy a úgy állítom be a dolgokat, hogy a kedvencem nem tehet semmiről. erre írtam én, hgy akkor kutass nugostan, mert én ilyet soha nem állítottam; sőt.......
pb_2010-01-06 08:09:15 // 77966
Nincs gond ezekkL. Csak ugye a dolgok +kozelíTséről folyt a csevej.)
Ferko2010-01-06 07:13:13 // 77965
De nyugodtan kutakodhatsz még tovább.
Ferko2010-01-06 07:12:44 // 77964
MI ezzek a gond? Várható volt, hogy nem fogja folytatni. Ettől még a kedvencem.
Buksi2010-01-05 21:55:32 // 77963
Jöjjön csak vissza! Hiányozna, ha nem láthatnánk, amint a mikrofonnak csücsörít és puszilgatja! :-DDDD
Grando2010-01-05 21:50:22 // 77962
A retyóhoz biztosan nem, mert megvan az új csapatfőnökük. De kétségtelenül az egyik legdörzsöltebb vén róka a bandában, úgyhogy jó lehet a háznál bárhol. Ugyanakkor egy totalista antiszociális autoriter állat, szóval nem egyszerű eset valszeg. :DDD
Buksi2010-01-05 20:37:34 // 77961
Akkor lehet, hogy visszatér? :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-05 20:11:00 // 77960
áh leverték mint a cölöpöt :P
pb_2010-01-05 20:00:02 // 77959
Schilt LlN nM mutatott nagyot a döntőbN.
tipoatti2010-01-05 19:49:44 // 77958
Badr Hari a legjobb!!!!!!!!!!!! ;)
mesa2010-01-05 19:23:05 // 77957
"F*cking german" :))
Tommi2010-01-05 16:35:31 // 77955
F320 = F430, eggyel mellé ütöttem a számokat :)
Tommi2010-01-05 16:33:12 // 77954
Nem sok a 272.000/autó a Ferrarinál. A "kis" F320 200-220 ezer körül volt újkorában, gondolom a 458 Italia kicsit magasabb árra van belőve. A California kicsit drágább, mint a legkisebb Ferrari, de a nagy V12-esek bőven 250.000 euro felettről indulnak és az ugye csak az "alap", fel lehet tornázni akármeddig :)))
Szóval nem hihetetlen a 272-es átlag.
Szóval nem hihetetlen a 272-es átlag.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-05 15:59:13 // 77953
laza? Te nem nézel K1-et vagy kevered az MMA-val...
Selmak2010-01-05 15:20:31 // 77951
Na de a K1ben elég laza szabályok vannak, ami nem biztos hogy nagytestüeknek kedvez. Az F1ben jelenleg a "nagytestüek"-nek kedvező szabályok vannak érvényben.
Ferko2010-01-05 14:57:44 // 77950
Pedig mekkorát alakíthatott volna Heidfeld.:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mint ahogy ezt tette is eddig.:-DDD
Mint ahogy ezt tette is eddig.:-DDD
mesa2010-01-05 14:42:06 // 77948
Most látom, hogy ez neked is feltűnt :)))
Ennyit a szuper közgadász újságírókról, keverik a szezont a fazonnal, majd ebből messzemenő következtetéseket vonnak le, körül-belül egy szinten állnak az emeltdíjas jósokkal :)))
Ennyit a szuper közgadász újságírókról, keverik a szezont a fazonnal, majd ebből messzemenő következtetéseket vonnak le, körül-belül egy szinten állnak az emeltdíjas jósokkal :)))
mesa2010-01-05 14:40:39 // 77947
Az áll ott, hogy Ferrari 272 859 € árbevétel / autó
Ezek szerint a Ferrari újautóinak az átlagára 270 000 Euró körül kell mozognia, ami kissé soknak tűnik első hallásra is :))
Ezek szerint a Ferrari újautóinak az átlagára 270 000 Euró körül kell mozognia, ami kissé soknak tűnik első hallásra is :))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-05 14:12:33 // 77946
a K1 ilyen csak az számít ki a jobb ezért is nézem :P
raga2010-01-05 14:04:26 // 77945
Finanszírozás...
Mondjuk én nem értem , hogy jön ki a 273 ezer euró.
Valszeg nem a nyereséget hanem az eladási árat veszik alapul.
Mondjuk én nem értem , hogy jön ki a 273 ezer euró.
Valszeg nem a nyereséget hanem az eladási árat veszik alapul.
Ferko2010-01-05 14:02:32 // 77944
Ki is mondot ilyet?
Kutass egy kicsit a hsz-eim között és akkor majd rájösz, hogy hogyan állok én Kimihez.
Kutass egy kicsit a hsz-eim között és akkor majd rájösz, hogy hogyan állok én Kimihez.
pb_2010-01-05 13:53:02 // 77942
Na ugye, hogy nM mind1ik az.) NM azt mondtam, hogy mindNt Lhiszek, de úgy sM kéne beállítani a dolgokat, hogy a kedvNced nM tehet sMmiről sM.
Ferko2010-01-05 13:47:34 // 77941
Nem azt mondtam, hogy minden cikk ferdítés. De azért elég jelentős hányaduk arról szól, hogy ilyen meg olyan értesülés szerint, blablabla. De ha Te mndent elhiszel az ujságokan, ám tedd.
pb_2010-01-05 13:45:19 // 77940
Akkor ezek szerint a legutolsó cikk is fRdíTs?))
Ferko2010-01-05 13:40:53 // 77939
Ja azokat, amiket őszinte újságírók írnak és minden elerdítenek?
pb_2010-01-05 13:39:46 // 77938
Olvass L néHny nyilatkozatot.
Selmak2010-01-05 13:38:00 // 77937
Mint ahogy a neoliberális dogma -a piac majd mindent megold (látjuk az eredményét)- is megbukott
Tommi2010-01-05 13:34:53 // 77936
Hogy mondhatsz ilyet, Kubában és Észak-Koreában ma is működik :PPP
Satti2010-01-05 13:34:53 // 77935
Itt néha teljesen mindegy. :-))
Baj van így is, úgy is. :-))
Baj van így is, úgy is. :-))
Selmak2010-01-05 13:34:03 // 77934
Ha már ökölvívás: a mostani rendszer olyan mikor a pehely és az ólomsúlyú versenyzőket összeresztenék. Na ez jobb.
Grando2010-01-05 13:26:55 // 77933
Pl. az ökölvívásban is be lehetne vezetni ilyeneket. A jobbaknak hátra kéne kötni a sarkát, hogy jól bemázolhasson nekik a nyüzüge, lusta és tehetségtelen versenyző is. Milyen izgalmas és fordulatos lenne egy-egy meccs, nem?
Vagy: a jobb focicsapatok játékosai csak térdenállva játszhatnának, a jobb síelőknek pedig mezítláb kéne lecsúsznia az óriássáncon.
Hajrá félszeműek, féllábúak, lusták, buták! Béke Nobel-díjat Darth Vadernek, irodalmit az analfabétáknak!
Végülis errefelé halad a világ, úgyhogy még be is jöhet a számításod. :DDD
Vagy: a jobb focicsapatok játékosai csak térdenállva játszhatnának, a jobb síelőknek pedig mezítláb kéne lecsúsznia az óriássáncon.
Hajrá félszeműek, féllábúak, lusták, buták! Béke Nobel-díjat Darth Vadernek, irodalmit az analfabétáknak!
Végülis errefelé halad a világ, úgyhogy még be is jöhet a számításod. :DDD
Selmak2010-01-05 13:14:07 // 77932
Nem egyenváltók, egyenmotorokról lenne szó hanem az hogy jelentősen tőkerősebb gyártó kibérelje magának évekre a vezető poziciót a drága anyagok és/vagy a legdrágább mérnökgárda fentartásával. Bizonyos értékhatár alatt betiltanám a felhasználható anyagokat, kutya közönséges kuti benzin engednék csak, de motorfés kaszni fejlesztést egy bizonyos összehatáron belül szabadon engedném.
Ferko2010-01-05 13:13:12 // 77931
Attól azért még messze van.
mesa2010-01-05 13:11:33 // 77930
KIMI is biztos jobban alszik attól, hogy olyanokat nyilatkozik, hogy efegyezhetne ha akarna, de nem akar.
Kezd olyan baumgartneressé válni a karaktere! :))
Kezd olyan baumgartneressé válni a karaktere! :))
mesa2010-01-05 13:10:08 // 77929
Így van, pontosan!
Akinek van pénze, az hagy fejlesszen akár egész évben, és hagyják hogy kipróbáljon akár 12 fiatal pilótát péntekenként, mert ez az az irány,ami előre viszi az F1-et!
Az egyenlősdi már a kommunizmusban is megbukott :)
Akinek van pénze, az hagy fejlesszen akár egész évben, és hagyják hogy kipróbáljon akár 12 fiatal pilótát péntekenként, mert ez az az irány,ami előre viszi az F1-et!
Az egyenlősdi már a kommunizmusban is megbukott :)
Ferko2010-01-05 13:09:21 // 77928
Nos ez a Ti véleményetek. Ha ettől jobban alszotok........
Grando2010-01-05 13:06:56 // 77927
Ahogy azt Móricka elképzeli. Avagy xarból várat...? :DD
Ez nem az a sport, nem az a színvonal. A fauvé szempontjából persze előnyös lenne, hiszen megmondták, hogy egy óccó F1-be beszállnának ők is. Milyen jó is lenne. Forma1 diszkontáron. Lásd: egyenmotorok, egyenváltóval - jófajta ánglius úriember módra, vagy óccsó kicsi reklámcsapatocskák 1 dollárért, féllegális "csakmaradjonlegyenszíves" megoldásokkal és közepes, ám óccsó diszkont világbajnokokkal. Ez ám a faxa! :DD
A költségplafon egy baromság. Nem muszáj mindenkinek ebben a homokozóban játszania. A fejlesztések szabadabbá tétele viszont nagyon kéne valóban. :))
Ez nem az a sport, nem az a színvonal. A fauvé szempontjából persze előnyös lenne, hiszen megmondták, hogy egy óccó F1-be beszállnának ők is. Milyen jó is lenne. Forma1 diszkontáron. Lásd: egyenmotorok, egyenváltóval - jófajta ánglius úriember módra, vagy óccsó kicsi reklámcsapatocskák 1 dollárért, féllegális "csakmaradjonlegyenszíves" megoldásokkal és közepes, ám óccsó diszkont világbajnokokkal. Ez ám a faxa! :DD
A költségplafon egy baromság. Nem muszáj mindenkinek ebben a homokozóban játszania. A fejlesztések szabadabbá tétele viszont nagyon kéne valóban. :))
mesa2010-01-05 13:05:44 // 77926
Mi is csak feltételezzük a körülményeket figyelembe véve, hogy senkinek sem kellett, még ott sem,ahol pedálozott.
Selmak2010-01-05 12:55:36 // 77925
Az új költségcsökkentő intézkedés XD
Xixo2010-01-05 12:55:24 // 77924
Na látod ezt nem tudnám megmondani, hogy mennyire kiskapus megoldások ezek. (?)
Csak olvastam valahol.
Csak olvastam valahol.
Ferko2010-01-05 12:54:36 // 77923
Nem tudom pontosan; nem tudhatjuk.
De én legalább elsimerem, hogy nem tudom, csak feltételezek dolgokat; nem pedig tényként állítom mint itt Ti.
De én legalább elsimerem, hogy nem tudom, csak feltételezek dolgokat; nem pedig tényként állítom mint itt Ti.
Online tag
0
Vendég0
573
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Találkozások
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Oldtimer, youngtimer
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10