Satti2009-09-01 10:01:51 // 70322
Ez teljesen így van, közvetlenül előtte egy kupacban volt 3 autó és gondolom, azt sem akarhatta Kimi, hogy hátulról megtámadják és belecsússzanak abban a nagy tolongásban, a legcélszerűbb menekülőútat választotta és ahogy már tegnap is írtam, a nemzetközi hírekben sehol sem ejtenek erről szót, mert baromság ezt szabálytalannak nevezni, csak az oylan csökevények, mint a PalikCzollner páros, vagy a sportgézás cikkíró pötsfej gondolja annak, de ők olyan kevesek, minr egyí kalap xar, ezéert szót sem érdemelnek és sztem nem is kéne ezt itt tovább feszegetni, tegnapi napon már eléggé ki lett tárgyalva és megállapítva, hogy csak egy szép, megérdemelt győzelemnek lehettünk tanúi vasárnap délután, ennyi!
Xixo2009-09-01 10:01:39 // 70321
Tán hogy egy egyenes mondat nincs benne, csak a mellébeszélés. :(
Tom122009-09-01 09:57:41 // 70320
Lehet, hogy nem is tudott volna lefékezni, ezért inkább kikerülte a "balhés csapatot". Velem is volt már ilyen, igaz, nem versenypályán, de így utólag /is/ jó döntésnek bizonyult.:-)
Tom122009-09-01 09:54:37 // 70319
Számtalan eset volt már, ez olyan "okos enged" alapon történik általában, ha "erőszakkal" a pályán akart volna maradni, lehet, hogy ráfázik 4 - 5 autó, akkor most az lenne, hogy megint elbénázta, mert kilökte ezt, vagy azt/okat/, szerintem ezért is nem büntették meg, mert látták ők is. Ja és mások is "azt az utat" választották.
...pedig nem vagyok "Kimista".:-)
...pedig nem vagyok "Kimista".:-)
bilon2009-09-01 09:43:18 // 70318
min 1 helyet előrelépett...magyarul előzött
és a lendületkülönbséget most ne nézzük...kers ide vagy oda...
és a lendületkülönbséget most ne nézzük...kers ide vagy oda...
bilon2009-09-01 09:42:12 // 70317
milyen nagyobb utat? ne csináld már! kb 4 méterrel hosszabbat...
és! miért nem a legrövidebb ív az ideális? hmmm? mert nem az a leggyorsabb?
egész egyszerűen, neki nem kellett lefékezni 60-ra, míg a többieknek igen, fogta kiengedte, aztán padló.egész más 120-ról padlózni, mint 60, vagy akár 80-ról...
állítom, ha lehetne hivatalosan használni a bukóteret, mindenki úgy fordulna...
amit már megtett, vagy couthard, vagy mansell, úgy 10 évvel ezelőtt....csak szóltak utána, hogy ejnye, nem véletlenül van kijelölve a pálya...
na mindegy...
én örülök a ferrari győzelmének, de nem kedvelem, a nem egyenlő bánásmódot...
és igen, badoert is meg kellett volna büntetni, ahogy buttont is...bár mellette tényleg volt kocc...
és! miért nem a legrövidebb ív az ideális? hmmm? mert nem az a leggyorsabb?
egész egyszerűen, neki nem kellett lefékezni 60-ra, míg a többieknek igen, fogta kiengedte, aztán padló.egész más 120-ról padlózni, mint 60, vagy akár 80-ról...
állítom, ha lehetne hivatalosan használni a bukóteret, mindenki úgy fordulna...
amit már megtett, vagy couthard, vagy mansell, úgy 10 évvel ezelőtt....csak szóltak utána, hogy ejnye, nem véletlenül van kijelölve a pálya...
na mindegy...
én örülök a ferrari győzelmének, de nem kedvelem, a nem egyenlő bánásmódot...
és igen, badoert is meg kellett volna büntetni, ahogy buttont is...bár mellette tényleg volt kocc...
pb_2009-09-01 09:20:53 // 70316
Igen, azért 1 kis szándékosság felfedezhető volt a manőverben. Büntetést lehet azért nem kapott, mert pozíció szerint ugyanoda jött vissza, viszont rögtön ráSett az Lőtte lévőre, és mindjárt Lőzési helyzetbe került.
Ferko2009-09-01 09:15:36 // 70315
DE nagyobb utatt tett meg azzal, hogy kiment.
kesa2009-09-01 09:14:33 // 70314
Lehet, hogy pont ugyanoda jött vissza pozíció szerint, mint amikor elhagyta a pályát, de látványos volt, hogy meg sem próbált a őályán maradni, simán kiengedte a "bukótérbe", így hamarabb kezdhetett kigyorsítani, és nem volt előtte forgalom, ellentétben a többiekkel. És szerintem ez így már szabálytalan előnyszerzés a többiekkel szemben. Ha nem így jár el, simán beragadt volna a többiek közé, akik a pályán próbáltak meg elfordulni.
Mindezek ellenére örültem a győzelmének, legalább idén sem maradunk teljesen szégyenben! Viszont eszembe jut az is, ha MSch csinált volna hasonló manővert, még most is menne az anyázás, hogy csaló g.ci, meg így szerezte az összes címét...
Mindezek ellenére örültem a győzelmének, legalább idén sem maradunk teljesen szégyenben! Viszont eszembe jut az is, ha MSch csinált volna hasonló manővert, még most is menne az anyázás, hogy csaló g.ci, meg így szerezte az összes címét...
Surcy2009-09-01 09:13:04 // 70313
Hát ő csak azért nem csinál ilyeneket mert mindig ő az utólsó és ott ügy nincs akinek neki menjen :-{Vagy ha van a közelében valaki akkor is előzékenyen el engedi még akár a box utcában is:-}De ahogy már korábban is mondtam sajnos a kis Francia soookkal gyorsabb mind az olasz és szörnyü nézni hogy a Ferrari az utolsó helyen kolbászol:-{
pb_2009-09-01 09:06:35 // 70312
Igen, akkor volt, az SC utáni új rajtnál, mint írtam az 1 mintaszerű akció volt.
Ferko2009-09-01 08:58:44 // 70311
De nem is akkor előztem meg Fisicot. Ha jól emlékszem, akor azt a SC után tette.
pb_2009-09-01 08:54:40 // 70310
Azért volt némi igazság abban, amit mondtak. Ökörséget akkor beszéltek, mikor állították, hogy a bukótérben Lőzött. Ugyanoda jött vissza, mint ahonnan kiment, a 4. hely környékéről. Viszont jobban betapadt az autó a nagyobb ív Llenére is. Az új rajt utáni manővert nem kell ragozni, szép munka volt.
Ferko2009-09-01 08:45:56 // 70309
Az lenne érdekes dolog, ha Bari világbajnok lenne. Ugye minden esély megvan erre jelenleg. A cikkben meg írják, hogy Kimi Button mellé szerződne.:-)))) Akkor tutkó nem Bari menne.:-D
Willy2009-09-01 07:23:48 // 70306
Mi volt a gond ezzel az interjúval?
GT Ɨ|ѯ2009-09-01 05:46:40 // 70305
ház nem egy Todt...:-)
Buksi2009-09-01 03:52:15 // 70304
Áááá, csak tudják, hogy kinek hol a helye! :-DD
Buksi2009-09-01 03:51:43 // 70303
Isten éltesse sokáig! :-))
Xixo2009-09-01 02:31:43 // 70302
Xixo2009-09-01 02:05:57 // 70301
Xixo2009-09-01 02:03:00 // 70300
Xixo2009-09-01 01:58:34 // 70299
Xixo2009-09-01 01:46:13 // 70298
Grozsan se lett túl népszerű
Eddig két futam alatt két balesetet okozott. Ennél még Badoer is jobb!!! :))))))))
Eddig két futam alatt két balesetet okozott. Ennél még Badoer is jobb!!! :))))))))
Xixo2009-09-01 00:13:34 // 70297
Nem pazarolták ők az időt arra, nagyon is fontos lett volna a KERS!! Csak a többi részével is foglalkozni kellett volna az autóval. Legalábbis nem hiszem, hogy aki mondjuk az aerodinamikáért fele, pont az készítette volna a KERSt is és ezért nem maradt volna ideje a saját melójára. :))
Az igazi faxság, hogy betiltják jövőre. Így aztán volt értelme beleölni azt a rengeteg pénzt...
Az igazi faxság, hogy betiltják jövőre. Így aztán volt értelme beleölni azt a rengeteg pénzt...
Xixo2009-09-01 00:10:23 // 70296
Azért volt más is, aki úgy vette azt a kanyart. Arról nem beszélve, hogy még a pálya poros részéről is menekülnek a pilóták, nemhogy a bukótérről!! Ott mennyi kosz kerülhetett azokra a kerekekre??
Tom122009-08-31 22:22:31 // 70295
Az csak a kezdet...;-DD
Tom122009-08-31 22:21:46 // 70294
...hááát néha engem is "megtántorítanak"...:-))
Ferko2009-08-31 22:21:23 // 70293
Valahol el kell kezdeni a sztárságot.:-DDDD Remélem meghívnak a vacsoracsatába is.:-D
Kazes☻2009-08-31 22:14:39 // 70291
Én is, na de ami néha itt van + a tvben! :)))
(kritikán aluli)
(kritikán aluli)
Tom122009-08-31 22:07:01 // 70290
DejóóóóóNekeeeed, már szurkolótáborod is van...;-)))))
Tom122009-08-31 22:05:21 // 70289
Ez szép "kerek" kijelentés volt, de van benne "valami"...:-DDD
Tom122009-08-31 22:04:33 // 70288
Általában az vagyok...:-))
Ferko2009-08-31 21:57:09 // 70287
Ő írta:-DDDDDDDDDDDDDD
Ferko2009-08-31 21:56:48 // 70286
El kellene már takarítani ezt a két faszt onnan.
Kazes☻2009-08-31 21:55:17 // 70284
Reméljük. A remény hal meg utoljára, de lehet, hogy csak túl optimista vagy. :)))
Ferko2009-08-31 21:54:01 // 70283
Nekem szurkolsz?:-DDDD
Hát ez igazán szép Tőled:-DDDDDDDDDDDDD
Hát ez igazán szép Tőled:-DDDDDDDDDDDDD
Tom122009-08-31 21:50:12 // 70282
...de itt már látszik az alagút végén a fény, náluk meg tök sötét van - lesz...:-))
Kazes☻2009-08-31 21:48:53 // 70281
És a korábbi távolságot sem adta vissza, hanem bent maradt szélárnyékban, de mindegy, ezen kár már filózni, nem értik, akkor nem értik. Lassan olyanba csap ez itt át mint a két lihegő barom okoskodása, szvsz. :)))
Tom122009-08-31 21:48:50 // 70280
Látod, most azért "csalók", mert benne van, amíg nem ment azzal sem, addig csak "he-he-he-hö-hö-hö" járt ki a Ferrarinak a 2 balféktől...:-))
Ferko2009-08-31 21:48:14 // 70279
NA jah. De pártatlan a két idióta!!!
Tom122009-08-31 21:46:27 // 70278
Ma nem voltam itthon, nem láttam a híreket, írtak valahol "hivatalosan" is erről az esetről, vagy csak a 2 elfogult szakkomentátor agyrémén "csámcsog a banda"? :-)
Ferko2009-08-31 21:45:37 // 70277
NA ez is a két faszkalap hülyesége, főleg a czollneré. Az miért nem tűnik fel a cikk írónak, hogy nem levágott egy kanyart, hanem kiszélesített? Ergo nagobb volt az út, amit meg kellett tennie. Így is úgyis megelőzte volna Fisicot. Az meg, hogy a Force Indiában nincs KERS; nos mindenki előtt ott a lehetőség. Miért nem tették bele?
Tom122009-08-31 21:44:16 // 70276
Szerintem is, nem rajt utáni "káoszban" történt.
Satti2009-08-31 21:28:08 // 70275
Az ütközést csak így lehetett elkerülni, meg nem egyedül ment ki oda, hanem többen is még utána és a tavalyi rajtot is meg lehet újra nézni, hasonló volt a szitú, csak még többen kimentek a bukótérbe.
Viszont ne is szaporítsuk a szót, kár erre az egész baromságra több szót vesztegetni!
Nyert Kimi, nyert a Ferrari, ez a léyneg, a több semmit nem számít, ennyi!!
Viszont ne is szaporítsuk a szót, kár erre az egész baromságra több szót vesztegetni!
Nyert Kimi, nyert a Ferrari, ez a léyneg, a több semmit nem számít, ennyi!!
GTPeti2009-08-31 21:27:21 // 70274
Na meg van még egy tényező, amit sztem néznek a bírák: Közvetlenül a rajt után akkora a "fejetlenség", hogy értékelendő, ha valaki inkább nem játszik kamikazét. Akár Kimi, akár Hamilton, akár bárki más!!
Satti2009-08-31 21:23:49 // 70273
A kűlső ív az ott sokkal hosszabb útat jelent, ráadásul poros is eléggé, előny nem származik belőle semmi, az, hogy ott jól ki tudott gyorsítani Kimi, az csak az ő ügyessége és gyorsaságának köszönhető, előnye nem lett belőle, ez csak egy-két itthoni "szakértőnek" titulált agyréme, szabálytalan pedig abszolút nem volt, mert azt ott a futam után is akkor több olyan, aki igazán ért hozzá, mint pl.Lauda, szóvá tették volna, de szó sem volt ilyenről!!
Online tag
2
Vendég2
574
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Találkozások
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10