Kimi: Bahreinben + Franciaországban előreengedi Massa + 4pont
Massa: spanyoloknál elengedi Raj + 2pont
Amúgy meg nem is futottak be egymás után.
Xixo2008-08-29 00:08:52 // 48895
Whiteskull2008-08-29 00:04:09 // 48893
Ha valamelyik végig a támogató szerepkörben lett volna, akkor a másiknak már sokkal több pontja lenne.
Xixo2008-08-28 23:59:59 // 48892
Miért nem?
Annyi pontot nem is vettek el egymástól. Saját maguktól veszik el a pontokat a bénázásaikkal. Gondolom Domi ezért nem is akar még csapatsorrendet, hisz Kimi régóta szar, de valszeg lehetne jobb is. Massa meg egyszer Monaco egyszer Silverstone.......
Annyi pontot nem is vettek el egymástól. Saját maguktól veszik el a pontokat a bénázásaikkal. Gondolom Domi ezért nem is akar még csapatsorrendet, hisz Kimi régóta szar, de valszeg lehetne jobb is. Massa meg egyszer Monaco egyszer Silverstone.......
Whiteskull2008-08-28 23:53:51 // 48891
Szerintem meg már az első futam előtt el kellett volna dönteni, hogy ki legyen az első pilóta, és akkor most már nemigen kéne izgulnunk. :)))))
Xixo2008-08-28 23:51:09 // 48890
Ahhoz képest, hogy Te már a 3.-4. futam után felvetetted, hogy most már Kimi mögé kéne állnia a csapatnak, elég furcsa ezt olvasni tőled!!! :)))))
Xixo2008-08-28 23:43:36 // 48889
Domi válasza nem ilyen hosszú, de elég egyértelmű:
"Amikor piros a lámpa, akkor piros lámpa, olyan mintha a nyalókát még nem emelték volna fel"
A teljes cikk
"Amikor piros a lámpa, akkor piros lámpa, olyan mintha a nyalókát még nem emelték volna fel"
A teljes cikk
Buksi2008-08-28 21:09:50 // 48888
Na, azt nem engedheti meg magának a Ferrari!
Mike.2008-08-28 18:50:52 // 48887
Szerintem még korai erről beszélni.
Majd az utolsó pár futam előtt már lehet sorrend, nehogy úgy járjanak a Ferrarisok mint tavaly Hamilton.
Majd az utolsó pár futam előtt már lehet sorrend, nehogy úgy járjanak a Ferrarisok mint tavaly Hamilton.
Buksi2008-08-28 18:46:11 // 48886
Sztem szükséges lesz! ;-)))
Iniezione2008-08-28 15:56:17 // 48885
ha a motor gyengusz akkor ez van!!
Satti2008-08-28 14:05:38 // 48884
Jön még kutyára úthenger.....:-))
GEORGE2008-08-28 14:03:57 // 48883
Mást ugysem tehet :-) a gyorsabbat segiteni kell :-))))))))
Satti2008-08-28 14:01:57 // 48882
Előbb ki kell várni, hogyan alakulnak az események, mint ahogyan a cikk végén is írva vagyon! :-)
Ferke2008-08-28 13:57:29 // 48881
Tommi2008-08-28 13:01:08 // 48880
Igen, megy valaki :) Apámmal megyek és mindhárom napra. A WTCC topicban már beszéltünk róla. Holnap reggel már kint leszünk :)
Grando2008-08-28 12:57:41 // 48879
Megint elbuxtam. A fene essen abba a csevejgombba! :((((
Grando2008-08-28 12:57:06 // 48878
Úgy! + villogva és dudálva a pályán a fáradt talyigák között... :DDD
(Mindezt valszeg végig hátrafelé figyelve kéne megtennem... ;))) )
(Mindezt valszeg végig hátrafelé figyelve kéne megtennem... ;))) )
Satti2008-08-28 12:50:47 // 48877
Az mit jelent, cikázva mentek? :-))
Grando2008-08-28 12:47:11 // 48876
Úgy néz ki, hogy szombat délután villámlátogatást teszünk egy barátommal. ;)))
Sporter2008-08-28 12:43:21 // 48875
Jön valaki hétvégén a Ferrari napokra?
Belga2008-08-28 12:19:34 // 48873
.....
”Nem fekszik neki, ahogy a kocsi a kanyarokban viselkedik, keményebben szeret vezetni, és ez gátolja a sebességét. A csapat feladata, hogy ezt megoldja” - árulta el a probléma okát a csapatvezető.
.....
”Nem fekszik neki, ahogy a kocsi a kanyarokban viselkedik, keményebben szeret vezetni, és ez gátolja a sebességét. A csapat feladata, hogy ezt megoldja” - árulta el a probléma okát a csapatvezető.
.....
Satti2008-08-28 12:13:37 // 48872
Igen, mondhatni, de az egyik legfontosabb! :-))
Ja és persze, tartózkodjunk a Vogonoktól! :-))
Ja és persze, tartózkodjunk a Vogonoktól! :-))
Tommi2008-08-28 12:11:29 // 48871
Satti2008-08-28 12:10:34 // 48870
Egy "s"-el kell írni vazze, mert addig ütik, amíg meleg! :-)))
Grando2008-08-28 12:09:21 // 48869
A fenébe, ezt is szürkével akartam, csak mellényomtam... Sorry! ;)))
Grando2008-08-28 12:08:38 // 48868
És azt sem, hogy "aki itt okos akar lenni, az úgy jár, mint a Vass"! :)))))
Grando2008-08-28 12:06:27 // 48867
Naná, mert Fenrir farkast is elűzi a sarki égről, és véget vet a Ragnaröknek. Lokinak meg hátraköti a sarkát. :DDD
Satti2008-08-28 12:04:31 // 48866
Ja, meg jön Han Solo hatalmas kurjongatással és szétcsap a Sith-ek között, és ne feljtsük el, hogy mindig legyen nálunk törülköző! :-))
Tommi2008-08-28 12:02:05 // 48865
És akkor még a nap is mosolyogni fog :)))))))))))
Grando2008-08-28 12:01:11 // 48864
...aztán megdönti a szenátus és a jedik uralmát, és kikiáltja az 1. galaktikus birodalmat... :DDD
Mike.2008-08-28 12:00:01 // 48863
A gumik nem szoktak itt passzolni az autóval. Már előre panaszkodtak a Ferrarinál így elképzelhető, hogy most sem lesz 100% a gép.
Amúgy Montezemolo meg ne őrüljön meg hanem tegyen rendet a csapatnál. Előszöris keressen valami fasza csapatvezetöt. :-)
Amúgy Montezemolo meg ne őrüljön meg hanem tegyen rendet a csapatnál. Előszöris keressen valami fasza csapatvezetöt. :-)
Tommi2008-08-28 11:56:08 // 48862
Már így is meg van őrülve szerintem :S
Satti2008-08-28 11:55:12 // 48861
Csak összeszedik már a gépeket Monzára, nem lehetne otthon lebőgni, akkor Montezemolo megőrülne! :-)
Mike.2008-08-28 11:50:48 // 48860
Majd kíváncsi leszek mennyire szívja fel magát és mit fog teljesíteni. :-)
Attól félek, hogy a Monzai pálya, mint az utóbbi években, most sem fog kedvezni a Ferrariknak. Így aztán nagy sikert nem várok, jó ha dobogó közelébe érnek.
Attól félek, hogy a Monzai pálya, mint az utóbbi években, most sem fog kedvezni a Ferrariknak. Így aztán nagy sikert nem várok, jó ha dobogó közelébe érnek.
Satti2008-08-28 11:29:34 // 48859
Majd jön most Spa, ott ismét nyerni fog, rögtön 1 hétre rá meg Monza, ott még tartani fog a lendület, éás újra nyerő szériában lesz.:-)
Buksi2008-08-28 11:15:41 // 48858
Ez egy elég érdekes hír! :-))
Mike.2008-08-28 11:13:09 // 48857
Patt helyzet van! Mi nem hagyjuk abba Kimi hibáinak felsorolásást te pedig sosem fogod elismerni ha hibázott. :-))
Mike.2008-08-28 11:11:13 // 48856
Szerintem jó ez a rendszer, persze ha betartják a szabályt. Az-az csak akkor indul a pilóta, ha a lámpa azt mutatja. Az meg csak akkor fog zöldre váltani amint leoldják a tankoló berendezést róla. Itt megint nem emberi baki volt kár a gépet szidni. Amúgy a régi rendszerrel is volt gond rengetegszer.
Grando2008-08-28 11:07:55 // 48855
Vannak hátrányok, ezt látjuk. (Mondjuk Kimit ez nem menti.)
De elfelejti a cikkíró megemlíteni a rendszer előnyeit. A pilóta első "kézből" kap infót arról, hogy mikor közeledik a tankolás vége, és hogy mikor fejeződött be. Nem a nyalókás mukinak kell figyelnie erre is. Arról nem beszélve, hogy egyel több fószerkám lábatlankodna ott, ahol minden mozdulatnak jelentősége van, és egyszerre kellene figyelnie a tankolóembert, a forgalmat, a szerelőket, hogy ne lépjenek rá, stb... A elektronikus cuccal meg nyilván olyan helyről indítják a versenyzőt, ahonnan jobban belátják a boxutcát.
De elfelejti a cikkíró megemlíteni a rendszer előnyeit. A pilóta első "kézből" kap infót arról, hogy mikor közeledik a tankolás vége, és hogy mikor fejeződött be. Nem a nyalókás mukinak kell figyelnie erre is. Arról nem beszélve, hogy egyel több fószerkám lábatlankodna ott, ahol minden mozdulatnak jelentősége van, és egyszerre kellene figyelnie a tankolóembert, a forgalmat, a szerelőket, hogy ne lépjenek rá, stb... A elektronikus cuccal meg nyilván olyan helyről indítják a versenyzőt, ahonnan jobban belátják a boxutcát.
Satti2008-08-28 10:57:28 // 48854
Attól nem lesz más a szitú, hogy már unalomig mindig hasonlóan ugyanaz a tartalmú hsz-ek vannak beírva, igen, én értelmes ember vagyok, elsőre is megértem amit elolvasok, legfeljebb nem fogadom el.:-)
GEORGE2008-08-28 10:53:57 // 48853
Sattikám, addig fogod itt azt látni hogy Kiminek nem megy amig Kimi nem változtat....ez ilyen egyszerű...
Gondoltad egyszer beírja valaki ide, aztán soha többet????
Ugye ezt nem gondoltad komolyan?
Gondoltad egyszer beírja valaki ide, aztán soha többet????
Ugye ezt nem gondoltad komolyan?
Satti2008-08-28 10:53:27 // 48852
Egy cikk részlet a nyalókás ember témához.:
"Annál is inkább, hogy Valenciában a győzelem ellenére megint egy egész idényre elég problémájuk akadt. Räikkönen boxutcai malőrje mellett nem lehet szó nélkül elmenni, mert igaz ugyan, hogy az ő hibája volt, ám maga a szituáció általánosságban arra utal, hogy néha az egyszerűbb megoldás a jobb, és az elektronika alkalmasint többet árt, mint használ.
A Ferrari egyedi indítórendszere úgy működik, hogy a tankolás közben egy piros lámpa ég rajta; amikor közeleg az üzemanyagtöltés vége, villogni kezd mellette egy másik fény, figyelmeztetve a versenyzőt, hogy készüljön az indulásra; aztán amikor a töltőcsövet leoldották az autóról, a lámpa automatikusan azonnal zöldre vált, kivéve, ha éppen veszélyes lenne kihajtani, akkor ugyanis manuálisan késleltetik. Minden bizonnyal azért tértek át erre a megoldásra, mert egyrészt gyorsabb annál, mint ha a hagyományos nyalókás embernek kellene hadonásznia a táblával, aztán elbotorkálnia az autó útjából, másrészt így papíron kisebb a gázolás esélye.
Az elképzelés azonban a jelek szerint csak elméletben működik. Lehet, hogy a versenyek többségében nyernek vele 1-2 tizedmásodpercet, s ezzel nagynéha egy-egy pozíciót is, most mégis bebizonyosodott, hogy túl sok benne a hibalehetőség. Vajon Räikkönen ugyanebben a helyzetben akkor is gázt adott volna, ha ott áll az orra előtt egy hús-vér ember a táblával? Nem tartom valószínűnek. Persze időnként a nyalóka kezelője is hibázhat, és egyéb tévedések is előfordulhatnak (emlékezetes például, hogy Jacques Villeneuve a 2005-ös Brit Nagydíjon azért hajtott át a Sauber egyik szerelője, Silvan Ruegg lábán, mert a szeme sarkából a Red Bull nyalókáját figyelte, és annak a megmozdítására reagált), de az ilyesmi rendkívül ritka volt. Tényleg eredendően más a helyzet, ha egy élő ember van az autó útjában.
De a Ferrari bakija felfedte a rendszer egy másik gyenge pontját is: a hibákat sokkal lassabban lehet kijavítani vele. Miután Räikkönen felismerte a tévedését, és megállt, már túlment a lámpa vonalán, így többé nem láthatta a jelzést. Egy ideig tanácstalanul forgatta a fejét, mert nem volt ott senki, aki mutathatta volna, hogy mikor indulhat tovább. A hagyományos szisztémával, ha valaki elrántja a tankolóberendezést, és hirtelen megáll (nem egyszer akadt ilyenre példa), a nyalókás ember gyorsan visszaugorhat az autó elé, és azonnal újra jelt adhat, ha megoldódik a probléma. Arról pedig még nem is beszéltünk, hogy ő eleve a boxutca irányába néz, tehát jól látja, ha jön egy másik autó. Nem véletlen, hogy ezt a szerepet a McLarennél hosszú évekig maga Ron Dennis töltötte be.
Egy szó, mint száz: úgy tűnik, az agyonelektronizálással a Ferrari elvesztette a réven mindazt, amit megnyert a vámon. Nem lenne szégyen visszatérniük a bevált módszerhez."
"Annál is inkább, hogy Valenciában a győzelem ellenére megint egy egész idényre elég problémájuk akadt. Räikkönen boxutcai malőrje mellett nem lehet szó nélkül elmenni, mert igaz ugyan, hogy az ő hibája volt, ám maga a szituáció általánosságban arra utal, hogy néha az egyszerűbb megoldás a jobb, és az elektronika alkalmasint többet árt, mint használ.
A Ferrari egyedi indítórendszere úgy működik, hogy a tankolás közben egy piros lámpa ég rajta; amikor közeleg az üzemanyagtöltés vége, villogni kezd mellette egy másik fény, figyelmeztetve a versenyzőt, hogy készüljön az indulásra; aztán amikor a töltőcsövet leoldották az autóról, a lámpa automatikusan azonnal zöldre vált, kivéve, ha éppen veszélyes lenne kihajtani, akkor ugyanis manuálisan késleltetik. Minden bizonnyal azért tértek át erre a megoldásra, mert egyrészt gyorsabb annál, mint ha a hagyományos nyalókás embernek kellene hadonásznia a táblával, aztán elbotorkálnia az autó útjából, másrészt így papíron kisebb a gázolás esélye.
Az elképzelés azonban a jelek szerint csak elméletben működik. Lehet, hogy a versenyek többségében nyernek vele 1-2 tizedmásodpercet, s ezzel nagynéha egy-egy pozíciót is, most mégis bebizonyosodott, hogy túl sok benne a hibalehetőség. Vajon Räikkönen ugyanebben a helyzetben akkor is gázt adott volna, ha ott áll az orra előtt egy hús-vér ember a táblával? Nem tartom valószínűnek. Persze időnként a nyalóka kezelője is hibázhat, és egyéb tévedések is előfordulhatnak (emlékezetes például, hogy Jacques Villeneuve a 2005-ös Brit Nagydíjon azért hajtott át a Sauber egyik szerelője, Silvan Ruegg lábán, mert a szeme sarkából a Red Bull nyalókáját figyelte, és annak a megmozdítására reagált), de az ilyesmi rendkívül ritka volt. Tényleg eredendően más a helyzet, ha egy élő ember van az autó útjában.
De a Ferrari bakija felfedte a rendszer egy másik gyenge pontját is: a hibákat sokkal lassabban lehet kijavítani vele. Miután Räikkönen felismerte a tévedését, és megállt, már túlment a lámpa vonalán, így többé nem láthatta a jelzést. Egy ideig tanácstalanul forgatta a fejét, mert nem volt ott senki, aki mutathatta volna, hogy mikor indulhat tovább. A hagyományos szisztémával, ha valaki elrántja a tankolóberendezést, és hirtelen megáll (nem egyszer akadt ilyenre példa), a nyalókás ember gyorsan visszaugorhat az autó elé, és azonnal újra jelt adhat, ha megoldódik a probléma. Arról pedig még nem is beszéltünk, hogy ő eleve a boxutca irányába néz, tehát jól látja, ha jön egy másik autó. Nem véletlen, hogy ezt a szerepet a McLarennél hosszú évekig maga Ron Dennis töltötte be.
Egy szó, mint száz: úgy tűnik, az agyonelektronizálással a Ferrari elvesztette a réven mindazt, amit megnyert a vámon. Nem lenne szégyen visszatérniük a bevált módszerhez."
Satti2008-08-28 10:51:50 // 48851
Nem azzal van a gondom, hogy nem megy most neki, oké, ez tény, csak már unalmas itt folyton csak ezt olvasgatni, már ki lett vesézve párszor, mindennap már nem annyira teccik, ennyi.:-)
GEORGE2008-08-28 10:31:28 // 48850
Ja ja hajtják hajtják aztán siránkoznak ha megáll...ki érti ezeket .-) .-D
Grando2008-08-28 10:30:30 // 48849
Betyárok ezek, az anyjuk mindenségit! :DDD
GEORGE2008-08-28 10:27:03 // 48848
Prsze mert ezek állat módra hajtják ezeket a mocikat :-) :-D
Grando2008-08-28 10:25:21 // 48847
2x tuti. Ez ugye most volt.
A szezon alatt korábban...? - má nem emléxem pontosan. Öregszem... :DDD De mintha lett volna műszaki gebax már. Franciaország - Kimi pl.
Tavaly Monzában is volt egy emlékezetes elfüstölés Massa alatt. :(((
A szezon alatt korábban...? - má nem emléxem pontosan. Öregszem... :DDD De mintha lett volna műszaki gebax már. Franciaország - Kimi pl.
Tavaly Monzában is volt egy emlékezetes elfüstölés Massa alatt. :(((
GEORGE2008-08-28 10:19:04 // 48846
Az idén hányszor szart be Ferrari moci?
Online tag
3
Vendég3
611
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Stelvio
- Szerelőműhely
- 159
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
