BFMSE2010-11-27 22:43:19 // 53888
Ez igaz, nem veszek fel stoppoló hóembereket :)
Robi1552010-11-27 22:42:56 // 53887
Igen az segített nekem is!Autómatára raktam és bekapcsoltam az első ablak kis ikont!De azzal se volt az igazi meg klíma nélkül is eszik eleget :))
Grando2010-11-27 22:41:55 // 53886
Mert jó a fűtőradiátorod (és nem ül a kocsiban két hóember). :DD ;)))
Andy2010-11-27 22:39:08 // 53885
Nyilván, de engem a kocsi alja sokkolt. Az szerintem a baleset okán rogyott a földre. Akárhogy is nagyon csúnya. :(
BFMSE2010-11-27 22:36:56 // 53884
Azért a tűzoltók is vágtak rajta, azért van ennyire szétkapva.
BFMSE2010-11-27 22:36:25 // 53883
Ezt én is tapasztalom, hogy könnyen párásodik, de ha bekapcsolod a klímát, akkor lepárátlanítja azonnal.
Andy2010-11-27 22:35:28 // 53882
Ha a fűtőradiátor engedi a vizet azt nem látod, csak érzed a fagyálló szagát. Típushiba kategória. Viszont mielőtt kibombázod a műszerfalat megéri ránézni, mert az egyszerűbb. Nem írt még az ICS klima hibát?
Grando2010-11-27 22:35:22 // 53881
Minden rendszernek megvan a határa ezek szerint.
Ja. Ahogy mondod, a jellegzetes szag az egyik ismérv, bár nálam ez annyira nem volt vészes. A másik az, hogy a szélvédőre felrakódó pára ilyen nyálkás izé, nyilván a fagyálló. Nem olyan, mint a sima vízpára, nem törölhető le olyan szépen, hanem "nyomot hagy", illetve baxik a normál esetben teljesen jó páramentesítő rétegre. :)))
Ja. Ahogy mondod, a jellegzetes szag az egyik ismérv, bár nálam ez annyira nem volt vészes. A másik az, hogy a szélvédőre felrakódó pára ilyen nyálkás izé, nyilván a fagyálló. Nem olyan, mint a sima vízpára, nem törölhető le olyan szépen, hanem "nyomot hagy", illetve baxik a normál esetben teljesen jó páramentesítő rétegre. :)))
Robi1552010-11-27 22:32:36 // 53880
Amikor állítom a belső és külső levegöt nem változik semmi,úgy-hogy szerintem nem müködik :( És már próbáltam minden hófokot de semmi nem segít csak a lehúzott ablak :(( vagy csak nyáron fogom használni :))) A fűtöradiátorom meg jó mert nem engedi a vizet sehol!
Andy2010-11-27 22:29:20 // 53879
Hajlamos rá, de annak szaga is van! :)
Hajnal fél háromkor hívott fiam, hogy menjek érte a Dürer Kertbe. Mire odaértem két hóember szált be a kocsiba. Olyan szinten lepárásodott tőlük a kocsi, hogy alig bírtam kiszárítani. Nem annyira jó a szellőzés mint kéne.
Hajnal fél háromkor hívott fiam, hogy menjek érte a Dürer Kertbe. Mire odaértem két hóember szált be a kocsiba. Olyan szinten lepárásodott tőlük a kocsi, hogy alig bírtam kiszárítani. Nem annyira jó a szellőzés mint kéne.
Andy2010-11-27 22:26:55 // 53878
Ez brutálisan durva! De hogy ebből az Alfából élő ember jött ki az nem semmi!
Grando2010-11-27 22:26:37 // 53877
Akkor inkább elfosta magát ott is a fűtőradiátor, nem? ;)))
BFMSE2010-11-27 22:23:10 // 53876
Andy2010-11-27 22:21:22 // 53875
Sajnos ez ilyen, viszonylag könnyen párásodik. Nem biztos, hogy a belső keringetésed van beállva. Próbáld meg úgy, 22 fokra állítva magas ventilátor fordulaton, ablak-láb beállítással. Klima manuális módba.
Zotya 1642010-11-27 22:21:21 // 53874
A 64-ben műszerfal mögött,a tűzfalon ...elég xar helyen,a 66-ban is valahogy úgy .Tehát elég időigényes ,nyugtatós meló.Bontani azt kell.:-)))
Robi1552010-11-27 22:17:10 // 53873
Igen nagyon!És gyári fényszorói vannak !egy álom este vezetni egy rémálom :))
Andy2010-11-27 22:03:38 // 53872
Műszerfal ki, ha jól tudom. Valami elektro-mechanikus szerkezet keveri a levegőt szanaszét minden irányba. Párásodik a verda? :))
Grando2010-11-27 22:03:33 // 53871
:DD
Nem azért írtam, hanem tényleg nem tudom hirtelen, hogy mire gondol a car-társ. ;)))
Mondjuk annyi baromság van az autókban, hogy rendesen megnevezni nem is lehet őket tán. Csak körülírni. Naponta ezzel van dolgom. :DD ;)))
Nem azért írtam, hanem tényleg nem tudom hirtelen, hogy mire gondol a car-társ. ;)))
Mondjuk annyi baromság van az autókban, hogy rendesen megnevezni nem is lehet őket tán. Csak körülírni. Naponta ezzel van dolgom. :DD ;)))
Zotya 1642010-11-27 22:00:03 // 53870
Bazki..........ezen jót röhögtem!!!!!! :-))))))
Grando2010-11-27 21:31:07 // 53869
Ammeg mi a rák? :))
Robi1552010-11-27 21:29:01 // 53868
Szaiasztok!Nem tudja valaki,hogy hol van a 166-ban hol van a belső levegő állító szerkezet?Középboxban?vagy kívül a tűzfalnál?Köszi
Arno1662010-11-27 21:07:34 // 53867
Okok, én meg csak kicsit barátilag szívni a véreteket :)
Zotya 1642010-11-27 19:57:56 // 53866
Igen...időben el kell kezdeni,az Alfázást.:-)))
silver2010-11-27 19:51:48 // 53865
Don ha ilyen sokat hajtod az autódat akkor biztos kézből szeretném tudni szerinted menyire megbízható. 1-10-ig
silver2010-11-27 19:40:48 // 53863
A cinborának 140 ezernél igen kíméletlen üzemmódban feladta a szuziban.
vm2010-11-27 19:26:23 // 53862
Cro1662010-11-27 19:09:07 // 53861
nahát...erre nem is gondoltam:DD
Cro1662010-11-27 19:05:07 // 53860
Áááá, sztem ezek a hibák amiket te írsz,csak kb. 400ezer km után jönnek elő, meg a moslék üzemanyagok miatt esetleg hamarabb. 400ezer km alatt meg az előző képlet szerint, már 3,6 milla van a zsákban:DDD
Cro1662010-11-27 18:56:48 // 53859
ebben 1et értek:)
sajnálom is, hogy nincs az enyémben kis kályha..azzal a stílussal ahogy én vezetek, még 6km er alatt se melegszik fel 80fokra.
sajnálom is, hogy nincs az enyémben kis kályha..azzal a stílussal ahogy én vezetek, még 6km er alatt se melegszik fel 80fokra.
Smith2010-11-27 18:49:43 // 53858
Te nem tudtad hogy a suzi olyan tartós hogy SOHA nem kell a lendkereket kicserélni, ezért kerülhetne akár félmillióba is, ha nem kell megvenni :))))))))))))))))))
Cro1662010-11-27 18:39:39 // 53857
Na..ha termel, akkor mégis jó lesz az...hiszen termeli az üzemanyagot...tehát haszon:))
Én tágabban értelmezem úgy látszik e szó jelentését...de ha már nyelvészkedünk...rákerestem gugliban a haszon fogalmára:
A Pallas nagy lexikona szerint „valamely dolognak haszna alatt minden előnyét értjük, keletkezzék az a dologból önmagából v. másképp. külső hozzájárulás által". Tehát a haszon az bármilyen előny, ami bárhogy és bármiből keletkezhet.
De nevezzük bárminek, lényegtelen..csak vigasztalni akartam a kollégát a nagy kiadás miatt:)
Apropó nagy kiadás..megnéztem,az 1,3-as dízel szuzi lendkereke több mint 200e, az még kedvezménnyel se megy 120-130 alá :DD
Na, akkor most drága az Alfa alkatrész, vagy nem?:))
Én tágabban értelmezem úgy látszik e szó jelentését...de ha már nyelvészkedünk...rákerestem gugliban a haszon fogalmára:
A Pallas nagy lexikona szerint „valamely dolognak haszna alatt minden előnyét értjük, keletkezzék az a dologból önmagából v. másképp. külső hozzájárulás által". Tehát a haszon az bármilyen előny, ami bárhogy és bármiből keletkezhet.
De nevezzük bárminek, lényegtelen..csak vigasztalni akartam a kollégát a nagy kiadás miatt:)
Apropó nagy kiadás..megnéztem,az 1,3-as dízel szuzi lendkereke több mint 200e, az még kedvezménnyel se megy 120-130 alá :DD
Na, akkor most drága az Alfa alkatrész, vagy nem?:))
Arno1662010-11-27 18:24:45 // 53856
Jahh, ha normalisan karban tartja az embör a dizelt akkor annak az 1.8m-nak egy jelentos resze eluszik szepen turbora porlasztocsucsokra ujabbakknal DPF-re stb stb stb.
Aztán a dizelkorom okozta plussz egészségügyi problémák kezelését is ha hozzácsapjuk akkor siman a benzines éri meg jobban.
Ha nem egyén szintjén gondolkodunk addig amig az ember fiatal és laza hanem tovább akkor full bukta.....
Folytassam? :DDD
Aztán a dizelkorom okozta plussz egészségügyi problémák kezelését is ha hozzácsapjuk akkor siman a benzines éri meg jobban.
Ha nem egyén szintjén gondolkodunk addig amig az ember fiatal és laza hanem tovább akkor full bukta.....
Folytassam? :DDD
Arno1662010-11-27 18:17:41 // 53855
Amig meg hideg addig messze nem optimalis korulmenyek kozott uzemel, kopik, szennyez, kormol.
:)
:)
Arno1662010-11-27 18:16:28 // 53854
Mintha a kesztyutartoban lenne a helye... egy kitorheto lyuk legalabb is van ott emlekeim szerint.
Arno1662010-11-27 18:14:50 // 53853
Nem akarok kotozkodni de nem haszon hanem megtakaritas. A ketto nagyon mas.
Haszon az amit termel vmi. :)
Pl az idő amivel gyorsabban odaersz valahova egy V6-tal es többmindent el tudsz intezni ami valoban hasznot hoz :D :D
Haszon az amit termel vmi. :)
Pl az idő amivel gyorsabban odaersz valahova egy V6-tal es többmindent el tudsz intezni ami valoban hasznot hoz :D :D
grande bandi2010-11-27 16:10:51 // 53852
Ez az. na most mar ertem . akkor a jtd-k kabelkötegeben ott lehet az a 2 vezetek ami ehhez kell . ha nem akarnam eladni a vasat akkor bele epitenem magamnak , de majd egyszer egy következő vsaba belekerül , vagy ha valakit erdekel akkor elado. WEBASTO 2,4 jtd kiegeszitő fűtes, kis kipufogoval es hozza valo tartokonzollal.
Peta742010-11-27 15:41:21 // 53851
Hétfőn úgy is megy a szerelőhöz szilent cserére majd átnézetem köszi a segítséget!
Grando2010-11-27 15:36:04 // 53850
Hát érdekes. Mindenesetre nagyon nézzétek körbe, nehogy vmi bajt csináljon, mert esetleg nem oda való. Lehet, hogy vmi "szaki" házilag bebarkácsolt egy gyári dízeles cuccot, mondván: "jó lesz az itt is". Az emberi hülyeség határtalan. Aztán persze lehet, hogy tényleg jó. De én azért erősen gyanakodnék a helyedben. A leírás remélem segít egy kicsit. ;)))
Peta742010-11-27 15:01:54 // 53849
Én így vettem nem bántottam nem is rég van nálam de amúgy tuti!
Grando2010-11-27 14:55:00 // 53848
Az könnyen lehet. Ha menet közben folyton 90 alatt van, akkor meg szinte tuti.
Te manus! Milyen V6 a tied, hogy ilyen dejzel fűtés van belepászítva? ;)))
Te manus! Milyen V6 a tied, hogy ilyen dejzel fűtés van belepászítva? ;)))
Grando2010-11-27 14:51:59 // 53847
Peta742010-11-27 14:47:46 // 53846
Hát nem tudom eléggé nehezen melegedett ma is be pedig nálunk reggel +1fok volt amikor víz hő fok mutató úgy 70-80fokos volt belül a fülkében meleg volt. Talán a termosztát?
grande bandi2010-11-27 14:39:11 // 53845
Ja az lehet. amig a gepsarkany nem eri el az üzemi hőmersekletet az rasegit neki.
grande bandi2010-11-27 14:37:53 // 53844
Igen van rajta egy faintos ki kipufogo kis dobbal:-) kb az anyosules ala pufog ki.
Peta742010-11-27 14:33:35 // 53843
Akkor kiegészítő fűtés lehet az autó bal elejénél van alul amikor elindul a motor kattan egyet és még egy ilyen kis kipufogó szerűség is van.
grande bandi2010-11-27 14:24:41 // 53842
Ja es a vezetekek nem voltak mokanyolva , a gyari kabelkötegből jöttek ki es nem ugy neztek mint amiket csak oda barkacsolt valaki.
grande bandi2010-11-27 14:23:04 // 53841
En bvontottam egy 2,4 jtd -t amiben volt webasto allofütes , ki nem tudtam probalni mert mire rajöttem , hogy be van szerelve az auto mar nem volt jarokepes. A lenyeg az hogy nem volt benne semmi plussz kapcsolo vagy vezerlő. szerintem a normal klima vezerlő gombokkal lehetett kapcsolni allohelyzetben. a vizrendszerbe be volt köteve es 2 vezetek ment ra.
Grando2010-11-27 14:12:32 // 53840
Ja. Meg acélblokkos, ami amellett, hogy jó nehéz, baxottul nehezen is melegszik, nem? Na meg legalább rendeltetésszerűen is használja a gép fűtőolajat. :DDD ;)))
Cro1662010-11-27 13:53:26 // 53839
Én is csak dízelben hallottam..abban van értelme, mert nehezen melegszik fel a vize..annyira hatékonyan használja el az üzemanyagot, hogy nem keletkezik felesleges hő, ami a vizet melegítené:)
Online tag
2
Vendég2
745
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV