Fórum >> Típusok >> 156

Piritu - 1.000.0002006-12-29 07:51:06 // 27204
Stimmel, csak ott a turbó miatt kell visszahűteni a levegőt. Amikor összenyomja a turbó a fizika törvényei szerint a levegő felmelegszik, a levegőhűtő azért kel, hogy ne forró levegő menjen a motorba, mert úgy - az általad említett ok miatt - a feltöltés hatástalan lenne. Számomra csak az a meglepő - immáron 350ezer TS km után - hogy ennyire "érezhető" a 156-nál ez a dolog. Eddig a 146-147-el nem tűnt fel.
lausz2006-12-29 05:39:47 // 27203
hali,a dízeleknél is azért van cooler,h hűtse a levegőt,a hideg levegő oxigén dúsabb.
Piritu - 1.000.0002006-12-28 22:34:18 // 27202
Jobb ötletem nekem sincs. Kicsit sűrűbb levegő, amit a motorelektronika több brenyával hálál meg. Kihoz mindent abból az 1598 köbcentiből az elektronika. Magas hegyen meg a ritkább levegő miatt gyengül a motor. (1000 m körül megpakolva már rendesen érezni!)
Karakot2006-12-28 20:45:53 // 27201
Nincs más magyarázat, hidegben ennyivel jobb a motor hatásfoka. Csak gondolj bele, állítólag már azt is megérezni, hogy csilli-villi krómozott fém cső megy-e a légszűrőtől a motorig, vagy pedig műanyag. A fém sokkal könyebben felveszi a motor hőjét, mint a műanyag és melegíti a beáramló levegőt, gyengébb lesz tőle a kocsi. Ehhez képest mennyivel nagyobb a levegő hőmérséklet különbség egy nyári 35 fokban, mint így télen akár csak 0 fokban is.
csocsi2006-12-28 19:54:41 // 27200
Van aki már el is hagyta
csocsi2006-12-28 19:54:15 // 27199
Nézted? Tötrént valami sérülés?
csocsi2006-12-28 19:53:34 // 27198
Legalább nem egyedül fázik a tiéd :))
Piritu - 1.000.0002006-12-28 19:22:22 // 27197
Nekem is egyre többet ér le a alja. Rettenetes hallani. Az aszfalthullámokon ér le a legtöbbet. Lassan meg kéne néznem az alját... A múltkor a futóműállító is megjegyezte, hogy egy kicsit "viseltes" a motorvédő.
Trombozis2006-12-28 19:19:13 // 27196
Lehet hát. Már most is lehet. Húztam is a kézit. :-D A bank előtt meg feltettem a padkára a hasát a kocsinak, de nem a kézi miatt, hanem jöttem le a járdáról ilyen lejárón. Hát meghasalt. :-S Szép hangja volt.
Piritu - 1.000.0002006-12-28 19:10:23 // 27195
Na akkor lassan lehet "csapatni" -:))) Én alig várom, a 156-al még nem volt szerencsém hozzá. Nov elején németben voltam, ott volt hó, de ott az útra nem esik-:))
Trombozis2006-12-28 18:59:35 // 27194


Erre ébredtem. Később lett vagy 10 centi hó a kocsin. Most le van fagyva erre az út. De csak a város fele. :-D Közlekedni elég kulesz. :-D Ez a 146 össze volt törve. Jól összerakták. :-DDD El akartam rá cserélni anno az enyémet. Benne is voltak csak nem tudom mi lett. Ő egy 2.0ti.
admirális2006-12-28 17:29:10 // 27193
Nekem is ez jutott eszembe: az off hidegben lassabb, mint melegben, ellentétben az Alfával:).
csocsi2006-12-28 17:26:02 // 27192
Nem feltétlenül, az útviszonyok sem olyanok, mint nyáron :))))
Poló2006-12-28 17:24:21 // 27191
Hidegben nem megy úgy a verda? :)
csocsi2006-12-28 17:23:22 // 27190
Pedig tudtom szerint az M7 -en nincsenek mérők. Meg azért most az idő sem a legkiválóbb a gyorshajtáshoz.
DéZé2006-12-28 17:10:56 // 27189
Ahogy a cikk írja: MESTERDARAB http://origo.hu/auto/gazdasag/20061226azevek1.html?pIdx=4
Piritu - 1.000.0002006-12-28 16:21:19 // 27188
Ismerősnek van rendőr rokona, az mondta, hogy embereket visznek Pestre mert nem győzik kipostázni az új fix trafipaxok fogását. Ezer feletti számról beszélnek naponta.
admirális2006-12-28 16:10:11 // 27187
Az M7-en végig mentem, ez alatt nagyon kevés autó lépte túl a 130-140-et, ami sztem szabályosnak tekinkthető. A jellemző 120 volt, úgyhogy elég sokszor kellett a belső sávba sorolnom. Sztem a szigorú sebesség ellenőrzések miatt nem hajtanak. Bár most egy mérést sem láttam.
csocsi2006-12-28 15:57:17 // 27186
Ez komoly? Ennyire betartják a sebességet? EZ kicsit hihetetlen számomra. A te eseted akkor most speciális.
admirális2006-12-28 15:53:44 // 27185
Életemben először türtőztetem magam autópályán a vez.szíj csere esedékesége miatt. Így odafele 130-al toltam, az 4000 alatt van egy picivel, visszafele meg 140-el, ami 4000 forudulatot jelent percenként. Városban is kímélőn voltam. De nagy fegyelem van ám az autópályán mostanság, nem nagyon előztek meg. Nem tudom mi lesz itt jövő nyáron... :(
csocsi2006-12-28 15:51:41 // 27184
Érdemes? :)
admirális2006-12-28 15:49:51 // 27183
Akkor még gyakorlok egy kicsit:).
csocsi2006-12-28 15:48:47 // 27182
Nekem már ez is hihetetlen :)))) Ez azért már tűrhető adat :))
csocsi2006-12-28 15:47:08 // 27181
Gratula :)) Csak lopakodtál a géppel? :))
Piritu - 1.000.0002006-12-28 15:45:57 // 27180
Nekem most 607 km karácsonyi lopakodás után 45,8 ment bele, ami 7,545304778(pontosabb adatom nincs, mert tovább nem ír ki a számológépem)
Piritu - 1.000.0002006-12-28 15:43:27 // 27179
Uraim adatokkal tudok szolgálni a TS hidegben jobban megy(?!) kérdésre - amit ugye tegnap vetettem fel. Voltam méricskélni. Melegben (régebi mérés) 1,6 TS 0-100: 10,3-11,0 Melegben (régebi mérés) ATC chippel 0-100: 9,9-10,5 Nulla fokban most: 9,4 (!) - 9.9 (minden mérés 10 alatt) 100 km = 2-es fokozat kb. 7200 fordulat Persze továbbra is maradt a probléma a kipörgő kerekekkel, bár próbáltam "rücskösebb" aszfaltot keresni. Szóval most már csak arra kellene rájönni, hogy ez mitől van a jelenség.
admirális2006-12-28 15:23:34 // 27178
Éhezési rekordot döntöttem: 547,9 km-et mentem 44,03 l 95-ös benzinnel. Az annyi mint: 44,03/5,479=8,0361379813834641357912027742289.
csocsi2006-12-28 12:03:41 // 27177
És mintha hájjal kenegetnék a májunkat :))
panza2006-12-28 11:18:22 // 27176
1998: Mesterdarab - Alfa Romeo 156 Szerelem első látásra. 454 ponttal, elegáns, férfias, de mégis harmonikus formájával lehengerelte a világot és a szakértőket. Az 56 fős zsűriből 40 az Alfa 156-nak adta a legmagasabb pontszámot. Ilyen még nem fordult elő a történelemben. Walter de Silva ellentmondást nem tűrő gyönyörűséget alkotott. Az Alfa visszaállította a hatvanas-hetvenes évek imázsát. A IV-es Golf 266, míg az Audi A6 265 pontot kapva maradt le. A 156-os fényévekkel jobb minőségben gyártott autó lett, mint elődje, a 155-ös volt. Míg a 155-öst csak négyajtós limuzinként árulták, addig a 156-ből már sportkombit, SportWagont is készítettek. A legnagyobb húzások egyike volt, hogy tetszőlegesen lehetett motort, kasznit párosítani, így a 156 SW-t és a GTA-t akár a 250 lóerős, 3,2-es hátborzongató hangú V6-ossal is meg lehetett rendelni. Ebben kizárólag bőr Recarókban lehetett terpeszkedni, már amennyire egy kagylóülés ezt engedi. A motorválaszték amúgy is bőséges volt. Mindegyik TwinSpark, azaz kettős gyújtással, hengerenként négy szeleppel, és változó szelepvezérléssel gyártott, szó szerint erőforrás volt. Az 1,6-os 120, míg a kétliteres már 155 lóerős volt. Volt még 1,8-as és 2,5-ös, már 190 lóerővel. Az emlegetett 3,2-es 250 lóval szaggatta az aszfaltot. Az 1,9-es turbódízel (JTD) 105-ről lassacskán 150-re duzzadt, míg az öthengeres 2,4-es, szintén JTD 136, később 175 lóerős lett. Az Alfa nemcsak a sportról, hanem a luxusról is gondoskodott. Dupla digitklíma, Bose hifi, ESP, ASR, xenon, bőr, alcantara, bármi rendelhető volt. Miután Walter de Silva a Seathoz távozott, Giugiarót kérték fel, hogy nyújtson segítséget a ráncfelvarráshoz. 2003-ban sor is került rá. Giugiaro nagyon jó érzékkel csak finomított a vonalakon, s az Alfa tovább javított a minőségen, ami még mindig nem érte el a német színvonalat. Sajnos törölték a 2,5-ös V6-ost és a GTA-t a programból, ellenben felvettek a gyártási listára egy négykerék-meghajtású, emelt hasmagasságú kombit, a Q4 Crosswagont. Az Alfa Romeo 156-os további héu fontos díjat nyert, s belőle fejlődött ki a mai 159-es és a Brera is. http://www.origo.hu/auto/gazdasag/20061226azevek1.html?pIdx=4 HÁT NEM SZÍVSZORONGATÓ!!!!!! DÖLJÜNK HÁTRA ÉS CSAK OLVASSUK!!!
ruszman2006-12-28 11:15:06 // 27175
sziasztok! most csak benéztem, 156 naptárról valaki valamit? :)
csocsi2006-12-28 00:32:37 // 27174
Az alfa legyen veled is :)))
Mike.2006-12-28 00:32:28 // 27173
Nekem/ünk az tuti kimarad. A következő az a januári Clubbos bowling utána meg a Paksi.
ribipeti2006-12-28 00:30:59 // 27172
Én is lépek aludni, holnap nap van. :) Jóccakát mindenkinek.
ribipeti2006-12-28 00:30:13 // 27171
Elvileg Várpalota.... de leheet, hogy nem fog összejönni mégse. Pedig Polónak megígértem. :-S
csocsi2006-12-28 00:27:46 // 27170
Szép álmokat :)))))
Mike.2006-12-28 00:26:20 // 27169
Jaa, és kíváncsian várom az alkalmat amikor megnézhetem, halgathatom! :-)
Trombozis2006-12-28 00:26:12 // 27168
Mennem kéne aludni. Úgy érzem ezt nappalra átviszem. Nincs kedvem már a monitort bújni. Jó éjt mindenkinek.
Mike.2006-12-28 00:25:04 // 27167
Ha az Asszonynak tetszik akkor már okés! Nálunk még mindig hallgatom a nemtetsző nyilatkozatokat! De szép lassan beletörődik. :-)
Trombozis2006-12-28 00:24:50 // 27166
Hát mittudomén. :-D De télleg. Ebben türelmes vagyok. Az idióta embereknél nem mindig. Meg stb. Sokszor volt már olyan, hogy elkezdem írni, hogy mit utálok és mi idegesít. A legjobban, ha valaki csámcsog. Az megőrjít.
csocsi2006-12-28 00:23:42 // 27165
A kikapcsolódás szükséges dolog, ha ilyankor is melózgatsz még akkor meg kötelező :)))
csocsi2006-12-28 00:22:37 // 27164
Nem tudom, annyira nem gondolkodtam még a dolgon :))) Először egy kis zsetont kellene szerezni
Trombozis2006-12-28 00:21:53 // 27163
Fontosabb hát. Meg kikapcsolódom. :-)
ribipeti2006-12-28 00:21:19 // 27162
Részleteznéd? :DDD
ribipeti2006-12-28 00:20:52 // 27161
Bár szigorúan csak Sportwagont. :)
ribipeti2006-12-28 00:19:45 // 27160
Tetszik, teljesen szolid, nem dörgedelmes. Ha egy kicsit bemelegszik, akkor átmegy tenorba, és ha huzatom neki, akkor van egy kissé erősebb hangja. De még így is csöndesebb, mint Andi 147-ese. De a lényeg, hogy még az asszonynak is tetszik. Szóval jó bolt volt. :)
Trombozis2006-12-28 00:19:02 // 27159
:-DDDDDDDDDDDD Egyszer csak. Türelmes vagyok. Csak nem mindenhol. :-D
Trombozis2006-12-28 00:17:46 // 27158
Nem hát. Így a legjobb. :-D
csocsi2006-12-28 00:17:32 // 27157
Köszi a kiigazítást :))
ribipeti2006-12-28 00:17:08 // 27156
Vagyunk. :D
Mike.2006-12-28 00:16:25 // 27155
Oké láttam, elég egyértelműen feliratoztad a képeket. :-)) Majd a következő talin esetleg leszedem?! ;-))) Milyen az új kipuf? Jól szól?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak