Fater (Norbi)2007-04-13 12:29:01 // 22923
Vigyázz a 4 karika ódi!
A vezess.hu-n láthatsz egy "Ferrari gyilkos" R8-as ódit, amit az Abt fabrikált össze, de annak semmi elegáns-temperamentumos megjelenése sincsen.
Yoyo2007-04-13 11:36:58 // 22922
Vazzzzz:DDDDDD
Elképzeltem:))))))
Ezt is le lehet rajzolni:DDD
Fairlane2007-04-13 11:34:39 // 22921
fu, képzeld el a Shivát egy Q4ben...
Egy kézzel a kormányt fogja, egy másikkal a váltót, a harmadikkala rádiót babrálja, a negyediket meg kilógassa az ablakon, és üti a ritmust a kocsi oldalán :)
Yoyo2007-04-13 11:20:42 // 22918
Akkor fel lehet venni nyugodtan tagnak:))))
norbee2007-04-13 11:19:47 // 22917
Még nem, mondta, hogy Buddha biztos nem lett volna ilyen szerény, ha egy Q4-et hajt. :))))
norbee2007-04-13 11:18:17 // 22915
Fene tudja, nem volt hozzá gusztusom. :))))))
norbee2007-04-13 11:17:54 // 22914
Ott van a bejelentkezés után a Hírek alatt. Láma. :)
Yoyo2007-04-13 11:07:51 // 22913
Ne félj többen értették:))))
Ádi_39002007-04-13 10:52:16 // 22912
Ódi-wágen???? Hová gondolsz??
Egyértelműen az olimipa. Nem egyértelmű? Ha sport akkor olimpia vonalon indultam neki. Csak a fekete karikát lehagytam, hogy 4 hengeres legyen.
Fairlane2007-04-13 10:46:46 // 22911
a **csába... veszélyben a dobogós helyem :D
Ádi téged az olimpia inspirált, vagy egy ódi-wágen? :))
Yoyo2007-04-13 10:38:01 // 22910
Nagyon vad:))))))
Ádi_39002007-04-13 10:36:14 // 22908
Fairlane2007-04-13 10:32:25 // 22907
ehh...
Személyenként több pályamű is érkezhet? :)
Yoyo2007-04-13 10:29:56 // 22906
Jövő hétig van lehetőség nevezni a rajzpályázatra, addig hátha valaki még előáll valami remekművel:))))
Fairlane2007-04-13 10:15:28 // 22905
25HLD...
Apropo, rajzpályázat eredményhirdetés?
Legroszabb esetben is 3. leszek, mivel SD-t kizárjk a suzukás képpel.. :D
norbee2007-04-13 10:13:26 // 22904
Egyébként a "candezza"-k csereperiódusa a kézikönyv szerint egységesen 40.000 ha 25HLD-ről beszélünk és nem valami sportgyertyáról. :)
perdix1552007-04-13 10:11:07 // 22903
És ízlett, mi?:-)))))))
Fairlane2007-04-13 10:08:33 // 22902
Hát, ma télleg el vok lámulva...
Felmentem a 155.hura, de nem leltem meg rajta a letöltés részt :DDD
Yoyo2007-04-13 10:02:36 // 22901
Az kell, amúgy nem indul hidegben:))))
Yoyo2007-04-13 10:01:37 // 22900
Nem tudok segíteni az enyém himbás:)))
norbee2007-04-13 10:00:59 // 22899
A hidrotök az perdix asztala... :))) Télleg, láttam teszkóban perdixkolbászt... :)))))))
norbee2007-04-13 09:57:53 // 22898
Kézi szivató? :))))
norbee2007-04-13 09:57:06 // 22897
Mer'olyanhülyeisvagyol, itt van magyar oldalon darabolva az alfaromeo155.hu-n... :)))
Csereperiódus: sima 4 elektródás gyertya, élettartama 30-40e km.
SD2007-04-13 09:54:41 // 22896
Csattog a hidrotök a 8vfoltos motoromban:)
Yoyo2007-04-13 09:49:56 // 22895
Természetes, ikerkarbis:))))
Fairlane2007-04-13 09:49:16 // 22894
tegnap óvastam manualt képzeld :)
Docky oldaláról a 89 megást sikerült lerángatni egy röpke félnap alatt itt a melóhelyen (ugye informatikás cégbe minek sávszélesség...)
Télleg akadnak érdekességek, de pl a gyertyacsereperiódust nem találtam meg...
Az 3x is le volt irva viszont, hogy néha nézzem meg őket, ha fekete akkor az erre utal, ha hupikék akkor az arra...
norbee2007-04-13 09:49:01 // 22893
Ja, persze, a 94 előttiek ráadásul 6V-sek is, ugye? :)))
Fairlane2007-04-13 09:46:03 // 22891
Enyémben most is van, állitolag gyári, egy bosch-szervizes mondta...
Mondjuk valsz azér, mert az enyém ilyen fészlift-környéki vegyesfelvágott :))
norbee2007-04-13 09:40:44 // 22890
Röpsúlyos még a tiéd is? :)))))
Yoyo2007-04-13 09:36:48 // 22889
Én meg elosztófedelet cseréltem:)))
norbee2007-04-13 09:29:01 // 22888
Enyimben volt. De még olaszban kiiktatták.
András bácsi2007-04-13 09:21:32 // 22887
Ezekben nincs immo, max. utólag mókolt. Az meg felesleges. :)
norbee2007-04-13 09:02:00 // 22886
Anyway, múltkor a karburátorokat tisztogattam az 55-ben... ;))))
norbee2007-04-13 08:59:56 // 22885
De mindegyik b*szik végigolvasni, csak nyígnak. Pedig egész érdekes dolgok vannak benne. :)
norbee2007-04-13 08:56:39 // 22884
Zolee
első körben ellenőrizd a biztosítékokat, balra lent a lábadnál van egy lehajtható tábla, illetve fölötte a műszerfaltakaró alatt egy másik.
A rádió a memória miatt egyszer direktben van hajtva egy 20A biztin (lehajtható táblán szemből, bal oldalon felülről a negyedik) keresztül az akksiról. Ha megsérült a vezeték rádióbefaragás közben, vagy régebben valamit rákötöttek még (kihangosító, akármi) leszívhatja az akksit.
Deviszont: erre a biztire nem csak a rádió van kötve, hanem még pár más dolog is, a csatlakozó 8-as lába a föld, a rádió a 4-esen kapja a feszt. Valamint: nekiálltak a "gyújtáskor feszültség alá kerülő dolgok" reléjéről IS megtáplálni egyidejűleg a rádiót. Ha ez a relé ment el, csere.
Ha és amennyiben gyári indításgátlód van, és az indítómotor
1, nem köszörül, nézd meg az indításgátlón, hogy van-e 12V a 6-os és a 11-es lábon. Ha nincs, kábelhiba a gyújtáskapcsoló felé, ha van, nézd meg, hogy van-e az 5 és 10-es lábon is, akkor indítómotornál van valami laza kábel.
2, köszörül, nézd meg, hogy ráadott gyújtásnál van-e 12V a 3-as lábon az indításgátlónál, ha nincs, a Motronic felé szállt el a kábel.
Ha minden jó, ki kell cserélni az ind.gátlót.
Illetve alapvetően: töltsd fel az akksit, mérj rá, ha 12,4V vagy kevesebb, kuka, ha több, okés, ellenőrizd a kábeleket az indítómotor környékén, majd próba.
András bácsi2007-04-13 08:43:19 // 22883
Több dolog lehet ez, apróságoktól komoly hibákig. Első körben a boztosítákokat, reléket érdemes csekkolni a motortérben. Aztán lecsúszott csatlakozókat és széthullott levegőrendszert érdemes nézni.
András bácsi2007-04-13 08:39:42 // 22882
A lényeg az, hogy informatikusokra csak akkor szabad hallgatni, ha alaposan elolvasták a manualt. :)))
Mechanikus AC. :)))) A hét legjobb vitze.
Kazes☻2007-04-13 00:00:32 // 22881
Ezt én is furcsáltam, de nekem más az autóm és nem akartam hülyeséget beírni ide. :-)
Fairlane2007-04-12 23:55:30 // 22880
Mechanikus AC hátul a tankban?
Sztem elektromos minden 155-é...
Sajna épp cserélem az enyémet... :(
Kazes☻2007-04-12 23:34:23 // 22879
Csak szereld!!! :-)))
Thomika2007-04-12 23:29:56 // 22878
Jóéjt! Csákány! Megyek én is hunyni!
Thomika2007-04-12 23:28:31 // 22877
400 ért nem volt rossz vétel!! :))) Mivel tisztázódott,h 8V-sa mocid, így kicsit könnyebb lesz megoldást találni! :)
Zolee 155™ (aka n00body00)2007-04-12 23:27:49 // 22876
Köszi a segítséget skacok!!!
Holnap reggel kitépem belőle és ha meg a gép akkor nem lesz benne "Zene" csak a moci muzsikája!!!
Sziasztok, megyek szunyázni, mert fárasztó napom volt.
Hy mindenkinek!!!
Kazes☻2007-04-12 23:26:46 // 22875
Most jut eszembe, a Juliskámmal is volt hasonló. A parkolóban állt, beindítottam, kicsit melengettem, minden jó volt, mikor akartam indulni, adom a gázt és az autó leállt. Még a kuplung meg sem moccant. Kiderült, hogy a generátor csinált olyan zárlatot, amit te is tapasztaltál. Generátor ki, megtekercseltet és vissza, nekem így sikerült. Utána nem volt semmi probléma.
Otto2007-04-12 23:21:27 // 22874
Az kizárt!
De szerintem is vedd ki a rádiót és nézd meg mit tesz úgy!