Ha lenne minden bontva:
-15e katalizátor utántól. Ferkének ennyiért van új
-bontva 1000ft (új 12-15e)
-5000.- bontott, kb 15e univerzális új.
-jeladó nem életbe vágó
-8V ben nem foglalkoznék a klímával
-Nem szilentek két első lengőkar, 1pár kutya csontal újjonan 35-40e
-kéder 1000ft, de inkább máshol ázik. Pl a sárvédő ragasztás, lámpa mellett, szélvédő környéke. pl ezt ki sem kellett vágnunk, majdnem kiesett csütörtökön

ajtó határoló stift 1 sör
B kilincs kincs, jobb 5000/db
Vazze, hát akkor lehet, hogy nem véletlenül merül le az akksi, ha xaródik a generátor... :P
Hidd el, ezek apróságok... Amúgy a klímát lehet, hogy érdemes meg is nézetni, nem kéne abból folyamatosan szöknie a gáznak...
Olajnyomás jeladó apróság.
Szilenteket (ha első lengőkar) felesleges külön cserélni, csak szívsz, mire találsz présgépet, vegyél komplett lengőkart, nekem kedvezménnyel volt a pár 12.000 ft, Birth... Viszont a stabilizátorrúd szilentjét lehet, hogy érdemes PU-ból megcsináltatni, én is éppen ezen agyalok, mert az mindig kifekszik. Lehet, hogy ha többeknek kellene, olcsóbbra jönne ki?
A vezető oldali ajtó sok autón kattog, nekem kattogott de már abbamaradt kb. egy éve. Fura. Kedv függő nála. Amíg el nem törik az ajtóhatároló, nem fogok vele szórakozni.
Kilincsekre meg szerintem még mindig Afri megoldása a legjobb, bár mostanában nem mondja, hogy lenne neki új.
Pedig tarcsiba én is vennék még 3-4-et... Ki tudja, mi lesz még alapon.
Szóval ezek inkább szépséghibák... Kipufogó nekem már megvan mióta, de sose szánom rá magam, hogy feltegyük. Pedig a középső dobot ki fogom dobni a francba és csővel helyettesítem. Marad ott elég fojtás, első meg hátsó dob is a helyén marad.
Jah és újabban indítás után alapjáraton nem alszik ki a töltés lámpa csak ha gázt adok utána....
beraktam a biztit.bekapcsoltam,egy perc után kikapcsolt magától.azóta ha benyomom nem jelez vissza de nem is érzem a kapcsoló nyomáskor hogy lenne ellenállás és úgy hallom a relé kattan.
Alig van baja :) komplett kipufogó csere,termosztát,lambda,olajnyomás jeladó,klíma töltés,összes szilent cserélése,a csomagtartó beázik,a vezető oldali ajtó kattog enyhén lóg, 3 kilincs csere :) hirtelen ennyi jut eszembe :D
GT Ɨ|ѯ2014-11-08 12:01:08 //
142013
Van olyan program, ami a "K"-t figyeli...? :O :D
Jorjie2014-11-08 10:03:14 //
142011
Nemis, csak néztem, hogy Buksi még nem vadászta le, hát akkor majd én :-)
GEORGE2014-11-08 00:56:12 //
142009
De az :-) :-) Kíváncsi voltam ki szúrja ki :-) :-)
Erre vártál 2 napja mi? :P
176000.- nek, a 10000.-, hány százaléka? Csak, hogy ne reklamálj majd... :P
Én nem is értem, hogy ezt miért kell beírni. Fel kell hívni a megfelelő embert... :P
Kétféle számmal szokott lenni.
Jorjie2014-11-07 23:42:20 //
142004
Grat a K-hoz! :-)

Ha minden igaz
akkor igen.
nem vágta ki a biztit? Nekem az volt, aztán egyszer szétszedtem mindent hátul meg össze és azóta jó :)
Biztos, hogy a kapcsoló adta meg magát? Általában a relé szokott elromlani.
Az 1.8-é fullba megegyezik a 2.0-éval?
Mi a baj vele? :D Ezeken a mélypontokon túl kell esni egy öreg 155 tulajnak.. :) Amíg minden nap beindul és elvisz A-ból B-be addig meg kell becsülni még ha nehéz is.. :D
Ok, Lajos megy érte én meg du, visszaviszem azt a kettőt ami nem kell! Danke.
Na nálunk csak én vezethetem az Alfát,egyszer kértem meg az asszonyt guruljon vele előrébb 5m-t,mert tiszta mocsok volt a ruhám és útba volt a vas.
Le is fulladt vele lányos zavarában :-)
Hali srácok.Jobbos bajuszkapcsoló kerestetik mert a nyomorulthátsóablakfüttéskapcsoló kilehelte a lelkét :D
Arról nem is beszél mi minden gondom van még....:D
Lehet donor lesz a kicsikéből :(
Tony1552014-11-07 09:02:41 //
141994
Nálunk is az asszony fektette meg az AC-t, annyi szerencsével, hogy otthon halt meg a technika:-) Másnap megint ment volna az oviba, de nem indult a vas. Tanulság az, hogy a 155 nem női autó:-)
Mr. Z2014-11-06 18:57:22 //
141993
Lester küszöb érdekel valakit?

Thomika2014-11-06 18:36:08 //
141992
Majd megtalálom. Holnap 12-kor lesteszem a lantot erre hétre, és remélhetőleg lesz időm foglalkozni vele.
Thomika2014-11-06 18:34:41 //
141991
Ez nekem is eszembe jutott. Nem akarom magam feleslegesen szívatni! :)
Thomika2014-11-06 18:32:50 //
141990
:)))
Thomika2014-11-06 18:31:44 //
141989
És köszöönm, remélhetőleg hamar rendbe teszem!
Thomika2014-11-06 18:29:43 //
141988
Jah :) Asszony volt ott dolgozni vele :)
Tony1552014-11-06 11:41:06 //
141986
Upsz összekevertem, az a bizti a belső ventillátort javította meg. Mindenesetre a benyapumpánál is bizti gond volt...
Süni1552014-11-06 10:02:13 //
141985
Nekem az ellenalas volt kuka.... Kicsereltem aztota tutti
Tony1552014-11-06 09:43:33 //
141984
Azt játssza a 155 mostanában, hogy indításkor elindul a belső venti, majd 10mp múlva tart egy fél perces pihenőt majd újra indul. Ezzel még együtt lehetne élni, csak attól tartok, hogy egyszer csak nem indul újra... Járt már így valaki? Van valami 5let az orvoslására?
Tony1552014-11-06 09:38:01 //
141983
A nyáron az én vasam is ezt csinálta, és egy bizti csere orvosolta a hibát. Mielőtt kiszeded az AC-t nézd meg szerintem. A motor előtt valahol a maszk fölött van elrejtve egy lemez biztosíték (előtte még nem láttam ilyet:-), manuálból néztem én is.. A helyére ideiglenesen behajtogattam egy "rendes" biztit, és már indult is a vas:-)
Az olaszok simán tudnak rozsdásodó műanyagokat gyártani a nagyon odafigyelnek... :DD
Itt a hangsúly a legalábbon van... :D
Mr. Z2014-11-06 07:51:43 //
141980
nem műanyag a tank? :)
Mr. Z2014-11-06 07:40:55 //
141979
ez fékezéskor koppan jobb oldalt
GEORGE2014-11-06 00:51:43 //
141978
Amit a benzin ellep a tartályból, ott legalább nem rozsdásodik :-) :-D
GEORGE2014-11-06 00:50:40 //
141977
Hát nem mindenkinek lehet eseménymentes :-) Nekem a 92-es155 2.0 TS gond mentes, sajna a V6 már nem annyira, de 3 évnyi állás alatt "eltunyult" alkatrészeket lassan kiirtom a rendszerből :-) Most van a klíma kompresszor gariban javításon...100km se bírt ki. . . . .
GEORGE2014-11-06 00:47:31 //
141976
Bakker veled mindig történik valami. . . . . mielőbbi javulást.
A jó múltkor ( szeptemberben / egyébként ezt a képet lőttem Érden :-) Egész jó kiállású a verda :-)Nem tudod kié? :-)
azt hittem lecserélte a Gránit büfé a szolgálati Feliciát :-D

Torony csapágy nyöszörögni szokott...
Áhh nekem is a szar bosch szar... bosch... :D