Hö, tegnap megettem egy kilót, nálunk is épp terem :)
Egy régi vicc:
- Mi a különbség a Rózsaszín párduc, és az eper között?
- ??
- Hát az, hogy az eper az terem, a RP meg
"terem, terem,
terem, terem, terem ..."
Fairlane2010-05-27 14:44:02 // 100723
SD2010-05-27 14:32:10 // 100722
Na megyek epretszedni vagy mi jóccaka:D
SD2010-05-27 14:31:33 // 100721
ájjáj vissza sem rakod?:D
Krisz1552010-05-27 14:25:55 // 100720
nem hiszem, de a beázás nem helyszín/környék, hanem inkább víz kérdése:) abból meg országszerte kaptunk baráti mennyiségben. na lemosom az autót, hogy a következő zuhé tudjon mit összekoszolni, megnézem hol ázik be a szerkezet, és ha lesz időm, tényleg kiveszem a kárpitot. az vígasztal, hogy a GTA-kban sincs kárpit csak ülés kormány bukócső azt kész.
SD2010-05-27 14:23:30 // 100719
na jó azért az hogy vízszintesen esik az eső nem mondható átlagosnak...
nem mondom hogy a pár éves ablakok mellett vizes lett a tapéta belül... a széltámadta oldalon, simán benyomta a párkány alatt a pórhabon keresztül a bazi szél.. legutóbb ilyen idő azon az aug. 20. volt... akkor a régi ablak ázott be:D:D:D
de asszem kihívom a mesterembereket mert azért ha már megcsinyálták nem kéne hogy egy csepp-se bejusson...
tehát az hogy most beázott a verda az szerintem nem jelent semmit mert ekkora szélben kialakulha olyan nyomás csurig vízben bizonyos helyeken hogy simán szétveszíti a tömítést...
ha csak arra gondolunk hogy 150-160 körül nekem pl: oldalszélnél hangoskodik az első ajtó kéder, elemeli a menetszél jó itt mondjuk volt max 90km/h de full víz és a lehető leg váratlanabb helyekről.. nemtom ha amúgy nem ázik be akkor ezeknél az idős autóknál nem feltételnül hiba.. de azért érdemes utána járni
nem mondom hogy a pár éves ablakok mellett vizes lett a tapéta belül... a széltámadta oldalon, simán benyomta a párkány alatt a pórhabon keresztül a bazi szél.. legutóbb ilyen idő azon az aug. 20. volt... akkor a régi ablak ázott be:D:D:D
de asszem kihívom a mesterembereket mert azért ha már megcsinyálták nem kéne hogy egy csepp-se bejusson...
tehát az hogy most beázott a verda az szerintem nem jelent semmit mert ekkora szélben kialakulha olyan nyomás csurig vízben bizonyos helyeken hogy simán szétveszíti a tömítést...
ha csak arra gondolunk hogy 150-160 körül nekem pl: oldalszélnél hangoskodik az első ajtó kéder, elemeli a menetszél jó itt mondjuk volt max 90km/h de full víz és a lehető leg váratlanabb helyekről.. nemtom ha amúgy nem ázik be akkor ezeknél az idős autóknál nem feltételnül hiba.. de azért érdemes utána járni
Fairlane2010-05-27 14:15:03 // 100718
Norbee, meg Buksi is beázással nyüglődik....
Nem egy környéken voltatok aznap? :D
Nem egy környéken voltatok aznap? :D
SD2010-05-27 14:09:01 // 100717
ott vezesd a kipuffot az szárítja:D
Krisz1552010-05-27 14:05:10 // 100716
egy nyomorék emelőm sincs:D majd vhogy bekúszok alá azt megnézem mi a pálya. most épp szárítom a padlómat:D kvamediterránvíziszonyosszarolasz. lehet jönni pancsizni jobb 1 lábtérbe. bal 1 az én privát medencém
SD2010-05-27 14:02:30 // 100715
Csak csináld meg hogy ne fújjon ki, és máris jobb lesz:)
Krisz1552010-05-27 14:01:30 // 100714
szal már van egy V6Ti-nk is, de a kipuffom még melléfúj és nem tudom mi lesz vele, úgy látom 2/3os többséggel marad a jelenlegi:)
SD2010-05-27 13:57:24 // 100713
Hát most elolvasva kipuffhoz hozzányúlni gyak a következő esetben érdemes:
- új motor program
- speckó vezműtengely
- és leömlőtől egybe rendszer tervezve
ez így elsőre egy misi kb:D és talán ha hozhat 10-20 Le-t? :)
de a hangja tuti állat lenne:)
jajj miért van ez így?
hát ha én akarnék egy V6 TI
fogok egy 155 kaszni:
- kibelez
- lakatol
- alakít
- hosszmotor felfogatási pontok
- futómű
- sárvédő és egyéb műanyag elemek
- motor építés
- V6 motor szétcsontoz
- kovácsolt dugó
- tűzkarika töktuggya
- ipari injektor
- turbo leömlő
- vezérműtengely
- csipcsip csóka
- tesz hegyek
- kaszni
- csövezés
- új kábelezés
- tank
- ülés stb bigyó
- futómű állítható jó drága
- fék
- motor be
- kasznielemek
- minden összeszerel
- pályatesztek....
10mila...
áááá
meg amit kifelejtettem
Ja és mellette megtartani Piroskát gyárinak
Kell egy veterán is..
Kell egy takarékos nagy család
Meg egy rohangálós
őőő
Vagy bkv jegy..:D
- új motor program
- speckó vezműtengely
- és leömlőtől egybe rendszer tervezve
ez így elsőre egy misi kb:D és talán ha hozhat 10-20 Le-t? :)
de a hangja tuti állat lenne:)
jajj miért van ez így?
hát ha én akarnék egy V6 TI
fogok egy 155 kaszni:
- kibelez
- lakatol
- alakít
- hosszmotor felfogatási pontok
- futómű
- sárvédő és egyéb műanyag elemek
- motor építés
- V6 motor szétcsontoz
- kovácsolt dugó
- tűzkarika töktuggya
- ipari injektor
- turbo leömlő
- vezérműtengely
- csipcsip csóka
- tesz hegyek
- kaszni
- csövezés
- új kábelezés
- tank
- ülés stb bigyó
- futómű állítható jó drága
- fék
- motor be
- kasznielemek
- minden összeszerel
- pályatesztek....
10mila...
áááá
meg amit kifelejtettem
Ja és mellette megtartani Piroskát gyárinak
Kell egy veterán is..
Kell egy takarékos nagy család
Meg egy rohangálós
őőő
Vagy bkv jegy..:D
süsnye2010-05-27 13:42:30 // 100712
persze...
nem véletlenül kerül egy kipu kifejlesztése egy rakat mérnök órába... a kipu nagyon fontos és elég érzékeny része egy motornak, nem csak egy darab cső bumszlikkal rajta ;)
biztos lehet a gyárinál jobbat is csinálni (nézőpont kérdése), de az nem két forint...
nem véletlenül kerül egy kipu kifejlesztése egy rakat mérnök órába... a kipu nagyon fontos és elég érzékeny része egy motornak, nem csak egy darab cső bumszlikkal rajta ;)
biztos lehet a gyárinál jobbat is csinálni (nézőpont kérdése), de az nem két forint...
Abarth2010-05-27 13:39:51 // 100711
A Rolié ráadásul Fiat is :P:P:P
SD2010-05-27 13:37:54 // 100710
amúgy ebből kiindúlva nem lehetetlen amit mondtam is anno mikor nekem kifújt a tűzkarikánál a kipuffom azt éreztem az autón... egy kis hülye luk... a tömítés hullott ki... és az ekkorát ront, akkor egy komplett elbaxott rendszer?
ennek fényében én viszont mégis a komplett gyári rendszer visszaállítását javasolnám neki:)
illetve legalább próbára és után annak megfelelően szakember által csináltatni egy olyat ami arra hajaz:)
ennek fényében én viszont mégis a komplett gyári rendszer visszaállítását javasolnám neki:)
illetve legalább próbára és után annak megfelelően szakember által csináltatni egy olyat ami arra hajaz:)
SD2010-05-27 13:35:21 // 100709
no ez hasznosnak bizonyulhat:) kéne már egy 155 wiki:) ahol összegyűjthetnénk a topic közös tudatát:)
süsnye2010-05-27 13:27:44 // 100708
te tényleg komolyan gondolod, h egy jó kiput olyan egyszerű összedobni, hogy hopp egy cső, meg egy dob, meg kivezetem oldalt? a kipu működése komoly hatásokkal bír a motorra is...
olvass egy kicsit inkább... ;)
olvass egy kicsit inkább... ;)
SD2010-05-27 13:25:16 // 100707
de azzal is számolj hogy ha vastagabb cső kitágult gáz, lassabb áramlás, rosszabb tulajdonságok, végig kell gondolni...
Nehogy az legyen hogy egy vastagabb cső után egy vékonyabb alkatrész aztán hurkalé lesz:D
Nehogy az legyen hogy egy vastagabb cső után egy vékonyabb alkatrész aztán hurkalé lesz:D
Krisz1552010-05-27 13:13:01 // 100706
most is 1 cső + 1 dob a felállás. csak gyári átmérőjű csővel. Roli gépén 60as cső + 1 dob van, és jóval hangosabb és szebb hangú mint az enyém, jó tudom az a turbós
SD2010-05-27 13:10:47 // 100705
helyess:) aludj rá egyet:)
az oldalt kipuffot én elvetném az egybecső és a végdob használható ötlet, bár nem tudom mi lenne belőle.
az oldalt kipuffot én elvetném az egybecső és a végdob használható ötlet, bár nem tudom mi lenne belőle.
Krisz1552010-05-27 13:08:04 // 100704
oldal fingó nem a fél méter spórolás miatt kell:D de mindegy. proex honlapot pont most nézem.
biztos meg lehet hegeszteni a jelenlegi kipuffot, de akkor már egy kis pimpen járt az agyam, vastagabb cső, ami ráadásul rövidebb is. ennyi. még nem jutottam el addig h tudjam is h mi lesz ezekből az ötletekből
biztos meg lehet hegeszteni a jelenlegi kipuffot, de akkor már egy kis pimpen járt az agyam, vastagabb cső, ami ráadásul rövidebb is. ennyi. még nem jutottam el addig h tudjam is h mi lesz ezekből az ötletekből
SD2010-05-27 12:59:18 // 100703

az a hang innen indul:)
ha megnézed szívó oldal gyakorlatilag nincs,tehát ömlik a benya a motorba és nyilván minden gázelvétnél az durrog el a kipuffban:)
(tudom én is szoktam hallgatni a hondásokat a szentendrein, kb. egy fél évi idegesített is... aztán egy ideje leszarom:) volt egy koma szembe lakott.. kájhacső kipuffal minden nap parkolóból ki, és padló rettenet fingó hangon... ezt játszotta, aztán szerintem kilesett mert én azon a parkolón mindig kettes alapjáraton gurulok át:) pár hónap múlva lett halkabb kipuff az autóján:) mikor egyszer hang nélkül utólértem a szentendrein, pont a befordulás előtt, és aztán már ő sem nyomta mert rájött hogy ciki.., aztán már szerintem szét is esett a ronda mert mostanában nem hallom:) én meg ugyan úgy alapjáraton battyogok azóta is a garázsig)
SD2010-05-27 12:51:33 // 100702
Na várjál most nem értem miért akarsz oldalt fingót?
Most a csőnek mennyi métere 1k? vagy hogy
ha ajlíttatsz egy csövet elejétől a végéig (katalizátor "helye" előtti csatlakozás jó bekötési pont) ezek után tehát végig egyenes (görbe cső) abban sok hiba nem lehet, a végére meg egy dob, a végére meg egy króm vég.
De nem kell bohóckodni oldal kipuffal:D
Most az a fél méter már nem fájhat annyira?:D
(De én olyan fajta vagyok ha nincs lé inkább lerakom és amit megspóroltam abból majd megcsináltatom normálisan.)
De most már nem értem i a gond? szétszakadt nem lehet már hegeszteni?
Vagy csak pimpelni akarsz?:D
De pl nem tudom tudod-e az alfák recsegős hangúak, így ha kulturált sportos hangot akarsz akkor olyan kipuffot érdemes szerkeszteni ami a felső tartományt nyírja:) Illetve autópályán elhalkul
Pl: proex?
inspirációnak:) így is lehet
Most a csőnek mennyi métere 1k? vagy hogy
ha ajlíttatsz egy csövet elejétől a végéig (katalizátor "helye" előtti csatlakozás jó bekötési pont) ezek után tehát végig egyenes (görbe cső) abban sok hiba nem lehet, a végére meg egy dob, a végére meg egy króm vég.
De nem kell bohóckodni oldal kipuffal:D
Most az a fél méter már nem fájhat annyira?:D
(De én olyan fajta vagyok ha nincs lé inkább lerakom és amit megspóroltam abból majd megcsináltatom normálisan.)
De most már nem értem i a gond? szétszakadt nem lehet már hegeszteni?
Vagy csak pimpelni akarsz?:D
De pl nem tudom tudod-e az alfák recsegős hangúak, így ha kulturált sportos hangot akarsz akkor olyan kipuffot érdemes szerkeszteni ami a felső tartományt nyírja:) Illetve autópályán elhalkul
Pl: proex?
inspirációnak:) így is lehet
Abarth2010-05-27 12:46:25 // 100701
Ha mindenáron ilyen röcögős hangot akarsz mint a hondáknak van vegyél egy átmenő sportdobot alá és kész.
Abarth2010-05-27 12:42:45 // 100700
Azért nem olvasztja meg mert azon a hosszúságon már lehűl annyira a kipufogógáz, de ha gyári hosszban egy felfele ágaskodó dtm véged lenne egyetlenegy dobbal a rendszerben, simán lepörkölné a fényezést a lökhárítódról!
A másik, hogy a te kocsidnak sosem lesz ilyen hangja egy ilyen rendszeről, nem fog így lángolni sem, mert injektoros, durrogni durrogna, de azt is ilyen 2105 lada szinten. Szerintem tök felesleges tönkretenni egy ilyennel egy amúgy szép kocsit.
A másik, hogy a te kocsidnak sosem lesz ilyen hangja egy ilyen rendszeről, nem fog így lángolni sem, mert injektoros, durrogni durrogna, de azt is ilyen 2105 lada szinten. Szerintem tök felesleges tönkretenni egy ilyennel egy amúgy szép kocsit.
SD2010-05-27 12:32:15 // 100699
emellett pedig zabálni fog:) mert folyton padlózni kell..
ezen még gondolkozni kell
és nem tudom pl: dugóban állva mit szól a gumi a legalább 300 fokos gáznak?:)
ezen még gondolkozni kell
és nem tudom pl: dugóban állva mit szól a gumi a legalább 300 fokos gáznak?:)
Krisz1552010-05-27 12:32:07 // 100698
sidepipe ja arra gondoltam.. dob az lenne 1 db, pont a fojtás miatt. annyit még megtehetek h felhívok egy két műhelyt hogy mennyiért hoznak össze egy tényleg jó kipufogót. de a lököst nem olvasztja meg a küszöböt meg igen? a lökösbe van belemélyesztve a gyári vég helye. hát akkor ott is meg kéne olvasztani?
ilyen hangot ilyen durrogással ilyen lánggal azért el tudnék viselni:P
ez is kritikán aluli nem?:D
SD 11-es válasza számomra nem elfogadható:D
ilyen hangot ilyen durrogással ilyen lánggal azért el tudnék viselni:P
ez is kritikán aluli nem?:D
SD 11-es válasza számomra nem elfogadható:D
Abarth2010-05-27 12:24:33 // 100697
A sidepipe amire te gondolsz, több probléma is a rövidebb cső és a dobok hiánya miatt melegebb lesz a levegő és megolvasztja a műanyag küszöbödet, ill. irdatlan meleg lesz a kocsiban hátul, ki kell hővédő lemezezni az egészet, a másik fő probléma, hogy csökken a hasmagasság ami az elég hosszú tengelytáv miatt elég gáz. Jön egy nagyobb fekvőrendőr és lekapja a dobot.
Ráadásul azért valamennyi fojtás kell a mocinak, önmagában egy nyitott kipufogó nem elég, csak üvölteni fog, talán még rosszabb is lesz a menetteljesítmény.
Ráadásul azért valamennyi fojtás kell a mocinak, önmagában egy nyitott kipufogó nem elég, csak üvölteni fog, talán még rosszabb is lesz a menetteljesítmény.
SD2010-05-27 12:21:13 // 100696
hát jó kérdés én azthiszem az esélyt megadom aztán ha leszakad az ég akkor lent lesz:D
Woodstock 2010:)
kit érdekel ettől még nem lesz kevesebb az esemény:)
Woodstock 2010:)
kit érdekel ettől még nem lesz kevesebb az esemény:)
SD2010-05-27 12:20:08 // 100695
11:)
kipufogót jól el lehet rontani, és még ciki is lesz:)
nagyon vékony a határmesgye a lukashangú szarkipufogó és a sportrendszer között:)
azért drága az egyik és olcsó a másik:)
ezen kívül, értem hogy nincs della, ebben az országban kinek van? de miért akarsz még rosszat is magadnak:)
a csuklóstag után rakj rá egy kájhacsövet, és garantáltan egyedi hangja lesz:D
kipufogót jól el lehet rontani, és még ciki is lesz:)
nagyon vékony a határmesgye a lukashangú szarkipufogó és a sportrendszer között:)
azért drága az egyik és olcsó a másik:)
ezen kívül, értem hogy nincs della, ebben az országban kinek van? de miért akarsz még rosszat is magadnak:)
a csuklóstag után rakj rá egy kájhacsövet, és garantáltan egyedi hangja lesz:D
Krisz1552010-05-27 12:18:23 // 100694
ezt megnézem a köv 1 órában, azon filózom h mossak-e autót vagy ne..
SD2010-05-27 12:17:03 // 100693
valószínüleg eltömődött a kivezető cső a szélvédő előtti műanyag alatt, és ott gyűlik a lé aztán azért büdös, ami befolyik
Krisz1552010-05-27 12:16:16 // 100692
10 a nagyon hülye. fontold meg a válaszod:D de nem akarok gyári komplett rendszert, sportrendszer drágább, az egy dobos felállás az tetszik, a hangerővel meg úgy vagyok, hogy jó ha van. senki se mondta h nem ment el az eszem. teljesítmény szempontjából nézem a dolgokat, hogy a rövidebb kipuff, 1 dobbal milyen dolgokat művel 60as átmérővel.
júliusig meg örülök ha tankolni tudok, szal ne dobálózz 2 tank benzinekkel:D
júliusig meg örülök ha tankolni tudok, szal ne dobálózz 2 tank benzinekkel:D
SD2010-05-27 12:15:31 // 100691
szóval én a gyári mellett voksolok, de ha sport akkor valami drága, és ha meg sport kell és nincs sok della, akkor meg egy nagy cső és egy jó dob, de ez sem olcsóbb:)
Krisz1552010-05-27 12:13:31 // 100690
mellesleg lehet kikapom a padlószőnyeget, két nappal ezelőtti viharban teljesen beázott, dohszag a kocsiban, megfogtam a padlót és elég nyirkos volt, de csk elől, hátul nem. megnézem hol ázott be, azzal kezdek valamit, és ha már ki van véve, rendesen tisztára lehet mosni a kárpitot is.
SD2010-05-27 12:13:23 // 100689
a tíz a nagyon hülye vagy az egy?
ez alapján választanék:)
figy 40k egy komplett rendszer utángyártottban, az ha jól számolom két tank benzin...
ha hajlítasz egy csövet arra is kell egy végdob, magában az is még bosal-ból is vagy 20k sehogy sem jösz ki olcsóbban...
max rosszabbúl jársz:)
ez alapján választanék:)
figy 40k egy komplett rendszer utángyártottban, az ha jól számolom két tank benzin...
ha hajlítasz egy csövet arra is kell egy végdob, magában az is még bosal-ból is vagy 20k sehogy sem jösz ki olcsóbban...
max rosszabbúl jársz:)
Krisz1552010-05-27 12:07:38 // 100688
újra napi téma a kipufogó nálam, megint melléfúj.. katalizátor (ami nincs, helyette gázgyorsító) utántól van újrahúzva sima cső végén sportdob, de az az 50 centi ami a leömlő és a kat között van még a gyári, és picit sztem fúj.. namost.. ha én 60as csövet szeretnék, de pl GTA-san, szal jobb oldalt a hátsó kerék előtt jön ki, tehetek kárt a motorban? az egyetlen dob az kb a középdobnál lenne, utána sima cső, rövidebb lenne az egész, ebből kifolyólag gondolom hangosabb is.. most gyári átmérőjű csővel van megoldva az egész. gázgyorsító nem kell, full új csövet csinálnánk, de nem vinném ilyen-olyan szervízbe arra nincs keret, hegesztő, cső, aztán alkotunk. 1-től 10-ig mennyire hülye ötlet?
SD2010-05-27 12:01:08 // 100687
Azért jó látni hogy egyetlen jelenkori alfaként a 155 volt ott a történelmi autók közt:)))
és overall benne volt a top 20-ban:)))
vagy pont ezt a 20-at tudták működőre összerakni:D
de tök mind1 a 155 ott van:)
és overall benne volt a top 20-ban:)))
vagy pont ezt a 20-at tudták működőre összerakni:D
de tök mind1 a 155 ott van:)
SD2010-05-27 11:59:38 // 100686
Nyilván azokért ment a taposás:D
De láttam az egyik videóban a 155-el is az árnyékban hűsöltek, nyilván nincs klíma a V6Ti-ben:D:D:D
De láttam az egyik videóban a 155-el is az árnyékban hűsöltek, nyilván nincs klíma a V6Ti-ben:D:D:D
MMVI2010-05-27 11:55:37 // 100685
De hogy pont a legérdekesebb autókat nem volt képes kiválasztani?!: 155 DTM, GTA1300, TZ2. Hihetetlen!
SD2010-05-27 11:45:43 // 100684
De a hang meglepően jó minőségű:)
Fairlane2010-05-27 11:40:53 // 100683
Utsó videó leirásánál:
"A többi autóra sajnos már nem maradt töltet az akksiban."ű
Hát de irdatlan módon elküldeném a vérgecibe a pótakksit nemvivő mindenit..... :)
"A többi autóra sajnos már nem maradt töltet az akksiban."ű
Hát de irdatlan módon elküldeném a vérgecibe a pótakksit nemvivő mindenit..... :)
SD2010-05-27 11:23:10 // 100682
én még a videókat nem mertem megnyitni, mert mellettem tárgyalnak és ha fülhallgatót nyomok, azt hiszik antiszoc vagyok:D hangfalon meg azért Csikós nyerítését:D:D:D
SD2010-05-27 11:15:49 // 100681
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-27 10:52:43 // 100680
Holgerson?
Abarth2010-05-27 10:51:53 // 100679
A kollégámra rá is szóltam, hogy amíg nem nézem végig fel ne merje venni a telefont! :D
Fairlane2010-05-27 10:42:05 // 100678
Hátja...
Nekem még csak most jön a 10 videjo :)
Nekem még csak most jön a 10 videjo :)
Abarth2010-05-27 10:39:36 // 100677
A nyálamból vesztettem vagy 2,5 litert :D
SD2010-05-27 10:29:30 // 100676
a libapásztor elintézte neked:)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-27 10:22:10 // 100675
Egy vacak napsütést sem tudtok elintézni???:-)))))))
Thomika2010-05-27 10:05:56 // 100674
:) Nagyjából! Viszont akkor lehet, hogy én mégis kint parkolok majd :P

