Fórum >> Típusok >> 145-146

Mulder2008-01-08 20:22:11 // 59266
nekem ez ne az elmúlt pár hónap.......az elmúlt pár hónapban nem használhattam a vasat, egy hülye idióta miatt:((((( ma lett meg a fényezés:)
ystuc2008-01-08 20:19:20 // 59265
Nekem is macerás volt az elmúlt pár hónap. A kocsim blogjában ott vannak a részletek.
Mulder2008-01-08 20:18:31 // 59264
Nekem az alap gond az volt, hogy eltömődött az üzemanyagrendszer, amire persze nem jöttünk rá sokáig ilyen-olyan dolgok miatt. Ez hosszú történet. Közbe derült ki, hogy szar a lambdám. Örültem hogy megvan a hiba, de em az volt alap:( Kimértük, láttam az értékeket, simán beállt 200mv-ra, meg se rezzent, de nem evett nagyon sokat. Igaz 10 fölött valamennyivel. Lényeg az, hogy nekem hoztak 7-ért Fosht, valahonnan pottyanós volt. Vw.nek a gyárija? azt hiszem. Onnantól kezdve nem volt vele gond.
Szimonetta2008-01-08 20:17:34 // 59263
űű köszi. holnap akkor megkérdezem tőle is :)
Szimonetta2008-01-08 20:16:07 // 59262
hát én amennyit szívtam már ezzel az autóval tuti most is megszivnám. mondjuk nem mindegy hogy 15-20 vagy 40-50 :))))
Poló2008-01-08 20:15:47 // 59261
Megkérdezheted Erhardot is, ő is jó áron adja a gyári alkatrészeket.
ystuc2008-01-08 20:12:17 // 59260
Nekem 20-asért cserélték, és jó lett.
Szimonetta2008-01-08 20:11:47 // 59259
én félek bele utángyártottat venni. nincs és nem is volt akkor gond az utángyártottal?
MikeTheDevil2008-01-08 20:10:11 // 59258
én utángyártottat vettem bele 15eFt-ért de nyugszik.
MikeTheDevil2008-01-08 20:08:32 // 59257
Nekem is evett meg 20 lityit amikor először mentem vele.aztán be mérték és mondták hogy hajigáljak vele kutyát. xD
Szimonetta2008-01-08 20:07:37 // 59256
a szalonba kérdeztük, ott 44e+ áfa a gyári, amúgy 38e-et mondtak rá. Ofit próbáltam ma
hivni, de nem vette fel, hátha jobb áron tudna adni. :)
Szimonetta2008-01-08 20:05:51 // 59255
én is csak most figyeltem mikor hazaértem, úristen rengeteget eszik most.
MikeTheDevil2008-01-08 20:05:45 // 59254
Néztél már bele valamit?
Mulder2008-01-08 20:02:01 // 59253
Hi
100km-en benyel ennyi benzint a lambda miatt? Nekem is szar volt, de ennyit azért nem evett.
CERO2008-01-08 19:57:42 // 59252
Szerintem: A sebességmérő a kerék fordulatszámát érzékeli, abból "számítja" a sebességet (ezért gáz, ha drasztikusan változik a kerék külső átmérője a gyárihoz képest). Tehát a kerék ugyanannyit fordul 140-nél jégen és aszfalton is egyaránt. Ami elcseni a +20 km/h véleményem szerint a légellenállás és a gördülési ellenállás okozta "slip" azaz minimálás csúszás a kerék és az aszfalt között. Javítson ki valaki ha tévedek.
Szimonetta2008-01-08 19:52:39 // 59251
azon vagyok :DD
MikeTheDevil2008-01-08 19:51:36 // 59250
Hát cserélj lambdaszondát!
Szimonetta2008-01-08 19:45:02 // 59249
a lambda szonda nem jó :((((
147Smz2008-01-08 19:41:04 // 59248
ÚÚ, azt hogy sikerült?
Szimonetta2008-01-08 19:35:10 // 59247
Helló Mindenkinek!!!
Képzeljétek, 97 km-t mentem fél tank benzinnel. :(((((( jó mi?
MikeTheDevil2008-01-08 18:14:05 // 59246
Nekem is ez volt az első meg az uccsó is.
MikeTheDevil2008-01-08 18:10:24 // 59245
Igaz 4000felett egy állat,mivel meg változtattam rajta pár dolgot.
WarbiRunner (Gyuri)2008-01-08 18:08:39 // 59244
Azonos fordulatszámon ugyanakkora sebességet tud elérni, elég fixek a váltóáttételek :-) És ugyanannyi erő is kell hozzá, illetve nyomaték. Gondolj bele, ha az autót előre akarod mozdítani egy előre mutató erővel a kerék középpontjánál fogva, akkor lent a gumi és aszfalt találkozásánál ellenkező irányú felület minőségétől független, azonos nagyságú erő kell hogy ébredjen, ha nem akarod, hogy kipörögjön a kerék és az autó elinduljon előre (tiszta gördülés esete).
Itt kipörgetésről volt szó, nyilván ha az autó nem mozdul, csak a kerék "kerületi sebességét "akarjuk növelni, akkor annál jobb, minél kisebb az a bizonyos súrlódó ill. tapadóerő, ami fékezi a csúszó-gördülő mozgást. Mellesleg én nem mertem volna megcsinálni ezt a mutatványt
az fix....
147Smz2008-01-08 18:04:50 // 59243
Ja értem :-)
MikeTheDevil2008-01-08 18:02:15 // 59242
Nem szoktam gyilkolni,max 5000r/min-ig huzatom,Csak most el kapott a hév a jégen.
147Smz2008-01-08 17:58:27 // 59241
Minek kínzod szegény kis 1.4-es boxer motort ilyen gyilkolással? Nem erre találták ki.
WarbiRunner (Gyuri)2008-01-08 17:58:22 // 59240
Megméretném újra azt a co-t. Ha sok, átmenetileg lehúznám a lambda csatit, tényleg nem jó, ha a katalizátor benzinben úszik. Vagy 15-20 oldallal ezelőtt említetted a sport lambdát. Na azt elfelejteném, és tennék bele egy Bocst előbb-utóbb.
Mellesleg megnéztem a Magnum tuning oldalán, azt írja, hogy "gyári értékű" sport lambda. Érteni nem értem, hogy egy lambda gyári értékkel mitől sport. Lehet vele célbadobni? Vagy milyen sportra gondolhattak? :-))
MikeTheDevil2008-01-08 17:58:20 // 59239
Utána én is el gondolkodtam ezen. xD
GabCsi2008-01-08 17:55:11 // 59238
Jó hogy nem tapadt meg a kerék, mert kikönyökölt volna a gátló, a gépháztetőn.
Tedi2008-01-08 17:54:42 // 59237
Tipp: jégen kisebb súrlódás van, mint aszfalton, kevesebb erő is elég ahhoz, hogy felgyorsítsa a vasat. Így azonos fordulatszámon nagyobb sebességet tudsz elérni.
MikeTheDevil2008-01-08 17:52:28 // 59236
Nem mentem annyit.Be húztam a kéziféket be tettem 3ba és szbájoztattam csak úgy kiváncsiságból.De amikor el fogyott a jég és aszfaltot ért a kerék ugyan úgy 160-on pörgött.
ystuc2008-01-08 17:46:13 // 59235
Gondolom kipörgött a kerék, és annyit mutatott az óra.
147Smz2008-01-08 17:44:37 // 59234
Jégen mentél 160-at??
ystuc2008-01-08 17:44:00 // 59233
Jégen kisebb az ellenállás, kisebb a súrlódási erő.
ystuc2008-01-08 17:43:23 // 59232
Csak úgy egy kép... :-)
MikeTheDevil2008-01-08 17:38:29 // 59231
Szép jónapot!
Van egy kérdésem.Hogy lehet az hogy 3.-ban a jégen amikor szabájzott a vas,akkor fel ment 160km/h-ra amikor az úton mentem vele akkor meg 140km/h?Ezt magyarázza meg nekem valaki lécci!
147Smz2008-01-08 17:12:07 // 59230
Talán valaki más :-)
Én arra tippelnék, hogy ekkora sebesség mellett nincs elég nyomaték 3000-3500-as fordulatnál az autó biztonságos mozgatásához. Bár akkor az ember maximum visszaváltana, ha gyorsítani kell.
ystuc2008-01-08 17:08:48 // 59229
Értem én. :-) De et nekem valaki már elmagyarázta, hogy sok értelme nem lenne. De meg nem mondom neked most, hogy miért. :-)
147Smz2008-01-08 17:05:12 // 59228
Bocs, félreérthető voltam. Csak a váltó érdekel hétköznapi kényelem szempontjából. Ilyen erős és könnyű autót a jelenlegi vezetési tudásommal be sem merek indítani :-)
Viszont azt nem bánnám, ha lenne egy 6. fokozatom, ami 140-es tempónál kb 3500-as fordulatot eredményezne. Bár bevallom nem emlékszem pontosan mennyit forgott 5.-ben a motor, valami 4500 körüli értékre emlékszem 130 km/h mellett.
ystuc2008-01-08 17:01:36 // 59227
Hétköznapi értelem? Hát, kb annyira, mint egy sima GTA-val közlekedni naponta, csak Punisher-é könnyebb... Mondjuk erősebb is, mint egy sima GTA.
147Smz2008-01-08 16:53:41 // 59226
Egyébként az nem jutott még eszébe senkinek sem, hogy esetleg egy 6 sebességes váltót rakjon a 145-be? Én amikor a vásárlás után hazajöttem Szegedről autópályán, akkor meg voltam lepődve mennyire nagy a fordulat 130-as tempónál. Asszem Punisher épített a brutális V6-os tuning gépébe 6 sebességes váltót, de abban az autóban már semmi sem eredeti szerintem :-) Meg sem merem kérdezni mennyi volt, és van-e értelme hétköznapi autózás esetén.
147Smz2008-01-08 16:51:49 // 59225
Bocs, 4 ajtós Civic és innen vannak az adatok: http://www.hondarevolutions.com/html/brochure_civic5gsaloon.htm
147Smz2008-01-08 16:50:59 // 59224
Az 5. generációs (1992-1996) Civicnek tényleg jobbak a menettulajdonságai. Az ESi 123le@6500, 142 Nm@5200, de ami a döntő az a tömeg: 1030 kg. Igaz, ez talán az 5 ajtós verzió súlya. Szerintem alapvetően az alacsony tömege miatt tud ráverni az 1.6 TS-re.
147Smz2008-01-08 16:47:55 // 59223
Örülök, hogy ha még kis ráfizetéssel is, de végül jól alakul az autóvásárlásod!
147Smz2008-01-08 16:45:47 // 59222
Én ez alapján a brossúra alapján írtam (http://www.hondarevolutions.com/html/brochure_6gcivic3dr.htm), amit írtam. Ez a 3 ajtós, 6. generációs (1996-2000) Civicről szól elvileg. Itt az 1.6i ES tömege 1148 kg, 114 lóerőt ad le 6500-nál és 140 Nm-t 5000-nél. Ezeknél az 1.6 TS 145-ös papíron mind jobb, kivéve a tömeget: 1165 kg, 120le@6300 és 144 Nm@4500. Szóljatok, ha valamit rosszul tudok!
gabor6962008-01-08 12:44:43 // 59221
Jó igen tudom hogy hülye voltam :) de már nagyon meg akartam venni az a baj ha elhatározom magam akkor minnél elöbb hozzá akarok jutni a kiszemelt áldozathoz és semmi nem érdekel és nem tudok várni :P
Satti2008-01-08 12:28:35 // 59220
Ebben az esetben dupla átírási illetéket kell majd fizetned, az előző emberkén esetleg megpróbálhatod behajtani polgári peres úton. Legközelebb mindenféleképpen tájékozódj vásárlás előtt, és mindig csak a tulajtól személyesen szabad megvenni az autót, csak törzskönyvvel, és csak eredetvizsga után kifizetni.
Átok79146TD2008-01-08 12:28:29 // 59219
ajjaj...:(((
GabCsi2008-01-08 12:23:21 // 59218
Valszeg kell vennem egy uj aksit.
Satti2008-01-08 12:22:59 // 59217
A régi tulaj jó nagy barom lehet, tipikus gyökér, és még neki állt följebb!!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak