Kau2007-11-19 13:40:30 // 54715
Ez megfordult egy pillanatra nekem is a fejemben, de azért vetettem el az ötletet, mert csak nem olyan hülye egy autószerelő sem, hogy ne tudjon olajat cserélni :))
Kau2007-11-19 13:37:30 // 54714
Azokat be kell kötni. Az NGK gyári csatis. Érdekes.
Kau2007-11-19 13:36:34 // 54713
Nekem is ilyen NGK van fél éve. Még állja a sarat. A Bosch másfél évet bírt.
Ha előtte is volt ilyen gondod, hogy nem megy 5000 fölé a fordulat üresben sem, akkor húzd le a légmennyiségmérő csatiját és nézd meg úgy! Az is simán tudja ezt, hogy visszafogja a maximum fordulatot. Nem egy ilyet láttam már.
Ha nem az, akkor ezt legalább kizárhatod és ingyen volt. ;)
Ha előtte is volt ilyen gondod, hogy nem megy 5000 fölé a fordulat üresben sem, akkor húzd le a légmennyiségmérő csatiját és nézd meg úgy! Az is simán tudja ezt, hogy visszafogja a maximum fordulatot. Nem egy ilyet láttam már.
Ha nem az, akkor ezt legalább kizárhatod és ingyen volt. ;)
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 13:09:21 // 54712
4 eres,kábellel csatival-gyári originali:-)
LSH 24
0258003579
LSH 24
0258003579
Bagee2007-11-19 13:05:25 // 54711
Üdv carTárSak!!
Alfa romeo-s üléshuzatot lehet valahol kapni? kicsit megviselt az ülésem bal oldala ahol beszálok. igaz nem vészes de inkább ne kopjon tovább. :)
Alfa romeo-s üléshuzatot lehet valahol kapni? kicsit megviselt az ülésem bal oldala ahol beszálok. igaz nem vészes de inkább ne kopjon tovább. :)
Nypee2007-11-19 13:03:18 // 54710
A bosch szonda, amit vettél, az kábellel együtt szerelt, vagy azt is a régi kábelre kell felszerelni?
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 11:39:35 // 54709
azt mondjad,hogy adják vissza a pénzt!:-)))
Nypee2007-11-19 11:12:15 // 54708
Ezt is akartam már kérdezni. A szervizben rádugtak egy kábelt a kocsira, és laptopon nézegették, amit kiír. Ilyen kábelt hol lehet kapni? És megvan valakinek a szoftver? A http://www.alfa145.co.uk/ oldalon 46 európai pénzért árulják, ha jól értem.
beeep1462007-11-19 11:10:41 // 54707
Ja, amugy itt az oldalon az adok-veszekben is hirdetnek páran gyári lambdát 2x ezer forintos áron..
beeep1462007-11-19 11:09:57 // 54706
A szonda nem rossz, csak a te autódba nem jó.. Mond azt, hogy a problémák továbbra is fennállnak, és a comp.-ra dugva a kocsit, lambda hibát ír ki továbbra is.. Hátha bejön..
Nypee2007-11-19 10:59:23 // 54705
A kérdésem már csak az, hogy mit mondjak a Bárdinál, hogy pontosan miért is nem jó ez a szonda? Gondolom nem a szonda a rossz...
Végülis a szonda csak ad egy feszültségértéket. A Wikipedia (http://hu.wikipedia.org/wiki/Lambda-szonda) szerint 20mV és 160mV között valahol. Mi lehet itt a hiba?
Végülis a szonda csak ad egy feszültségértéket. A Wikipedia (http://hu.wikipedia.org/wiki/Lambda-szonda) szerint 20mV és 160mV között valahol. Mi lehet itt a hiba?
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 10:56:59 // 54704
Mindenkinek megvan a tapasztalata,véleménye,( mellyet tiszteletben is tartok )ennyi:-)
beeep1462007-11-19 10:55:49 // 54703
Ebben a dologban nem leszel! :-)) Lehet rosszul emlékszem, de akinek itt felmerült a lambda csere, és nem gyárit vett az kivétel nélkül szívott vele rövidebb-hosszabb idő után..
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 10:53:34 // 54702
Nekem - annyi volt:-))
De lehet venni 30-60 ért is,1 a lényeg: Csak a gyárival hajlandó rendesen üzemelni:-)
persze,majd nemsokára le leszek fosch-ozva,de nem érdekel:-)
De lehet venni 30-60 ért is,1 a lényeg: Csak a gyárival hajlandó rendesen üzemelni:-)
persze,majd nemsokára le leszek fosch-ozva,de nem érdekel:-)
beeep1462007-11-19 10:48:55 // 54701
Nekem a szerelőm elmagyarázta anno, miért nem jó bele az utángyártott, de én vissza nem mondom neked.. :-)) A lényeg, tapasztalat itt, hogy 10-ből 9x csak a gyári bosch válik be.. Én is 3x cseréltettem gariba mire megvettem a gyárit. Azóta jó... (1,5 éve)
Nypee2007-11-19 10:44:41 // 54700
22 ezer? Én 38, meg 60 ezrekről hallok :(
Hol lehet ennyiért bosch-t venni?
Az NGK-NTK 16 volt. Ezzel mi lehet a baj valójában? Állítólag nem kommunikál jól a computerrel. Node... a szonda csak annyit tesz, hogy a gáz hatására változik az ohmikus ellenállása, a computer meg ezt méricskéli. Hol lehet itt kommunikációs probléma?
Hol lehet ennyiért bosch-t venni?
Az NGK-NTK 16 volt. Ezzel mi lehet a baj valójában? Állítólag nem kommunikál jól a computerrel. Node... a szonda csak annyit tesz, hogy a gáz hatására változik az ohmikus ellenállása, a computer meg ezt méricskéli. Hol lehet itt kommunikációs probléma?
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 10:33:50 // 54699
Boscht kell beletenned és ok:-)most vettem bele én is-22pénz volt-holnap tesszük be:-)
Nypee2007-11-19 10:32:41 // 54698
Sziasztok!
Alfa Nord szerint elromlott az autómban (145, 1.6TS) a lambda szonda. Vettem egy hozzá való NGK-NTK gyártmányút, és beszereltem. Érzésre nem változott semmi a motor viselkedésén, a következő problémák megmaradtak.
- Hidegen első indításra lefullad.
- A motor nem pörög ki, hiányzik az ereje 5000rpm fölött. Hármasban, négyesben, ötösben egyszerűen nem pörög 5000rpm fölé :(
Mi lehet a probléma a szondával?
Balázs
Alfa Nord szerint elromlott az autómban (145, 1.6TS) a lambda szonda. Vettem egy hozzá való NGK-NTK gyártmányút, és beszereltem. Érzésre nem változott semmi a motor viselkedésén, a következő problémák megmaradtak.
- Hidegen első indításra lefullad.
- A motor nem pörög ki, hiányzik az ereje 5000rpm fölött. Hármasban, négyesben, ötösben egyszerűen nem pörög 5000rpm fölé :(
Mi lehet a probléma a szondával?
Balázs
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 09:41:42 // 54697
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 09:02:02 // 54696
Ciao!
1 kivétel van:
-én nem szidom,sőt!!
Csak 1 példa:kamionos haveromnak minden cserénél megkapja a metabondot a motor,nem olcsó,mert 120-ra jön ki a csere,de nagyon sokat megy a vas,és nagyon meg van elégedve,az olajcsereperiódus is nagyobb,valamint azokat a tulajdonságokat,amit ír a metabond teljes egészében tudja is.
Én még nem használtam,de sok ismerősöm igen,és nem szidta még senki sem közülük,csak az árát:-))
1 kivétel van:
-én nem szidom,sőt!!
Csak 1 példa:kamionos haveromnak minden cserénél megkapja a metabondot a motor,nem olcsó,mert 120-ra jön ki a csere,de nagyon sokat megy a vas,és nagyon meg van elégedve,az olajcsereperiódus is nagyobb,valamint azokat a tulajdonságokat,amit ír a metabond teljes egészében tudja is.
Én még nem használtam,de sok ismerősöm igen,és nem szidta még senki sem közülük,csak az árát:-))
:Szájmon:QV:147:GT:2007-11-18 23:06:09 // 54695
Köszönöm!!
Hát nem tom hogy tetszik e a zöld vagy nem....
Hát nem tom hogy tetszik e a zöld vagy nem....
Föckös2007-11-18 21:28:35 // 54694
ééés megnézted az amit ajánlottam?
az is zőőőd...
:-)
hm?
az is zőőőd...
:-)
hm?
GEORGE2007-11-18 18:16:55 // 54693
ha mind a 4 hengerben egyforma a kompresszió akkor szelepszárszimering nagy valószinűséggel, de ha van ahol 0,1-0,3 tizedtől jóval több az eltérés akkor ott gyűrű gond van az tuti.....
Átok79146TD2007-11-18 17:59:28 // 54692
Esetleg arra gondolsz hogy a kompressziógyűrűk nem koptak meg csak az olajlehúzók??
lehet....
lehet....
zekedani2007-11-18 17:50:39 // 54691
GEORGE2007-11-18 16:35:53 // 54690
igazán nincs mit :-)
GEORGE2007-11-18 16:22:50 // 54688
Szeva. Egy próbát mindenképen meg ér, hogy feltöltöd a nivo felső jeléig. ( amúgy a min és max jel közt 1L az olaj mennyiség. )és újabb 1000km mész sürübb ellenőrzéssel.
Ha újból elfogy akkor SZERINTEM valamelyik hengernél a gyürű gondod van......
Vagy letolt pár szelepszárszimeringet......
Ha újból elfogy akkor SZERINTEM valamelyik hengernél a gyürű gondod van......
Vagy letolt pár szelepszárszimeringet......
ystuc2007-11-18 16:08:17 // 54687
Szerintem járatva volt. Nem tudom... Holnap beszélek a szerelővel.
Willy2007-11-18 16:04:16 // 54686
De ha szűz motorra teletöltöd, akkor járatni kell kicsit hogy a rendszerben legyen mindenhol olaj. Pár perc járatás után még simán hozzá lehet tölteni 6-8 decit vagy akár 1 litert is.
Ha így lett csinálva akkor nincs több ötletem.
Ha így lett csinálva akkor nincs több ötletem.
ystuc2007-11-18 15:58:50 // 54685
Tele volt, az orrom elött lett feltöltve.
dfg (Tanárúr)2007-11-18 15:53:33 // 54684
akkor tleg baj lehet :(
tölts rá. hátha csak az elő olaj volt kicsit kevés. szeretik az alsó nívóig tölteni
tölts rá. hátha csak az elő olaj volt kicsit kevés. szeretik az alsó nívóig tölteni
dfg (Tanárúr)2007-11-18 15:47:39 // 54682
és leállítás után vártál 5 percet?
ystuc2007-11-18 15:45:32 // 54681
Köszi, de ettől még nem nyugodtam meg. :-)
Willy2007-11-18 15:44:21 // 54680
Szerintem töltsd hidegen szintre, menj vele még 600-1000 km-t és ha utána is eszi akkor kezdj csak el aggódni.
ystuc2007-11-18 15:38:58 // 54679
Ja, azóta csak melegen. Hát, nem tudom, azért én picit aggódok.
Willy2007-11-18 15:31:38 // 54678
Amióta fel lett töltve mindig csak melegen nézted? Én arra tudok még gondolni, hogy mivel szűz volt a rendszer kicsit több olaj kell bele. (??)
ystuc2007-11-18 15:23:26 // 54677
Kompresszióval semmi gond.
dfg (Tanárúr)2007-11-18 15:16:23 // 54676
megmondom neked őszintén, hogy enyém is ennyire ette, beletettem egy kis metabondot, és azóta mentem 1500 kilcsit, és nem fogy az olaj, nem kopog a vezmódosító, és megállt a csöpögés a váltóoldali főtengelyszimeringnél..... ennek ellenére a metabondot mindenki szidja. ja és kitisztult a füstöm. eddig kék volt, most megint csak gőz.
dfg (Tanárúr)2007-11-18 15:12:50 // 54675
szia.
kompressziót mértetek?
kompressziót mértetek?
ystuc2007-11-18 15:10:08 // 54674
A szerelővel nem beszéltem azóta, holnap felhívom. Garanciális a javítás, szóval ezzel nem lesz gond, de eléggé elvagyok most keseredve...
Benőke2007-11-18 15:04:05 // 54673
Nekem nem volt még mérhető Olajfogyasztásom. Biztos fogy valamennyit, de a nívó pálcán ez olyan minimális volt 10.000km alatt hogy nem lehet mérni.
147Smz2007-11-18 14:59:50 // 54672
Mit mond a szerelőd? Én több helyen is olvastam, hogy a TS motoroknál normális dolog az olajfogyasztás. Mondjuk ha 1000 km alatt megeszi az összes olajat, akkor az biztos nem az :-(
ystuc2007-11-18 12:10:11 // 54671
Valaki segítsen!
Nem régen volt a nagyszervíz az autón. Sokminden cserélve lett, de a lényeg az volt, hogy zabálta a kocsi az olajat. A szelepvezetők és a szelepszárszimmering is cserés volt. Azóta mentem dúrván 1000km-et az autóval, és a probléma nem szünt meg. Most néztem reggel, a minimum alatt van az olajszint. Eddig mindig meleg motornál néztenm, úgy nem volt gáz, de ez így nem jó. Kinek mi az ötlete, mi lehet még a baj?
Nem régen volt a nagyszervíz az autón. Sokminden cserélve lett, de a lényeg az volt, hogy zabálta a kocsi az olajat. A szelepvezetők és a szelepszárszimmering is cserés volt. Azóta mentem dúrván 1000km-et az autóval, és a probléma nem szünt meg. Most néztem reggel, a minimum alatt van az olajszint. Eddig mindig meleg motornál néztenm, úgy nem volt gáz, de ez így nem jó. Kinek mi az ötlete, mi lehet még a baj?
12007-11-18 11:34:08 // 54670
Ha azt mondod, hogy a pótkerekere is rá van hegesztve valami "pogácsa", akkor ez az előző tulaj projektje lehetett :-)))) Nekem is volt már feltéve OFF-os verdára úgy alufelni, (mert nem pont rávaló volt a felni) hogy egy nyomtávszélesítő volt a felni alá rakva, és ahoz hosszabb csavar is kellett, ahhoz hogy a féknyereg elférjen (nem megfelelő volt az ET szám) . Szerintem nálad is ez a helyzet. Az eredeti méretű csavar meg elkószált a nagy ködben :-)
Atesz19872007-11-18 10:39:15 // 54669
Más valaki esetleg? Nem igaz, hogy Én találkozom először ezzel a problémával? ... :(
Átok79146TD2007-11-18 10:37:39 // 54668
ezt nem tudom..nekem lemezek vannak fenn, de még nem vettem le a kerekeket...
Bocs, nem tudok segíteni:(((((((((((((((((((((((((((((
Bocs, nem tudok segíteni:(((((((((((((((((((((((((((((
Atesz19872007-11-18 10:30:38 // 54667
Csak aza röhej, hogy ennél rövidebb csavart már hova tegyek fel? Szóval ezt nem értem. Biztos valami spec szarságot találtak ki erre is az olaszok...