Fórum >> Típusok >> 145-146

Kau2007-11-19 13:40:30 // 54715
Ez megfordult egy pillanatra nekem is a fejemben, de azért vetettem el az ötletet, mert csak nem olyan hülye egy autószerelő sem, hogy ne tudjon olajat cserélni :))
Kau2007-11-19 13:37:30 // 54714
Azokat be kell kötni. Az NGK gyári csatis. Érdekes.
Kau2007-11-19 13:36:34 // 54713
Nekem is ilyen NGK van fél éve. Még állja a sarat. A Bosch másfél évet bírt.
Ha előtte is volt ilyen gondod, hogy nem megy 5000 fölé a fordulat üresben sem, akkor húzd le a légmennyiségmérő csatiját és nézd meg úgy! Az is simán tudja ezt, hogy visszafogja a maximum fordulatot. Nem egy ilyet láttam már.
Ha nem az, akkor ezt legalább kizárhatod és ingyen volt. ;)
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 13:09:21 // 54712
4 eres,kábellel csatival-gyári originali:-)
LSH 24
0258003579
Bagee2007-11-19 13:05:25 // 54711
Üdv carTárSak!!

Alfa romeo-s üléshuzatot lehet valahol kapni? kicsit megviselt az ülésem bal oldala ahol beszálok. igaz nem vészes de inkább ne kopjon tovább. :)
Nypee2007-11-19 13:03:18 // 54710
A bosch szonda, amit vettél, az kábellel együtt szerelt, vagy azt is a régi kábelre kell felszerelni?
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 11:39:35 // 54709
azt mondjad,hogy adják vissza a pénzt!:-)))
Nypee2007-11-19 11:12:15 // 54708
Ezt is akartam már kérdezni. A szervizben rádugtak egy kábelt a kocsira, és laptopon nézegették, amit kiír. Ilyen kábelt hol lehet kapni? És megvan valakinek a szoftver? A http://www.alfa145.co.uk/ oldalon 46 európai pénzért árulják, ha jól értem.
beeep1462007-11-19 11:10:41 // 54707
Ja, amugy itt az oldalon az adok-veszekben is hirdetnek páran gyári lambdát 2x ezer forintos áron..
beeep1462007-11-19 11:09:57 // 54706
A szonda nem rossz, csak a te autódba nem jó.. Mond azt, hogy a problémák továbbra is fennállnak, és a comp.-ra dugva a kocsit, lambda hibát ír ki továbbra is.. Hátha bejön..
Nypee2007-11-19 10:59:23 // 54705
A kérdésem már csak az, hogy mit mondjak a Bárdinál, hogy pontosan miért is nem jó ez a szonda? Gondolom nem a szonda a rossz...

Végülis a szonda csak ad egy feszültségértéket. A Wikipedia (http://hu.wikipedia.org/wiki/Lambda-szonda) szerint 20mV és 160mV között valahol. Mi lehet itt a hiba?
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 10:56:59 // 54704
Mindenkinek megvan a tapasztalata,véleménye,( mellyet tiszteletben is tartok )ennyi:-)
beeep1462007-11-19 10:55:49 // 54703
Ebben a dologban nem leszel! :-)) Lehet rosszul emlékszem, de akinek itt felmerült a lambda csere, és nem gyárit vett az kivétel nélkül szívott vele rövidebb-hosszabb idő után..
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 10:53:34 // 54702
Nekem - annyi volt:-))
De lehet venni 30-60 ért is,1 a lényeg: Csak a gyárival hajlandó rendesen üzemelni:-)
persze,majd nemsokára le leszek fosch-ozva,de nem érdekel:-)
beeep1462007-11-19 10:48:55 // 54701
Nekem a szerelőm elmagyarázta anno, miért nem jó bele az utángyártott, de én vissza nem mondom neked.. :-)) A lényeg, tapasztalat itt, hogy 10-ből 9x csak a gyári bosch válik be.. Én is 3x cseréltettem gariba mire megvettem a gyárit. Azóta jó... (1,5 éve)
Nypee2007-11-19 10:44:41 // 54700
22 ezer? Én 38, meg 60 ezrekről hallok :(
Hol lehet ennyiért bosch-t venni?

Az NGK-NTK 16 volt. Ezzel mi lehet a baj valójában? Állítólag nem kommunikál jól a computerrel. Node... a szonda csak annyit tesz, hogy a gáz hatására változik az ohmikus ellenállása, a computer meg ezt méricskéli. Hol lehet itt kommunikációs probléma?
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 10:33:50 // 54699
Boscht kell beletenned és ok:-)most vettem bele én is-22pénz volt-holnap tesszük be:-)
Nypee2007-11-19 10:32:41 // 54698
Sziasztok!

Alfa Nord szerint elromlott az autómban (145, 1.6TS) a lambda szonda. Vettem egy hozzá való NGK-NTK gyártmányút, és beszereltem. Érzésre nem változott semmi a motor viselkedésén, a következő problémák megmaradtak.
- Hidegen első indításra lefullad.
- A motor nem pörög ki, hiányzik az ereje 5000rpm fölött. Hármasban, négyesben, ötösben egyszerűen nem pörög 5000rpm fölé :(

Mi lehet a probléma a szondával?

Balázs
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 09:41:42 // 54697
GT Ɨ|ѯ2007-11-19 09:02:02 // 54696
Ciao!
1 kivétel van:
-én nem szidom,sőt!!
Csak 1 példa:kamionos haveromnak minden cserénél megkapja a metabondot a motor,nem olcsó,mert 120-ra jön ki a csere,de nagyon sokat megy a vas,és nagyon meg van elégedve,az olajcsereperiódus is nagyobb,valamint azokat a tulajdonságokat,amit ír a metabond teljes egészében tudja is.
Én még nem használtam,de sok ismerősöm igen,és nem szidta még senki sem közülük,csak az árát:-))
:Szájmon:QV:147:GT:2007-11-18 23:06:09 // 54695
Köszönöm!!
Hát nem tom hogy tetszik e a zöld vagy nem....
Föckös2007-11-18 21:28:35 // 54694
ééés megnézted az amit ajánlottam?
az is zőőőd...
:-)
hm?
GEORGE2007-11-18 18:16:55 // 54693
ha mind a 4 hengerben egyforma a kompresszió akkor szelepszárszimering nagy valószinűséggel, de ha van ahol 0,1-0,3 tizedtől jóval több az eltérés akkor ott gyűrű gond van az tuti.....
Átok79146TD2007-11-18 17:59:28 // 54692
Esetleg arra gondolsz hogy a kompressziógyűrűk nem koptak meg csak az olajlehúzók??

lehet....
zekedani2007-11-18 17:50:39 // 54691
Üdv mindenkinek!

Ezt :Szájmon:QV:147: tagunk kedvéért. Nos Szájmon, ilyen az a zöld QV amiről szó volt.

GEORGE2007-11-18 16:35:53 // 54690
igazán nincs mit :-)
ystuc2007-11-18 16:28:28 // 54689
OK, köszi.
GEORGE2007-11-18 16:22:50 // 54688
Szeva. Egy próbát mindenképen meg ér, hogy feltöltöd a nivo felső jeléig. ( amúgy a min és max jel közt 1L az olaj mennyiség. )és újabb 1000km mész sürübb ellenőrzéssel.

Ha újból elfogy akkor SZERINTEM valamelyik hengernél a gyürű gondod van......
Vagy letolt pár szelepszárszimeringet......
ystuc2007-11-18 16:08:17 // 54687
Szerintem járatva volt. Nem tudom... Holnap beszélek a szerelővel.
Willy2007-11-18 16:04:16 // 54686
De ha szűz motorra teletöltöd, akkor járatni kell kicsit hogy a rendszerben legyen mindenhol olaj. Pár perc járatás után még simán hozzá lehet tölteni 6-8 decit vagy akár 1 litert is.
Ha így lett csinálva akkor nincs több ötletem.
ystuc2007-11-18 15:58:50 // 54685
Tele volt, az orrom elött lett feltöltve.
dfg (Tanárúr)2007-11-18 15:53:33 // 54684
akkor tleg baj lehet :(
tölts rá. hátha csak az elő olaj volt kicsit kevés. szeretik az alsó nívóig tölteni
dfg (Tanárúr)2007-11-18 15:47:39 // 54682
és leállítás után vártál 5 percet?
ystuc2007-11-18 15:45:32 // 54681
Köszi, de ettől még nem nyugodtam meg. :-)
Willy2007-11-18 15:44:21 // 54680
Szerintem töltsd hidegen szintre, menj vele még 600-1000 km-t és ha utána is eszi akkor kezdj csak el aggódni.
ystuc2007-11-18 15:38:58 // 54679
Ja, azóta csak melegen. Hát, nem tudom, azért én picit aggódok.
Willy2007-11-18 15:31:38 // 54678
Amióta fel lett töltve mindig csak melegen nézted? Én arra tudok még gondolni, hogy mivel szűz volt a rendszer kicsit több olaj kell bele. (??)
ystuc2007-11-18 15:23:26 // 54677
Kompresszióval semmi gond.
dfg (Tanárúr)2007-11-18 15:16:23 // 54676
megmondom neked őszintén, hogy enyém is ennyire ette, beletettem egy kis metabondot, és azóta mentem 1500 kilcsit, és nem fogy az olaj, nem kopog a vezmódosító, és megállt a csöpögés a váltóoldali főtengelyszimeringnél..... ennek ellenére a metabondot mindenki szidja. ja és kitisztult a füstöm. eddig kék volt, most megint csak gőz.
dfg (Tanárúr)2007-11-18 15:12:50 // 54675
szia.
kompressziót mértetek?
ystuc2007-11-18 15:10:08 // 54674
A szerelővel nem beszéltem azóta, holnap felhívom. Garanciális a javítás, szóval ezzel nem lesz gond, de eléggé elvagyok most keseredve...
Benőke2007-11-18 15:04:05 // 54673
Nekem nem volt még mérhető Olajfogyasztásom. Biztos fogy valamennyit, de a nívó pálcán ez olyan minimális volt 10.000km alatt hogy nem lehet mérni.
147Smz2007-11-18 14:59:50 // 54672
Mit mond a szerelőd? Én több helyen is olvastam, hogy a TS motoroknál normális dolog az olajfogyasztás. Mondjuk ha 1000 km alatt megeszi az összes olajat, akkor az biztos nem az :-(
ystuc2007-11-18 12:10:11 // 54671
Valaki segítsen!
Nem régen volt a nagyszervíz az autón. Sokminden cserélve lett, de a lényeg az volt, hogy zabálta a kocsi az olajat. A szelepvezetők és a szelepszárszimmering is cserés volt. Azóta mentem dúrván 1000km-et az autóval, és a probléma nem szünt meg. Most néztem reggel, a minimum alatt van az olajszint. Eddig mindig meleg motornál néztenm, úgy nem volt gáz, de ez így nem jó. Kinek mi az ötlete, mi lehet még a baj?
12007-11-18 11:34:08 // 54670
Ha azt mondod, hogy a pótkerekere is rá van hegesztve valami "pogácsa", akkor ez az előző tulaj projektje lehetett :-)))) Nekem is volt már feltéve OFF-os verdára úgy alufelni, (mert nem pont rávaló volt a felni) hogy egy nyomtávszélesítő volt a felni alá rakva, és ahoz hosszabb csavar is kellett, ahhoz hogy a féknyereg elférjen (nem megfelelő volt az ET szám) . Szerintem nálad is ez a helyzet. Az eredeti méretű csavar meg elkószált a nagy ködben :-)
Atesz19872007-11-18 10:39:15 // 54669
Más valaki esetleg? Nem igaz, hogy Én találkozom először ezzel a problémával? ... :(
Átok79146TD2007-11-18 10:37:39 // 54668
ezt nem tudom..nekem lemezek vannak fenn, de még nem vettem le a kerekeket...
Bocs, nem tudok segíteni:(((((((((((((((((((((((((((((
Atesz19872007-11-18 10:30:38 // 54667
Csak aza röhej, hogy ennél rövidebb csavart már hova tegyek fel? Szóval ezt nem értem. Biztos valami spec szarságot találtak ki erre is az olaszok...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak