Fórum >> Típusok >> 145-146

GEORGE2007-11-02 18:51:21 // 52865
Ha a 97-es 155 már nem lefutott :-)))

a 155-ben 2 garnitura lengőkar cseélödött nekem :.-(
GEORGE2007-11-02 18:50:00 // 52864
De egy 156-ból indulj ki.....
Persze kimennek a szilentek.....nekem mind kettő ( 146-156 ) sportfutóműves a 146-ban is kellett lengőkarokat cserélni....majd ebben is tuti kell.......
De én stabilabbnak érzem a 156-ot mint a 146-ot.......
András bácsi2007-11-02 18:49:32 // 52863
De mondhatnám a 155-öt is. Az négy évig volt meg: rendbe kellett tenni, de szinte semmi nyűgje nem volt aztán. De mondom: ez a személyes véleményem: egy 97-es 155 sokkal jobb vétel, mint egy 98-as 156.
András bácsi2007-11-02 18:47:28 // 52862
Hát nem tudom: kb. azonos futással vettük a 146-ot és a 156-ot is, és a 20e km-re jutó nyűg ég és föld a kettővel. És a 146 ültetett, de szög egyszerű futóművel ugyanazt tudta, mint a 156 a jóval bonyibbal.
Laurent2007-11-02 18:37:41 // 52861
mielőtt megvettem a 146-ot ugyan ezeket mondták. nem mondom volt vele bajom de koránsem annyi mint itt másoknak. De viszont jóval többet költötten rá mint más haverjaim az off-ra, tehát valamit valamiért szerintem.
GEORGE2007-11-02 18:37:18 // 52860
ennyire azért nem rosszak a 156-ok :-)
Nem egyben 250 ezer feletti futásteljesitmény van és különösebb gond nincs.
A futómű dolgokról meg az utak a bünösök....
András bácsi2007-11-02 18:33:14 // 52859
A gond az, ha már néhány éves az autó, akkor szinte biztos, hogy nálad jönnek elő a hibák. Ez a tapasztalat. Minden autómra költöttem rengeteget, aztán eladtam, mert az újabbra nem kell. Fater 156-osához meg inkább vettem egy ugyanolyan motoros alkatrészautót. :( A 156 nem egy túl jól sikerült konstrukció: szerintem alig jobb, mint a 155. Viszont bonyolultabb, tele hülye megoldásokkal, és jóval több kontrukciós hibával.
Laurent2007-11-02 18:29:47 // 52858
hát nem tudom, ezzel riogat mindig mindenki, még az off-nál is. Ha megvan már nem érdekel kikoplalom.
András bácsi2007-11-02 18:27:44 // 52857
Jó szöveg... Azt ugye nem mondtad, hogy dupla alkatrészárak, és ugyanannyi hiba. :)))
Laurent2007-11-02 18:26:55 // 52856
Siekrült úgy néz ki a főrészvényest meggyőzni a váltásra, mivel van lehetőség spórolni az üzemanyag árral így jobban megéri!
Tedi2007-11-02 18:23:24 // 52855
Á értem.
A kémfotók alapján szép a gép, gratula hozzá!
Laurent2007-11-02 18:22:44 // 52854
igazából amit benzinre azt most hitelre
GEORGE2007-11-02 18:22:31 // 52853
Nocsak eljött a váltás ideje? :-)
szasza(SW)2007-11-02 17:32:39 // 52852
Érdekes dolgot figyeltem meg.
Mindenki QV-ra hajt,viszont kezd nőni a darabszám külömbség az amorén a 145-ös 146-osok között.A 146 javára,viszont ha bontani való darabokat nézzük akkor több van a 145böl.Ez csak nekem fura?
Föckös2007-11-02 17:31:31 // 52851
pettyesazinged?
pfff
Tedi2007-11-02 17:25:54 // 52850
Az jutott most eszembe, hogy...buzievagy? :)
Tedi2007-11-02 17:24:09 // 52849
Hát Téged is átcsábított a sötét oldal?! :))
szasza(SW)2007-11-02 17:22:45 // 52848
Vidd be az aaa autohoz hátha adnak érte annyit:)
ystuc2007-11-02 17:21:03 // 52847
Kopaszodás... :-))))))))
ystuc2007-11-02 17:20:22 // 52846
56? Itthagyod a tábort?
Föckös2007-11-02 17:20:03 // 52845
ööö az jutott szembe most, h
vattsellvidúúviddödránkenszéjlör...
Föckös2007-11-02 17:19:01 // 52844
hogyne lehetne én pl egy boxeval megyek
:-)

hja uram, látom konzervatívvá válsz te is...
öregedés jelei:
156
pocak
fülszőrösödés
vagány övtasi
kapuzárási pánik

:-)))

Pumi!
qvaszép!

na húzok dolgozni egy kicsit...
Laurent2007-11-02 17:14:38 // 52843
Friss kémfotó!

Tedi2007-11-02 17:12:19 // 52842
És mi az a más? :)
Laurent2007-11-02 17:10:43 // 52841
Állítólag lehet mással is menni! nem?
Föckös2007-11-02 17:07:38 // 52840
míííííííííííííí?
és akkor hogy jösz berénybe????
Laurent2007-11-02 17:05:29 // 52839
Szolgálati közlemény!
Aki egy 146 1.6 TS-re vágyik még hétfőig megveheti az enyémet AKCIÓS 800eFt-os áron!!!
szasza(SW)2007-11-02 16:58:05 // 52838
Vissza lehet rakni mert a bevágáson ami van benne visszameg a hejére és még szorul is valmennyire,persze olyan nem lesz mint a gyári,de nem mozog utána rajta.Egyébként az univerzálisak és amit utolag raksz fel abban is szokot lenni ilyen gyürü ,amin mikor felnyomod átugrik,de ha le akarod huzni megakad.Nekem amit most a borös csinált anak a belseje fából van bele van merva belül a gyűrű helye és egy gumi gyűrű van benne ami azért többet enged mint a műanyag ezért könnyeb le-föl rakogatni.
szasza(SW)2007-11-02 16:50:17 // 52837
Má megint mi a gondja magának:)
Szerintem is szinezett mindegyiké,de rakj mellé egy mezei üveget és már ki is derült.Esetleg szemüveget javaslom, az öregeknek már nem túl jó a látása:))
Tedi2007-11-02 16:13:20 // 52836
Nekem is ez a gyanúm...egy kuplungszett cserét viszont most nem szivesen vállalnék be :) Üresben egyelőre nincs hangja és ha kinyomom a kuplungot szintén üresben, akkor sincs...De én is valami kuplung dologra gyanakszom.

Norbi!
Nekem a 146-ban is színezettek voltak az üvegek. Sima 1.6 98-as volt.
Kau2007-11-02 16:11:02 // 52835
Nekem az SE változaton hővédő fólia van.
12007-11-02 16:05:19 // 52834
Kispajtások!!!!

A 145 ajtajában lévő üveg színezett, avagy sem?! Vagy csak némely szériával történt ilyen baleset? Gondolok itt a SE, LE, Ti és QV szériákra!
Fóliázás szemponztából érdekelne ez a téma.....
GT Ɨ|ѯ2007-11-02 15:54:13 // 52833
Na,lényeg a lényeg:
valahogy le fogom szedni,THX:-)
Kau2007-11-02 15:51:50 // 52832
Csak egy tipp. Kinyomócsapágy?
Tedi2007-11-02 15:48:44 // 52831
Sziasztok,

Műszaki jellegű kérdésem volna. Reszelő hangra lettem figyelmes a vas működése közben. Akkor jön elő, amikor felengedem a kuplungot és elindulok, de csak egy bizonyos sebességig, kb 40-ig hallható, utána vagy elnyomja más, vagy megszűnik. Hidegen természetesen sokkal észrevehetőbb a jelenség, melegen még annyira nem zavaró. A jobb oldal felöl hallom. Van valakinek valami tippje?
Köszi előre is!
dfg (Tanárúr)2007-11-02 15:47:19 // 52830
nekem simán visszament. szerintem attól is függ, hogy mennyiszer volt kiszedve. az enyémen eleve a gyári a kesztyűtartóban volt.
dfg (Tanárúr)2007-11-02 15:44:31 // 52829
szasza pártján vagyok. nekem is úgy jött le mind a kettő
Kau2007-11-02 15:43:23 // 52828
És ha letéped, utána még ugyanazt vissza tudod rakni?
Én is úgy jártam mint GT. Már úgy húztam, hogy majd kiszakadt a váltó is a helyéről.
Ha erősebb lennék felhúztam volna az egész kocsit és rohangálhatnák vele mint Frédi és Béni :))
szasza(SW)2007-11-02 15:37:47 // 52827
Ha alá nyúlsz és feszegeted akkor szét is cseszted a gombot mert anyira szoros rajta,hogy deformálodik.Akkor egyszerübb szikével kettévágod a régit és lentvan:)Persze ha már nem kell.Nekem most ép három van abból kettő már át van börözve,de mindegyik még visszarakható állapotú.
Kau2007-11-02 15:34:03 // 52826
Hát utólag látva... Mehettem volna mögöttük 200 méterre. Ezen a részen alig lehet előzni.
krisztian b2007-11-02 15:33:20 // 52825
Annak idején én is filóztam rajta, mert az előző előtti autómban igen sok km volt. Könnyű helyzetben voltam, mert a saját autósbótunkban melóztam, ahol egymásnak adták a kilincset az autószerelők. Megkérdeztem párat és egy sem javasolta. Aztán ott végképp letettem róla. Mindenki döntsön saját maga belátása szerint... azért várom, hogy mik lesznek a tapasztalataid.
GT Ɨ|ѯ2007-11-02 15:32:23 // 52824
Akkor kezdek megnyugodni:-))

máskor hagyd elmenni a köcsög Jeep-eseket:-)
annyit nem ér az egész:-))
Kau2007-11-02 15:29:28 // 52823
Ma lemostam a kocsit, mert a temetői földutak miatt, már alig látszott a színe. Utána beszaladtam tankolni Rétságra. Hazafelé egy földútról felhajtott két jeep, amit utólértem. Mondanom se kell verték a nagy sarakat és saras követ a kocsira, csak úgy csattogott. Gondoltam megelőzöm őket. Már majdnem az első jeep mellett mentem, amikor egy kanyarból felbukkant egy kocsi. Satufék és kacsázva be a két terepjáró közé. Nem mondanám, hogy segítették az előzésüket. Gondolom jól röhögtek előtte, hogy basszák rám a sarat. :( Persze nekik ez természetes, hogy tiszta sár utánuk minden.
Kau2007-11-02 15:21:44 // 52822
Ez a feltépéses módszer akkor se mindenkinek sikerült. Többek között nekem se :)))
Kau2007-11-02 15:21:02 // 52821
Pont ezért írta anno valaki, hogy alá kell nyúlni valamivel és felpattintani. Itt olvastam pár ezer hsz-el hamarabb.
dfg (Tanárúr)2007-11-02 15:10:57 // 52820
ha nem jó, akkor majd megosztom veletek. Azt azért elárulom, hogy tissy-é kétszer kapott metabondot, és azóta abszolút nem füstöl.
GT Ɨ|ѯ2007-11-02 14:52:33 // 52819
köszi,majd ráerősítek:-))
szasza(SW)2007-11-02 14:49:12 // 52818

Kb így néz ki a fehér csík a gyűrű amin a kiálló bizgentyüt át kell tépni.
dfg (Tanárúr)2007-11-02 14:38:14 // 52816
ebben a párosításban megy bele. valvo max life-metabond.
az alapból badarság, hogy úgy felkeményedik a felület, hogy nem lehe utánna megmunkálni. ilyen nincs.
egyébbként sem tervezem a hgónolást, gyűrűzést. akkor inkább hozok egy másik blokkot olaszból.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak