Blog >> 156 >> 1.9

>> Szervizrmark98 // Alfa 156 1.9 16v JTD // 2019-05-12

215.000 Km-nél első-hátsó új állítható futómű került beszerelése. Emellett cseréltünk hátsó jobb lengőkart, kapott új féket és felújítottuk a fékmunka hengert. Kapott új stabpálcákat is. Elől cseréltünk baloldalt alsó lengőkart, bal-jobb féltengelyt, fékcsöveket, stabilizátor szilenteket. Ezeken kívül beszereltük végre az új erősített és kevlározott kuplungot, kinyomocsapágyat, kuplungszerkezetet és a kettőstömegűt.
Ezt kb 3 nap alatt sikerült is össze hozni. Első próbakör borzalmas volt, mert folyamat azt jelezte ,hogy nyitva az egyik ajtó pedig nem volt. Ezen kívül valami kopog még a jobb elejében szóval azt újra szét fogjuk szedni. Kíváncsian várom, brutális változás lett a fix ültetés és ez között. Nagyon tetszik és nagyon jó.

>> EseményAlfás Theo // Alfa 156 1.9 jtd Sportwagon // 2015-08-23

Sok keresgélés után 06.03-án megnéztük és megvettük a "pápairémet". A kocsi egy alfa rajongó srácé volt, műszakilag tökéletesen rendben, javíttatások olaj vezérlés fékek futómű rendben. Futott kilométer stimmelt, német eredet stimmelt.
Egy pici bibi volt a kocsival, amit az eladó közölt a telefonban is, de igazából a helyszínen látszott nagyon. A bal hátsó sárvédőt törték és "javították". Nos a javítás az gányolás kendács és teljes szakértelem nélküli gittelés hegesztés, festés. /Nem fényezés, mert ezt majdnem ecsettel kenték a jó öreg LADA2107es tinta kékre./ Így a csomagtérnél 1 cm-rel kisebb a kocsi hossza...
Plusz a jobb hátsó sárvédő ívet is "lakatolták gittel kézzel hullámosra.../
Ezeket leszámítva a gép pöpec és megbízható, de csúnya.

folyt.köv.

>> SzervizCsaszi // Alfa 156 SportWagon 1,9 MJTD // 2008-02-18

Amióta kicserélték azt a bizonyos csövet, néha rángat az ótó! :( Nem is igazán rángat, mint inkább néha kihagy. Egy pillanatig olyan, mintha elvenném a gázt, aztán újra megy. Ezen felül feltűnt, hogy 2000 fpp alatt szinte semmi ereje sincs! Ezért Ferke jótanácsára elmentem kiolvastatni az agy hibaüzeneteit, hátha okosabbak leszünk. Ott a helyszínen nem lettünk, csak egy kódszámmal. Ellenben most este utánanéztem a mindenttudó google-ban, és láss csodát, van egy halom oldal, amelyik megmondta a tutit: "Fuel Pump Secondary circuit fault"

Jelenleg ez a helyzet. De volt már tipp légtömeg mérőre, légszűrőre, meg mittoménmégmire!
Ha tudok valamit, majd még jelentkezem!
Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy volt egy tag egy Audival a szervízben, aki nagyon empatikus volt, és kérdezgetett mi a helyzet. Miután elmondtam neki a tüneteket, gondolkozás nélkül közölte: "A Mercimnél és az Omegámnál ugyan ez volt a hiba. Légtömegmérő csere megoldotta huszonezer forintér. Állítólag 100e km-et bírnak, aztán kuka!"
Nesze neked XXI. század!