ykcky - főkép
>> SzervizAlfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2012-07-20

Megdöglött, cellazárlat cca július 20-án, persze viharban, persze nem a garázsban, hanem pár kerülettel odébb fizetős parkolóhelyen. Lett bele úja hiperVarta.

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2012-05-01

Bekerült aminek be kellett, olaj, szűrők. Ileltve beállításra kerültek a fényszórók, természetesen új izzókkal. Ill bekerültek a Marklartól vásárolt első indexek. Óraállás: 313500km

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2012-04-27

Olaj, Selenia 20K 7L, hogy legyen még. Olajszűrő: Mann Filter, Légszűrő: Sofima. Izzók: Osram

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2012-04-05

Marklartól beszerzésre került egy ablakmosószvattyú, melyet leszerelés közben tettek tönkre a drága mesteremberek. Ill beszerzésre került, egy pár első index.

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2012-03-30

4 használt nyári 15"-ös Michelin került fel a Marklartól beszerzettkerákszettre.

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2012-03-22

Ferdiék végeztek.
Kipofozták az elejét: első hídl, első lökhárító, jobb első sárvédő.
A közepét: anyós oldali első ajtó, két küszübdíszléc, vezető oldali küszöb, kerékívek.
Hátulját: csomagtartó alatt körbelakatolva.

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2012-02-29

Ha minden igez végre 2 hónap alatt kész a karosszéria, nem kicsit mérges vagyok. Tény, hogy nem csak a törött eleje lett lakatolva, hanem a teljes hátulja, ill a kerékívek is, de akkor is kééééét hóóónaaap. Nóóóórmááális? Most fényezik. Ujjé, franc tudja azt meddig sikerül elhúzniuk. Aggódom.

 
>> Tuning és extraAlfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2012-01-19

Négy 15-ös alufelni, a 155 Super felszereltségből, peremes-tojástartós, mert a régi 33-asra való, ill nagy sebességnél ráztak picit centírozás után is.
Adtam érte Marklarnak egy Fu-Si Coreduo számítógépecskét, melynek cca 50.000 a piaci értéke.

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2012-01-19

Marklar bácsitól beszerzésre kerültek a javításhoz szükséges darabok, plusz egy kis tuning, extra.

- első lökős
- anyós oldali sárvédőlemez
- immáron színre fújt küszöbtoldatok
- ködlámpák, amik eddig nem voltak a kocsiban
- gyári dísztárcsák a téli kerékre amik szintén hiányoztak
- plusz két gyújtástrafó, ha már nyáron Montenegroban szivattak egy kicsit

Mindezért adtam 25.000,-t

 
>> EseményAlfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2011-12-26

Kellemes karácsonyt mindegykinek!

Ma kaptam egy Alfa Romeo 155 Superleggerat, Balatonfűzfőn.

Hiányzik a fél eleje, de hazahozott a székletfővárosunkba. Magyarul összetörtem a kocsit :(

Ismert szakaszon, ismert kanyarban, a szép időre tekintettel, a 60-as táblánál 55-tel, csajommal a jobb 1-en, egyszerre csúszott meg a 4 kerék, úgyhogy egy gyors piruett után seggel a menetiránynak megálltunk az árok túloldalán.

Tudtam, hogy szar az aszfalt, tudtam, hogy csúszhat, ezért óvatos voltam. Úgy látszik nem eléggé, a sebesség annyira alacsony volt, hogy az Anyámtól kapott karácsonyi üvegtárgyaknak sem lett semmi baja a csomiban, de az árok két oldala lekapta az első lökőst, a hűtőt behajlította a lemölőre, és a vezető oldali B oszlop szerintem elmozdult, ill bejátszott még egy bal hátsó defekt, ami nem tudom, hogy ok vagy okozat. :(

Szerencsére jött egy Vitoval egy tisztességes pasi és kirángatott minket, utána a nem messze egy TSZ előtt mókoltam, és kijött a biztibácsi segíteni, neki is minden köszönet.

Egy villanyoszlophoz kikötöttem a hűtő alját, majd rüki, nagyjából visszahúztam, kereket cseréltem, letördeltem a lökhárító maradékát, aztán hazaballgtunk nyugisan. :(