Mutasd

>> Szerviz2019-07-18

Ismét szervizpost, ouyeah, annyira vártam már, úgyis keveset szereltem mostanában ezt a szépséget.
Szombaton volt az első normális próbaútja a kocsinak, el is csúszott pár dolgon, ahogy illett. A kerekek felől irdatlan morgás és darálás hallatszott, illetve az egész kocsit rázta, mintha a féltengely lógott volna. Finom jobbra-balra mozdításoknál abbahagyta ezt a hangot, majd egy kis idő után újra kezdte. Hamar összeraktam a fejemben, hogy a novemberben vásárolt és januárban (vagy februárban?) beépített SKF kerékcsapágy lesz a hunyó. Szinte használhatatlannak éreztem az autót, mivel nem volt elég a kellemetlen érzés a kezeimben, még a fejem is fájt a búgó hangtól.
Hétfőn felemeltem hát az autót, megmozgattam a kerekeket, majd jött az "ajjajjajj"... a kerekek kb 3-4 mm-t billegtek, na ez fasza.
Máig vártam a cserével, addig "B" vágányra állítottam az Alfát. 2 óra alatt megtörtént a csere öröm-bódottááááá.
Most már se hang, se kellemetlen gördülés, csak suhan.

Másrészt úgy éreztem, hogy a fék még mindig nem az igazi, mintha még mindig picit fogna. Főleg a jobb eleje volt gyanús nekem, így kiszedtem a betéteket meglesni mi a fene folyik ott. Nem is jött ki könnyedén a betét, így egy picit meg lettek köszörülve az érintkező felületek, majd megkentem azokat rézpasztával. Vissza már marha könnyen mentek a betétek, azóta nem is érzem, hogy fogna a fék. Ha még egyszer befog én biztosan felgyújtom ezt a szutykot :)