Mutasd

>> Szerviz2016-11-04

A fűtőradiátor a kilyukadása miatt megérett a cserére, de most újabb 15 évig nem lesz vele gond. Az új radiátort megúsztam egy tizesből, de a munkadíj az nem volt piskóta, mivel két napos meló volt a cseréje.

 
>> Szerviz2016-10-30

Cserések lettek a felső motortartó szilentek. Csak Erhardnak köszönhetem, hogy sikerült beszerezni. A száma: 8511530CFG . Két egyforma kell a felső tartóba.

 
>> Szerviz2016-07-20

Mivel termosztát csere után is nagyon melegben kicsit melegedett a víz, nekiestünk a gépnek. Vízszivattyú csere fémlapátosra, vízhőmérséklet jeladó csere, mivel nem minden értéknél egyezett a két kör jelzése. Most minden tökéletes, max 90 fok nagyon melegben is. Egy füst alatt a generátor ékszíj és a két görgője is lecserélődött, mert már kissé repedezett és hangos volt. Kicsit beolajoztuk a gömbfejeket, hátha jobb lesz, mert két felhőszakadásnak hála, nagy melegben ropognak, bár semmi lógása nincs. Majd elválik, hogy bevált -e. A kocsi által megtett út eddig mindösszesen 115 292 km.

 
>> Szerviz2016-07-10

114875 km-nél megejtettem az olajcserét, mert untam már ,hogy a leeresztő csavarnál csöpög és olajos a garázs padlója.. Alátétcserével megoldódott a probléma. Selénia olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő cserélve. Egy-két csavart lecseréltünk, mert nem voltak egyformák.

 
>> Esemény2016-03-02

113000 km-nél elvittem műszaki vizsgára a kicsikét. Minden hibátlan, simán átment, csak a balos fényszóró testjét kell majd megnéznem, mert kicsit kisebb a fényereje, mint a másiknak. Up: Kiderült, semmi gond az autóval, csak az égő fáradt el a bal oldalon 1 év alatt. Új égők 7000-ért , s mint az új.

 
>> Szerviz2015-09-30

Az utaknak hála, 110 000 km-nél felső lengőkarokat cseréltünk az autón. Egy füst alatt a régi termosztátot is menesztettük,kapott egy gyári újat, mivel nagy melegben gyanuskodott, hogy nem mindig nyit rendesen.A kézifékkötelek is lecserélődtek és a hátsó fékmunkahengerek felújításra kerültek. A nyári klíma gondom okulásképpen: Forró időben fűtött, hideg időben hűtött az autó.Klímakompresszort akart cserélni három klímás is. Én azért előbb rátetettem egy műszert és igazam lett. A klíma terelőmotorok beírtak 4 hibát. Törlésük után érdekes, de a hűtés -fűtés úgy működik , ahogy az elő van írva. Kicsit csak rá kellett a gázra tölteni és minden ok. Na meg még mindig nem akar menni benzin nélkül, pedig jó néven venném.

 
>> Esemény2015-05-10

Kínai "minőségi" biztosítékoknak hála, volt kisebb elektromos gubancom. Pár méter madzagot cserélni kellett és a jobb hátsó ajtózáramat. De most minden, mint a gyári.

 
>> Szerviz2015-02-17

105875 km kötelező szervíz 10000-nél (kicsit alatta) Selénia olaj, olajszűrő,légszűrő, aktív szenes pollenszűrő. Szerencsére semmi egyéb kiadás nincs a kocsival, csak az a fránya benzin.

 
>> Szerviz2014-10-21

Vásárláskor is már gyengélkedett, most sajnos idő előtt bekrepált a generátor.
Bosch 0 124 515 090 számú generátor volt rajta.
Szerencsére sikerült nagyon jó áron gyári felújítottra cserélni.Így már ismét tuti a gép.
Bár az olajból egy csepp sem fogyott, lassan cserélem, biztos , ami biztos.
És ettől eltekintve még mindig költségmentes az autó. Ja kamuzok, mert múltkor kemény 1500 Ft-ért megszüntették a bal hátsó ajtóban a zörgést.

 
>> Szerviz2014-07-09

Műszaki vizsgára ment az autó. "Komoly" összegbe került, mivel majd 12000 Ft volt a hátsó stabilizátor szilentek cseréje meg 17000 a vizsgadíj. Nem találtak semmi hibát, csak alig találták meg az alvázszámot. Most már én is tudom, hogy a csomagtartóban kell keresni.