Mutasd

>> Tuning és extra2016-02-03

Mivel régen olyan szorgalmasan blogoltam (kis túlzás), és a jövőben is szeretnék, ezért nem hagyom annyiban az 56-os történetét. Utóbbi posztomban azt hazudtam, hogy rájöttünk a titok nyitjára, hogyan vegyük át a hatalmat a kerékdőlés szög felett. Nem jöttünk rá, mert nem lehet, és nem is kell. Úgyis divat a negative camber. Történt ugyanis, hogy műszakin volt a kicsike, és kivettük a TA-kat. Lezajlott a vizsga, vissza a TA...kivéve azokat a kis csillogó tányérkákat a tetejükre. Na azokat kifelejtettük, és a 8-9 centis ültetésből 10-11 lett. Volt nagy öröm a háznál, az új tipegőkkel pazar lett az összkép. Tesztvezetés, hogy nem e hagytunk ki valamit.. erre valaki kopog.....2015 márciustól 2015 októberig ott kopogtatott a magába nyílt vagy (nemtom) csukódott lengőkar. A két része tapsolt egymással minden egyes kátyúnál, aszfaltcicinél amit a magyar utakon összeszedtem. Ezt jegyezze fel mind ültetni vágyó kertész. Alfa 156, 10 centis ültetés, tapsoló lengőkarok, + állítóanya-horzsolás. Ja igen, annyi köze van ennek a camberhez, hogy a plusz ültetésnek hála méginkább bedőltek a kerekek, 3° körüli értéket mértünk. Aki ezen feltételek mellett kíván ültetni annak sok sikert kívánok.
A felni méret is állandó kérdés, mekkora fér el, mekkora szép. http://www.willtheyfit.com/ Nemtom, találd ki. Nálam a 205/40 elöl hátul kellemesen körülöleli a primadonna stílusban épült atomreplika BBS LeMans felniket, melyek paraméterei elöl 18"x8" et38, hátul 18"x9" et42. 5x120ra van kilyukasztva, ami nem egy olaszos méret, ezért egy 16mm-es módosító segíti fel az üvegcipőt a hercegnőre.
Fényszórókról is kaptam kérdést. Festék. Tudom, hogy léteznek szakemberek ebben a témában, de én összekentem festékkel a foncsort és úgy tűnik így is jó lett.
Gta lökhárítóról annyit, hogy ez is egy replika természetesen. Az 56 és az 56gta méretei nem egyeznek, ezért eredeti gta lököst csak faragni lehet rá. (Sohanemtennékilyet.) Lengyelhonban árulnak "gtázd körbe az autód"(sw-re is) szettet, Cada, Zender szetteket. Igen, pénzt is kérnek érte. Nekem csak a front bumper van meg a gta szettből. Elsőre egy üvegszálkupac, meg egy felszisszenés, hogy mi ez a bojler.. de fényezés után örömkönnyeket csal a szemedbe. Megjegyzés: jtd tulajoknak útban lesz egy két alkatrész, átrendezést igényelhet az intercooler nevű egység. Megjegyzés: A lökhárítóhoz RÁCS NEM JÁR.
A címet hogy utolsó blog ebben a témában rögtön cáfolja a blog első mondat, hogy a jövőben is blogolok. LOL. A téma más lesz, a hülyeség ugyan az. Megpróbálok segítőkész lenni és szakmaibb. Biztos, hogy nem új keletű információkkal szolgálok majd, lesz mindig valaki aki már tudta, tapasztalta.

1.kép: lengőkar horzsolás. 2.kép: állítóanyakopás

 
>> Tuning és extra2014-05-08

Felniről már beszéltem, hogy más színű lesz, gewindék is bent vannak, és végre rájöttünk, hogyan lehet leültetni és az első kerekek terpesztését megszüntetni (mert "olyan nincs, hogy ezen a szar alfán ne lehessen kerékdőlést állítani"....), remélem hamarosan megvalósul. Boszlopot újra fóliáztuk, elöl az ablakmosónál a műanyagot lefújtuk matfeketével, bár tervben van egy új, mert a sok pont közül már csak két helyen kapcsolódik az autómhoz :D
És így kb ennyi. Annyi mindent csinálnék rajta ha pénzfám lenne, hogy azt el sem hiszitek. Dehát Lóma sem egy nap alatt épült. Tülelmesen válok :DDD

 
>> Tuning és extra2014-02-17

Már vagy mióta nem írtam blogot, szóval most pótolok mindent pár mondatban.
Cserélgetjük az olajat szorgalmasan, amikor kell, ablaktörlővel szívom mindig, de végre rendesen működik, futómű beállítás, lengőkar szilent csere (vagymi), és a kedvencem - porlasztócsúcs csere :)))).
Készülünk a szezonra, ha nem is új felnikkel, de új színnel(a felnin), középkonzolt sem hagyom szomorkodni, és a csúnya, zöld fényű óráktól is búcsúzni szeretnék. TA-nál is bevásároltam, már csak a koptatót várom szeretettel.

 
>> Tuning és extra2013-05-13

.. aztán annyira nem volt csüccs, de nem csalódtam a rugókban (köszönöm mégegyszer Sanyi:P ). Annyit ültet, hogy ne legyen otromba magas, annyit viszont nem, hogy látványos legyen. De nem is akartam, hogy az aszfalt megcsiklandozza a pociját a kicsinek :) Pontosan annyira van lejjebb, hogy minden akadályt könnyedén, nyikorgás nélkül átvészel. Kényelem szempontjából is még mindig ugyan olyan kellemesen fut a magyar utakon, mint 4centivel korábban. Még mindig kedveli a 100at mint hétkönapi utazósebességet, és még mindig pontosan ugyan annyira szeretem mint eddig. Vagy lehet 4 centivel jobban :$
Harimester kipofoztatta nekem az új haverokat tűzcsappirosra, kicsavarozott, szétszedett, bekent, belerakott aztán visszacsavarozott, és bumm így lettünk alacsonyabbak. A folyamatot nő mivoltomhoz képest 99%ban megértettem, és konstatáltam, hogy ha majd egyszer szeretnék egy látványos ültetést ismét a mesterhez fohászkodom :DD Köszönetem örökre üldözni fog Apuka :DD
Ja meg felküzdöttük Boriszékat is, d.boy vágatott új tehermentesítő gyűrűket (ugye jól írom:D?), és teljes lett az összkép :3
10es skálán 22ig örülök. Lenne az 30 is, ha minden ingyen lett volna:D Ígyhát, mint ahogy az előző posztban is megírtam, most sem fogok csajos rucik vásárlásába belefogni :D Egyébként 100x boldogabb vagyok, hogy a karcos feketére költöttem :D

1.kép 4centi nélkül 2.kép 4centivel 3. tűzcsaprigóó:D

 
>> Tuning és extra2013-05-05

Itt a tavasz, irány a fodrászat meg a pláza a szezonhoz illő ruhákért. Hát én most ezek helyett a felettébb csajos dolgok helyet a kicsit vittem el új cipőket venni. Pontosabban még csak próbálgattuk a kis borbeteket, de a pénteki ültetés után mindennapi viseletként fogunk villogni a kiscipőkkel. Elöl 215/40R17, hátul 225/45R17. Szerintem szuperhősnarancssárga, amúgy meg répa színe van sac/kábé. Vagyis maradjunk a narancssárgánál. Ez úton szeretném köszönetem nyilvánítani annak akitől vételeztem a felniket, ill. azoknak az embereknek, akik segítségemre voltak/ lesznek szereléskor.

A második kèpen láthatjátok az ideiglenes humán ültetést :P