Hardy - főkép
>> Tuning és extraAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2016-04-27

Találtam a Facebook-on egy Ti pedálszettet le is csaptam rá azonnal. Ráadásul helybe hozták. Még jó hogy nem rendeltem meg az újat mert megevett volna a fene.

 
>> Tuning és extraAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2016-04-08

Felkerült a szárny párja. Még a küszöb van hátra.

 
>> AutóápolásAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2016-04-02

Mivel már 4 hónapja megvan, így eljött az ideje a bőrápolásnak. Elsőnek meg lett tisztítva az egész, utána kapott egy ápoló balzsamot. A kényes részeknél a végén kapott egy plusz ápolást, amit kézzel masszíroztam bele. Ahogy szívta be a bőr a balzsamot úgy változott a színe szép fényesről, mattra. Ez így is jó, mert a jól ápolt bőrnek matt színe kell hogy legyen, és nem fényes.

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2016-03-30

Csörinél jártam..kétszer...Nem azért mert valami nem sikerült jól, hanem mert elnéztem a naptárat egy nappal. Ráadásul visszafelé nekiállt riasztani a telefonom. Megnéztem mit akar ennyire. "Figyelem, holnap Csöri szerviz". Időben szólt :-)
Kötelező dolgok lettek cserélve. Természetesen gyárira. Amúgy minden rendben. Ha minden jól megy 5000 Múlva vezérlés csere.

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2016-03-30

Felkerültek a nyári gumik. Télre kell venni újakat sajnos, kettőt mindenképpen.

 
>> AutóápolásAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2016-03-25

Elkészült az egy hete kiszerelt első ülések háta. Végre nem lógnak a zsebek, de ami a lényeg, és ami miatt az egész kiszerelésre került, van az autóban a bal oldalon is deréktámasz, ami talán sose volt benne. Sokkal kényelmesebb így a vezetés.

 
>> AutóápolásAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2016-03-19

Mikor megvettem egyből feltűnt, hogy a deréktámasz nem igazán jó az autóba, illetve nincs is. Gondoltam ez ilyen sajnos. Csak dísz rajta a gomb. Aztán a hétvégén ültem többet a jobb oldalon, mivel a Fiam vezetett had gyakoroljon. Dunaújváros Halász csárda, aztán desszert Érd Pataki cukrászda. Ott működött rendesen, egész kényelmes volt a másikhoz viszonyítva.
Az ülés hátulján lévő zsebeket Piritu kicsit kitágította, ami engem zavart, tervbe volt a javítása.
Közbe megjelent a telephelyen egy ismerősünk aki éppen a társam nem éppen mai Jaguárját újra bőrözi elejétől a végéig. Így adott volt a dolog. Ha kiszedem megcsinálja, illetve megnézte, menthetetlen mivel ez nem bőr, ahogy az ülések 90 százaléka sajnos. Csak az ülő, illetve hátfelület az, minden más műbőr vagy szövetbőr. Így újra bőrözi az egészet.
A kiszerelése kb. 1 perc, és így fény derült a deréktámasz hibájára, ami szerintem soha nem is működött, mivel a bovden nem volt a helyén. Kiugrani meg nem tud, mivel a berakásához 4 kéz, 3 csavarhúzó reszelő meg 1,5 kg-os kalapács kellett.
Most működik rendesen. A jövő hét elejére elvileg készen lesz a hátlap is.

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2016-03-06

Már korábban lecseréltem a belső világítás panelt a tolatóradar kapcsolója miatt, de mivel volt rajta csomagtérnyitó gomb így azt is be kellett kötnöm ha már van akkor működjön.
Olyan megoldás kellett, ami egy negatív impulzus hatására összezárja a csomagtérnyitó emblémánál lévő vezetékeket, illetve az onnan párhuzamosan lehozottakat. Így egy relével oldottam meg. Elöl a világítás panelnél be kellett kötni egy vezetéket, mivel az már hiányzott a kapcsoló hiánya miatt. Ezt az egy szálat hoztam hátra a reléhez. Így a gomb megnyomásával kap a relé vezérlő áramköre egy testet, és összekapcsolja a csomagtérnyitó emblémáról lehozott két vezetéket ami a 30 illetve a 87-es lábra van kötve. A pozitívat meg a biztosítéktablából egy plusz hely kialakításával és persze egy biztosíték beiktatásával kapja.

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2016-02-27

Gondoltam ki kéne cserélni a szervóolajat, mert még nem volt. Az tartott vissza, hogy nem tudtam hogyan eresszem le az összes olajat belőle. Aztán Pityukoma blogja és Ő maga is segített. Mondta nagy tölcsért használjak mert hamar kimegy belőle az olaj. Kicsi nem jó! Mivel tölcsérem nem volt nagy, így az öntözőkanna feláldozta magát a szerelés oltárán.Összeraktam ahogy nála láttam, de én egyedül csináltam. A kannába beleraktam 1 liter olajat a visszafolyó ágba beletoltam a hosszabbítást 10-15 cm hosszan. Gondoltam rá kéne rakni a bilincset is, de lusta voltam, mi baj történhet. Így nem tettem!
Ami ezután jött azt ahogy Angelo Provolone mondta: " Persze, hogy tudtam, de nem sejtettem". Elindítottam az autót. A hamar kimegy belőle az olaj azt jelentette, hogy a másodperc tört része alatt kiszívta az 1 liter olajat. Persze ami bemegy az ki is jön. A kifolyó ágon..., de mivel a cső leszűkül, így az olaj a csővel együtt jött. Rögtön elmorzsoltam pár könnycseppet a szemem sarkába, aztán mikor megláttam a motorteret, hangos zokogásba kezdtem :-).
Ezek után felraktam a bilincset, és folytattam az átömlesztést. Most már több sikerrel.
Aztán, bár nem vagyok híve, de elmentem egy motormosásra.

 
>> Tuning és extraAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2016-02-09

Voltam a teherautó poroltóit hitelesíteni es megakadt a szemem egy remek kis készüléken. Ráadásul 89B-s. Így mivel fő a biztonság es a megelőzés beszerelésre került. Pont jó mivel sötétbe a lámpa a kioldó patentokat világítja meg.