Mutasd

>> Szerviz2017-04-06

nekiálltunk végre 4 hónap kényszer parkolópálya után a nagyvad felújításának.
első körben lakatos munka. Az egyik képen látszik a kikandikáló kábelkorbács. A váltó mint korábban írtam rendellenesen működik, annak ellenére, hoyg egy korábban tesztelt működő váltó került beépítésre, de mivel bizonyos fordulatszám/teljesítmény alatt tökéletesen vált, az felett rángat illetve szervíz módba kapcsol, feltételeztük, hogy elektronikai probléma lehet. Ezt megerősíti az is, hogy átnézte a kábeleket egy villanyász és mondta, hogy vagdosva vannak a kábelek eszetlenül, pozitív és testkábelek lógnak szigeteletlenül ("szakembör").
Szóval lakatos munka, féltengely csere és futómű felújítás/beállítás után irány a villanyász, műszerfal ki, és teljes vezetékelés!

 
>> Szerviz2016-08-01

A megvásárolt autó az első 300 km után szerelembe ejtett. Gyermekkorom óta imádom az alfa vonalvezetését, formáját, hangját. Most végre beleültem egybe, ami asajátom. Imádom azt a nyers erőst, amit a v6-tól megszoktam, de ebben az alfában mégis más. mint az előző egyterű.
Kicsi, alacsony, viszonylag könnyű (a 2 tonnás amcsi vashoz képest) és nagyon fürge.
Ha egy mondattal kéne jellemeznem: egy aranyos kiskutya bőrébe bújtatott vadállat :D

Sajnos 300km után elszállt a rózsaszín köd, meghalt a váltó. Aisin aw 50-40, 4 sebességes kis pöcök, először a hátramenetet felejtette el, utána már felfelés sem akaródzott kapcsolni neki. Rettentően csalódott vagyok. Nem, nem az alfában, hanem a helyzet miatt, több okból is. Nagy szükség van az autóra munkába járáshoz, és amúgy is. Emellett egy szárnya szegett sárkánynak érzem, és amikor ránézek összeszorul a gyomrom. Több sikertelen kilvasás, rengeteg telefonálgatás után úgy döntöttem, lecserélem a váltót és reménykedek, hogy az eladó a garanciát nem csak rámondja.
Remélem sikerül hamar rendbehozni, és élvezhetem a vad paripák okozta örömet amit meglve vágtat ez a kis szörnyeteg.