Már Magyarországon is rendelhető a Stelvio

2017-01-30  Halesz
Már rendelhető a hazai kereskedésekben az Alfa Romeo Stelvio First Edition. A modell első, exkluzív kiadásának bevezető ára 15.690.000 forint.
Hírek >> 2017  

Bár hivatalosan egyelőre csak a Stelvio csúcsmodelljét, a Quadrifogliót mutatták be, az alapmodellt pedig csak a márciusi genfi autószalonon láthatjuk majd először élőben, már a magyarországi Alfa Romeo márkakereskedésekben is rendelhető a modell bevezető változata! 

A magyarországi importőrtől kapott tájékoztatás szerint a First Edition változat csak a 280 lóerős, 2 literes turbós benzinmotorral érhető el, amely mellé automata sebességváltót és Q4-összkerékhajtást kapunk. Ezzel a motorral és az automata váltóval mindössze 5,7 másodperc alatt gyorsul az 1,6 tonna súlyú Stelvio 100 km/órás sebességre.

A First Edition nagyon gazdag szériafelszereltséget kínál: 20 colos könnyűfém keréktárcsákat, bi-xenon fényszórókat, a 8.8" TFT 3D navigációs rendszert, fűthető elektromos bőrüléseket és kormányt, sőt a valódi faberakások is a csomag részei. De van benne parkolókamera, elektromosan behajtható tükrök, váltófülek, valamit kulcsnélküli nyitás és indítás is.

Félreértések elkerülése végett, a First Edition nem az alapváltozat, az később érkezik majd, 150 lóerős dízelmotorral, és sokkal barátibb - információink szerint 11-12 millió forint körüli - induló árral.

Magyarországon a Stelvio First Edition kiadása 15  690 000 forinttól elérhető.

Az Alfa Amore információi szerint az első autók májusban kerülhetnek Magyarországra.


 

2.0 GME 280 LE AT AWD

MŰSZAKI ADATOK

 

Sebességváltó

Nyolcfokozatú automata

Hengerek száma, elrendezése

Soros négyhengeres

Szelepek száma

4

Lökettérfogat (cm3)

1995

Max. teljesítmény (kW) @ 1/perc

206 kW @ 5250

Max. forgatónyomaték Nm @ 1/perc

400 Nm @ 2250

Gyorsulás 0-100 km/óra (mp)

5,7

Végsebesség (km/óra)

230

ÜZEMANYAG-FOGYASZTÁS ÉS
KÁROSANYAG-KIBOCSÁTÁS

 

Emissziós besorolás

Euro 6b

Üzemanyag-fogyasztás – városban (l/100 km)

8,9

Üzemanyag-fogyasztás – országúton (l/100 km)

5,9

Üzemanyag-fogyasztás – vegyes ciklus szerint (l/100 km)

7

CO2-kibocsátás (g/km)

161

TÖMEG- ÉS MÉRETADATOK

 

Menetkész tömeg, STDA (kg)

1660

Magasság (mm)

1648

Szélesség (mm)

1903 (tükrök nélkül)

Hosszúság (mm)

4687

Tengelytáv (mm)

2818

Csomagtartó (l)

525

  

Az Alfa Amore helyszíni beszámolója a Stelvio Los Angeles-i bemutatójáról:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Stelvio

Az utolsó 3 hozzászólás:

Bali1592017-10-06 14:43:33 // 448
Nekem is hasonló érzéseim voltak, mikor láttam az említett tesztet. Rosszat nem nagyon tudott mondani, de hogy bármit elismerjen benne, az nem igazán ment neki. A Giulia ugyanezen vonalon lett "értékelve"...Bezzeg a BMW teszteknél...Egy időben szinte minden adást megnéztem náluk, de már nem igazán teszem. Párom mondta mindig közben, hogy őt idegesíti ez a srác, mert nem tud objektív lenni, csak azt hajtja neki mi tetszik, ami neki nem tetszik nem is lehet jó, stb...és akkor nem is Alfa teszteket néztem...Anno a köridő rovatban a Giulietta QV-t is eléggé lefitymálták elsőre, de azért nem mozgott rosszul, vagy valami hasonló is elhangzott utána...Valamiért nem igazán ismerik el az Alfákat...Na ilyenkor kell elolvasni pár Csikós cikket, vagy a Bazsó Giulia Veloce tesztjét, hogy helyreálljon az ember lelki békéje. :-)
Giuntini2017-10-06 14:29:37 // 447
Láttam a Garázsban a Stelvio tesztjét Vida tolmácsolásában. Igazából nem mondott rosszat, de végig az látszott, hogy savanyú a szőlő. Például a fabetétek, amire azt mondta, hogy nagyon szépek, de lehet hogy csak utámzat. Azért mert az imádott BMW-nél utánzat dívik, az Alfánál nem. Azt mondta, hogy kényelmes, a motor (280 lovas), jól megy, de több is lehetne benne. A másik, a motor túl halk. Ha meg csinálnak egy hörgő, csattogóst, akkor meg az lenne a baj. Azt mondta korrektül össze van rakva, de végig jött belőle a BMW imádat érzése, és a szenvedés, hogy képtelen bevallani, hogy az Alfa lelépte a BMW-t. Várja az erősebb motorok érkezését. Kedves Vida, az már rég készen van, és kategóriájában a legerősebb SUV. Amúgy a legerősebb X3 teljesítménye ott van, ahol a Stelvio 280 lovas benzinese van. Én nem tudom, hogy lehet így autót tesztelni, hogy odamegy az autóhoz, és "kizárt hogy jobb legyen a BMW-nél"... Vicc kategória ez az egész, annak ellenére, hogy rossz szava nem volt a Stelvióra. Ja meg az volt a baja, hgy magas az üléshelyzet. Ez egy SUV. Vagy most meg mi kell helyette?
Giuntini2017-10-03 21:37:05 // 446
Nagyon jó a beszámoló! A QV-val majd veletek megyek...!