Reid Bigland az Alfa Amorénak: a Stelvióra koncentrálunk

2016-12-05  Tedi
Reid Bigland, az Alfa Romeo vezetője nyilatkozott az Alfa Amorénak. Azt mondta, a fókusz a Stelvión van, a Giulia Sportwagonról szóló pletykák pedig egyelőre csak pletykák maradnak.
Hírek >> 2016  

Az Alfa Romeo nem rég kinevezett új vezérigazgatója a Los Angeles-i autókiállításon nyilatkozott az Alfa Amorénak.

Az olasz márka történetének első amerikai vezérigazgatójának kinevezése nemcsak azt jelenti, hogy Sergio Marchionne elégedetlen volt Harald Westerrel, aki úgy hírlik, a folyamatos csúszásokba bukott bele. Szimbólikus jelentősége is van annak, hogy egy amerikai vezeti a céget, ami akkor sem fordult elő, amikor még jelen volt a cég az USA piacán.

Reid Bigland azt mondta, nagyszerű érzés ezzel a márkával dolgozni, amelyik annyi érzelmet, kiváló műszaki tartalmat rak az autóiba.

Most pedig már van is miért amerikait a cég élére állítani: évek óta halasztották, most már megvan az amerikai piaci bevezetés, az első SUV-val pont a szabadidőautók hazájában, az Egyesült Államokban kellett piacra lépni. Reid Bigland szerint a két modellel már képesek lefedni a piac 40 százalékát, mintegy 23-at a Giulia és másik 20-at pedig a Stelvio kategóriája tesz ki. Ez a két modell most éppen elég teendőt akaszt az Alfa Romeo nyakába, már csak azért is, mert az USA után a kínai bevezetést készítik elő, ezen dolgoznak gőzerővel jelenleg is.

Nem is akar most mással foglalkozni Bigland, először látni akarják, hogyan teljesítenek ezek a modellek, és  utána "meglátjuk, hogy milyen újdonságok jöhetnek még a jövőben" - fogalmazott. Egyelőre azzal sem foglalkoznak, hogy 2020-ban hogyan fog alakulni a cég piaci részesedése, a lényeg, hogy beindítsák a Giuliákat és Stelviókat.

A Giuliáról szólva hangsúlyozta - amit kicsit később egy Santa Monica-i kereskedés is megerősített -, hogy nagyon jól fogy a Giulia nemcsak az Egyesült Államokban, hanem Európában is. " Az érdeklődés a legmerészebb elképzeléseket is túlszárnyalta" - mondta Bigland a Stelvio mellett állva.

Arra a kérdésünkre, hogy lesz-e Sportwagon verzió a Giuliából, Bigland azt mondta, kétségkívül megvan a piaci igény rá, hiszen az európai értékesítések felét adja a kategórián belül, de "egyelőre nincs mit bejelenteni, a pletykák egyelőre csak pletykák.

 Címlapfotó: Automotive News

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Stelvio

Az utolsó 3 hozzászólás:

Tommi2017-03-22 21:20:44 // 241
Ki említett Sportot? :) De ennyire már nem akarom szétoffolni a topicot :) Lényeg, hogy a Stelvio élőben is k...jó :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-22 13:12:25 // 240
nekem meg pont a Sport nem tetszik, egy nagy "téglatest" és amilyen nagyot mutat annál sokkal kisebb... az Evoque meg olyan, mint egy tank, kicsi, belül még is tágas e mellett prémium, nézegettem a Jeep-eket is de azok belül nekem jönnek be nagyon ingerszegény ... ezért leszek kíváncsi a Stelvio-ra
Tommi2017-03-22 12:46:30 // 239
Nem vagyunk egyformák, nekem az Evoque formára nem annyira jön be, szerintem olyan, mint amikor a gyerek rátapicskol a gyurmára és egy lapos izé lesz az egészből, jelen esetben a Range Roverből :) Ott működik a "doboz" forma, de szerintem ígyösszelapítva már nem, legalábbis nálam nem, pedig a nagy Range nagyon tetszik. Most Genfben természetesen beleültünk az Evoque-ba is, hogy legyen instant összehasonlítási alap, nem rossz, de a feleségem peldául a 155 centijéhez nem igazán tudta komfortosra beállítani magának a kormány-pedál-ülés kombót. A Stelvio és a Cherokee ebben sokkal jobb volt.

Abban viszont teljesen egyetértek, hogy az Evoque erősebben hordozza magában a dagonyázós géneket, mint a mezőny többi tagja :)