Szabeee - főkép
>> EseményAlfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2011-01-27

nos a generál után tesztüzemben és bejáratáson a kicsike....... a tapasztalatok azt mutatják, hogy szépen megy, viszont ha hideg a motor, olajszaga van, ha 2000 ford/perc felé pörgeti az ember, ez számomra nem probléma, mert én tudom hidegen nyugisan hajtani, viszont apám hidegen vígan 3500-as fordulattal gyilkolja... le lesz tiltva :)

 
>> Tuning és extraAlfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2011-01-09

képek a beszerelt szelepfedélről, szerintem alfás lett végre szép szíve van a hintónak :)

 
>> EseményAlfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2011-01-08

eljött az idő, hogy az első hosszabb út elé álljon a hintó..... nah szépen is ment minden, bejáratóshoz képest, viszont a nyári ütéstől valami nem jó, amikor latyakos útra ért a jobb első kerék, jobbra-balra imbolygott a kocsi, tekerte ki a kormányt a kezemből, úgy tűnik még a kormány összekötő rudakat cserélem, sebaj.... amúgy szépen megy, nem ingadozik az alapjárat, de ma megtörtént velem, ami még sosem.... :)))) indultam volna nagyanyámékhoz, amikor egyszer csak megállt a szíve.... hm.... bebizonyosodott, hogy a verda benzinre megy és nem jogsira..... :)))))))) egyébként nagyon jó lesz a kocsi!!

 
>> SzervizAlfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2011-01-06

ma megérkezett az mrenitől intézett gyújtótrafó, köszi szépen, most már jobban gyúl, mint valaha :)

 
>> SzervizAlfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2011-01-04

ma felkerült a karter másodszor is, vezérlés átállítva, szelepfedél fel, nem megy, behúztuk, beindult, bizonytalan alapjárat és kocc.... megállt, semmi baj, nem sült be, szelepet nem ütött meg.....kézzel átforgatva, átállítva a vezérlés, start.... és gyúl.... aztán víz fel 80 fokra és ventillátor.... ahogy bekapcsolt, a motor lelőtte magát.... rossz az akkumulátor, aztán töltő.... feltöltöttük, start, megy... első próbakör és nagyon tetszik amit éreztem!

 
>> SzervizAlfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2011-01-02

ma sikeresen beállítottuk a szelepeket, felkerült a leömlő, szelepfedél, benzin, olaj, hűtővíz, akkumulátor bekerült, első indítás..... hm.... nem indul..... még kellenek azok a pipák és gyújtótrafók, anélkül nehézkes... második indítás, jobbnál jobb..... nehezen forgat az önindító (biztos az új gyűrűk és csapágyak miatt), pedig előtte kézzel át lett forgatva az egész.... nah mindegy, most szünet, pihenő... aztán később folytatjuk

 
>> SzervizAlfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2011-01-01

kitisztítottuk az injektorokat, felkerült az injektor sor is, szívósor szépen felpolírozva és felrakva, holnap kipufogó, szelepek beállítása, veszek olajat és kezdődnek a próbaindítások, ha sikerül, az első próbaút... kíváncsi vagyok a fejleményekre!

 
>> SzervizAlfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2010-12-31

sikeresen kicseréltük a gyűrűket, a hajtókar csapágyakat, be lettek csiszolva a szelepek és felpolíroztuk a szívósort, tegnapelőtt a helyére került a blokk, ma a hengerfej, a többit jövőre :) már nem sok munka, remélem minden a legjobban sikerül! folyt. köv.

 
>> Tuning és extraAlfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2010-12-28

a motor készül, gondoltam bevetek valamit, ami általában bejött..... a helyzet a következő:

 
>> Tuning és extraAlfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2010-12-27

ma kaptam egy mailt, amiben közölték, a króm oldalindexek megérkeznek még az éven! ejha :))))