Mutasd

>> Szerviz2015-08-17

Egy újabb erős nap az autó agyában...
Bekerült egy másik EGR, hogy az mit alkot, de nagyjából ugyan azt mint a saját. Egyedül annyi eltérés volt, hogy az enyém magától visszazárt egy idő után 95%-ról 4%-ra úgy, hogy a gázpedálhoz hozzá sem értünk. Amit betettünk teszt miatt, az maradt végig 95%-on és gázra 4%-ig lement, majd elengedett gáznál vissza 95%.

Nyomáskülönbség szenzor azóta még kétszer jelentkezett szabadság kérelemért.
Kipucoltuk, vissza. Élő adatot néztünk alapjáraton...-1 mBAR (ez most hogyan?) MES-ben csináltunk egy cserét mint ha új került volna bele... alapjáraton az érték 4-5 mBAR lett. Egy idő után megint ránéztünk, kíváncsiságból...akkor 28 mBAR volt alapjáraton az érték. Majd telefon Zé-nek hogy adjon tippet a köhögésre meg erre a szenzorra...hátha mond valami okosat.
- DPF hány %?
- 71%
- Kényszer regen.

Furcsán néztünk, de általában be szokott jönni amit mond.
Lefuttattuk és akkor jött a meglepi.
Regen után a DPF eltömődése 70% WTF?? Később megtudtam, hogy ez normális az erőltetett regen után és majd csak a normál regen lesz ami befejezi a folyamatot és a normális takarítást.

Mára elfáradtunk...folyt. köv....