Mutasd

>> Egyéb2014-08-15

A belsőség találkozóról hazafelé történt, hogy néha felvillant (néha úgy is maradt) a kézifék visszajelzője menetközben. Velem utazó kolléga mondta, hogy valószínű a fék folyadék szint lehet alacsony. Gyorsan csináltam is egy fékpróbát, de érzésre teljes biztonsággal fogott.
A fékfolyadék szintjét ellenőrizve az valóban az alsó nívónál tanyázott, így nem tulajdonítottam a dolognak nagy jelentőséget. Hát kellett volna...

Történt ugyanis, hogy egyiknap haza felé (szerencsémre csak 2 sarokra a céltól) egyik megállásnál a kuplungot benyomva majd felengedve a pedál bizony a padlón maradt. Először gondoltam beakadhatott a pedál, de visszahúzva és rápumpálva sem javult a helyzet. Így kezdtem sejteni, hogy komolyabb gond lehet.
Miután sikerült egy vállalható parkolóhelyre küzdeni, jöhetett a telefon a szerelőnek. Mint megtudtam a kuplung és a fék hidraulika bizony egy tartályból veszi magához a nedűt. Ezért volt az alacsoy szint, a kuplung nem csak hogy magához vete, de el is engedte a folyadékot.

Nos, hát az autó mozgásképtelenné vált. Másnap egy kedves kolléga fel is ajánlotta, hogy munka után elvontat a szervizbe. Hozzá is fogtunk (volna), majd néhány próbálkozás után csalódottan konstatáltuk, hogy a vonószemről bizony le van nyalva az első pár menet. Így tehát a projekt meghiúsult...
Következő ötletem volt, hogy itt amore-n kerítek egy vonószemet kölcsön. Ez néhány órán belül sikerült is ( ezúton is köszi supertramp cartársnak). Végül még sem éltem a lehetőséggel, mivel a következő napokra nem lett volna húzó ember...

Tehát akkor maradt a tréler..
Sikerült is szerezni kontaktot. Mikor kivonulva meglátta az autót: "óóó hát ilyenből én már vittem egy csomót". Kössz ez most sokat segít gondoltam magamban :)

Végeredményben kicsit kalandosan, de sikerült eljuttatni a szervizbe.