Mutasd

>> Szerviz2014-09-29

Hosszú ideje, h nem írtam hisz nem történt semmi a házunk táján.
De most, 3 napja nagy aktivítás volt megfigyelhető az udvarunkon.
2 posztba besűrítem, kezdve ezzel:

Miután hozzám került a kis Piros, nem egészen rá 2 hónapra a régi már eléggé elhasználódott első lengéscsillapítók feladták a szolgálatot. Erős a gyanúm, hogy még a gyárik voltak benne. Mintha egy Alfa jelet véltem volna felfedezni,a rozsda alól kandikált kifele.

Ugyebár elég erőteljesen jön a tél, így jobbnak láttam ha mind a 4 kerékkel érem az utat és azt a kevés tapadást is megőrzöm, amit az itteni útkarbantartók munkájának köszönhetünk. Nem tudom ki, hogy van vele és senki ne vegye sértésnek ( csak ha rá vonatkozik) , de mifelénk elég hitvány munkát szoktak végezni, persze, ha csinálnak valamit!

Így hát igaz bontott, de jó állapotban lévő Monreo lengéscsillapítókat kapott. Egy 1.7 boxiból bontódott amiből már korábban is kaptunk alkatrészeket. Igazi donorautónk lett.

A szerelés? Sokaknak biztos "egyszerű" mutatvány lett volna... DE! Azok a régi darabok olyan szinten be voltak épülve az olajos sártengerbe, hogy " fiam hozz egy kis kalapácsot" után jött "fiam hozd azt a nagy fanyelűt" majd " most már elég.... hozd samut!". Ekkor már kijött. Különös probléma a kormányösszekötővel volt. Kompletten, rugókkal, mindennel együtt cseréltük.

Az eredmény? A hosszan tartó harcot megnyerve, az autó újra négy kerékkel gurul az úton. Már-már szinte furcsa a feszessége.
Nekem teljesen megért 1 tálca sört :) Persze, ez csak a munkadíj!