Mutasd

>> Szerviz2018-10-25

Az autó kintről jött (német). A futóművön volt rozsda amit el kellett tüntetni. A fékeket is felújÍtottam. A nyergeket lefestettem pirosra. Az első féket kompletten cserélni kellett, a hátsó csak tisztÍtást és festést kapott.
A bölcsőt elvittem homok szórózni és porfestetni. A kipufogót is kompletten cserélni kellett a katalizátor után a rezonátor szét volt szakadva a utolsó dob lemeze el volt rohadva. Az autó kapott egy alvázvédelmet illetve ki lett fújva a küszöb üregvédővel.
A futóművet is kellett javÍtani, mivel a tornycsapágy is oda volt. Először rossz lett rendelve, de azt kicserélték és OPEL Corsa gyári toronycsapágy került bele.
A kuplung finoman járt Így az tuti volt cserélve, viszont a féltengely tömÍtéseket tuti nem cserélték, mert olajos volt a környéke. Azokat kicseréltem és ezzel együtt cserélve lett a kapcsolótengely szimering is. Így új olaj került a váltóba.
Az utolsó dolog az a fékcsövek voltak. Sajna volt rajta felületi rozsda és nem éreztem biztonságosnak, ezért cseréltem a hátsó részt. Van nálunk egy cég amelyik fékcső gyártással foglalkozik. Elmentem hozzájuk a méretekkel és az orrom előtt csinálták meg és nem fizettem érte 5000 ft se. Peddig a hátsó rész cseréltem kompletten a vezető üléstől! Ez már tuti nem rohad el mivel rézböl van.