Zoli74 - főkép

Jelentem, elindult!
Kicsit nehezen kapta fel az üzemanyagot a teljes rendszeren keresztül, jól ki lehetett száradva. Belement egy fél flakon indítóspré.
Csináltam róla videót, de ahogy nézem azt nem lehet feltölteni, vagy csak túl nagy? Elég szépen füstöl, el fog tartani egy darabig mire leég róla az összes matrica, olaj, kosz.
A nagyobbik baj az, hogy az elekrtomos kábelek is füstöltek, kicsit megolvadt egy szakasz. Ez lesz a hétvége feladata, megtalálni miért nem a biztosíték olvadt és ha megvan, utána kicserélem a vezetékszakaszt. Ehhez azért meginvitálom a villanyászt is.
Már a saját erejéből ment be a garázsba :)

Ha minden igaz ma elkészült a motor, egyedül a szelepfedél nincs fixálva, az alá még keresek 2 db olajterelő lemezt és egy olajnyomás jeladó kell, ez el van tetetve. De ezek elég jól hozzáférhető helyen vannak, ráérünk bármikor betenni. Ma mentem volna egy szép állapotú belsőért, de leesett a hó, így áttettem későbbre az utat. Jó lett volna elmenni, mert holnap egy bontóban is lett volna jelenésem, talán lett volna náluk az olajterelő lemez, de annyira esett a hó reggel és fújt a szél, hogy inkább nem indultam útnak. A következő állomás a lakatos lesz a jövő héten, megjavítja a hazaút során szerzett sérülést. Utána megy a szerelőhöz, beteszi a motort, összerakja a féket, azután jön a neheze. A belső tértől félek a legjobban, elporladt gumitömítések, kifakult kárpit, elöregedett és rideg műanyag bolhák, bizbaszok. Ha ilyen tempóban halad a dolog, elkészülünk a nyárra.

Időközben a szerelőm szépen csendben elkezdte építeni a motort. Egyszer csak csörgött a telefon, hogy kellene ez meg az. Összeszedtem ami a garázsban volt és átcuccoltam hozzá. Ezzel a kupac alkatrésszel el is volt egy pár napig, amikor újra hívott és itt kezdődtek a gondok...
Hiányzott az AC alá a bakelit és a lökőrúd. Hiányoztak a vákumkiállások a szívócsonkból. Még mindig a festőnél voltak a vezeérműszíj takarók és az olajteknő. Keresett egy csomó spéci csavart és alátétet...
Felforgattam a garázst és a csavarok előjöttek egy olyan dobozból amiben leginkább beltérhez tartozó műanyagok voltak. Hogy hogyan kerültek oda, az rejtély. Gyorsan szaladtam a galvanizálóhoz, 2 nap alatt megvolt. Hívtam a helyi alkatrészes ismerősömet a többi cuccért, másnap mentem hozzá. Eredmény: egy beletörött bakelitdarab és egy lökőrúd, a vákumcsöveket nem veszi ki a kedvemért a motorból, vigyem el egyben :( Persze a gombok miatt azért nem veszek meg egy komplett kabátot... Szóval ismét fenyegetett a leállás réme. De ismét szerencsém volt, Vas megyében találtam egy fórumtársat akinek volt mindene. Volt céges ügyem arrafelé, előrehoztam és a múlt csütörtökön már el is hoztam a szerzeményeket. A festés erre a hétre van beütemezve a festőnél, remélem nem jön közbe semmi. Ha minden igaz a hétvégén új lendületet kap a motorépítés.
Közben megjött a spéci festék a motorháztetőhöz...