Mutasd

>> Tuning és extra2018-10-06

Nézegettem bőr ülést és azt is inkább bézs színben, a hahun volt fent egy 146os amiben épp ilyen volt, így hát egy próbát megér, rá kérdeztem. Ez másfél hete volt, először úgy volt hogy egy sima szürke ülést viszek cserébe, amik szép állapotban vannak, de az a tulajnak nem tetszett, meg közben kiderült hogy légzsákos kell, így hát kikerült a JTDből mivel abban úgy sem működik és majd a későbbiekben cserélve lesz vezető és utas oldali légzsákos verzióra.
Össze raktam egy komplett szettet és az már megfelelő volt a tulajnak is, így hát szombatra be lett tervezve a közel 400kmes út odafelére.
Reggel 4kor indultunk a kis TDvel , mert veszünk még 10 napos út díjat, aztán ahogy elhagytuk Győrt elszakadt a hossz bordás szíj.
Fater gyors haza húzott, de siettünk mivel időre voltunk.
Gyors dobunk rá addig egy használt szíjjat aknán, de látva hogy az ékszíj is sérült nem bajlódtam vele. A hiba oka hogy mikor hengerfejeztem a TD-t akkor a blokk hátulján ott maradt egy rongy, ami azért volt ott hogy ne folyjon le a motor olaj mikor le lett emelve a hengerfej. Hát az a fekete rongy észrevétlenül ott is maradt, és kB azóta 400 kmert mentem de eddig nem kapta el. Most hogy indultunk messzire pont elkapta és feltekerte a vízpumpára és vége. Még marha nagy szerencsém volt hogy itt helyben történt. Na végül gyors át pakoltam a TS-be és indultunk, persze arra is újra út díj.
A helyszínen egy 3 órát töltöttünk, én a szereléssel.
Kikaptam az első üléseket, aztán a hátsókat, 4 ajtókárpit és végül a 4 műszerfal betét. Majd a magunkkal vitt Special Edition ülések be.
A haza út már rövidebbnek tűnt, egy gyors kaja út közben és el is ment a nap :)
Az ülésekre 60.000 Ft-ot fizettem rá + úti költség