Mutasd

>> Szerviz2013-10-08

Megvolt az első tőcsavar csere - motorkivétellel, lendkerékcserével (köszönet az alkatrészért Marek Úrnak), új hátsó motortartó bak cserével (préselve). "Érdekes" módon azóta nem ráz, normális utazóautó lett belőle. Egyik hardy sem szakadt, ritka pillanatok ezek. Közben beazonosítottam, hogy 2.4-es adagoló van rajta. Így már látom értelmét a K24-nek. :-)
Múlt héten megkapta a téli gumikat az Indy felnivel, ezért leszedettem a 90-es alufelnikről az öreg gumikat. Ki gondolta volna, hogy az egyik hátsó felni meg volt ütve, és ahelyett, hogy megcsináltatta volna, rakatott bele belső gumit. Nem vallott szégyent az előző tulaj ezúttal sem. A Speedline felnik így görgőzve lettek.
Kapott gyári ködlámpákat előre - szerencsére a vezetékelés gyári, így csak össze kellett dugni a csatikat.
Elhoztam két új hátsó javítóívet, két kormányösszekötő gömbfejet, kezdődik..
Elkezdett folyni a bal hátsó és bal első féknyeregből a folyadék. Hátsó nyereg csere, első nyereg felújítás lesz, plusz első fékbetét csere.