Mutasd

>> Szerviz2019-02-12

Volt két zavaró apróság,ami javításának garázs híján nem fogtam neki.Az egyik a kuplung főhenger szilentje volt amivel a pedálhoz csatlakozik.Magát a munkabengert kb egy éve cseréltem.Akkor TRW került bele.Nincs is vele semmi gond.A szilent viszont szét szakadt benne.Ez azt eredményezte,hogy a pedál nem jött vissza teljesen alaphelyzetbe,és idegesítően nyekergett is.Nagy bontással nem járt a művelet.Levettem a pedálrol a munkahenger fejet.Kivettem a szilentet.A fém persejröl lefaragtam a gumi maradványokat.Egy megfelelő méretű vásznas gumi csőböl vágtam rá egy darabot.Kapott egy kis szilikon zsírt.Összeszerelés.Pipa.A másik a csomagtér átvezetőben a kábeltörés volt.Igazábol a hátsó ködlámpa rapszódimus működése jött elő.Hol egyik világított hol mindkettő hol egyik sem.Előszőr izzó bajra gondoltam.Aztán ahogy nyitottam a somagteret kigyulladt mindkettő.Megmozgattam az átvezetőt erre kihunyt a fény.Nekikészültem a feladatnak.Kerítettem gumi szigetelésű vezetéket és megfelelő méretű zsugorcsövet.Lebontottam a kárpitokat.Nagy örömömre a kalaptartó alatt van a kábelkorbácson egy csatlakozó.Ez nagyban megkönnyítette a dolgot.A vezetékeket egyesével vágtam el.A vágásokat eltoltam egymáshoz képest.A régi vezetékkel áthuztam az újat az átvezetőn.A kötéseket leforrasztottam és zsugorcsővel szigeteltem.Az egész kb 2 órát vett igénybe.Összeszerelés után próba.Minden működik.Ami érdekes volt.A kötegben az összes vezeték szigetelése porrá volt morzsolódva.3 szál teljesen szakadt volt.Igazábol azon csodálkoztam hogy működött ez eddig,vagy hogy nem lett valami zárlat e miatt.De most minden működik.Remélem ujjabb 13 évig így marad