Liquid2017-06-18 21:25:36 // 95935
Nekem most gagyi van fent (Bosoko), azelőtt Valeo illetve Aerotwin volt, egyik se érte meg az árát, ha ez se jön be, akkor gyárit veszek legközelebb.
Csabi2017-06-18 20:48:16 // 95934
ja és a 2.0-nál elve nincs szűkítő. Az 1.9-nél kísérletezett a szűkítővel és a programmal. De javítsatok ki ha tévedek.
Csabi2017-06-18 20:44:08 // 95933
De az EGR program is megvolt firkálva kicsit..:)
Hardy2017-06-18 20:10:31 // 95932
A 2.0 hoz is van szűkítő?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-06-18 19:54:29 // 95931
De ugye neked nem 2.4 volt, azok pateszok :)
Shadin2017-06-18 19:52:38 // 95930
Azért volt leszűkítve, mert csak így nem rángatott pici gáznál nemtom mennyi kis fordulaton :-( d9mm. Visszavezetés volt, csak egy kis torlódással.
RomeoOne2017-06-18 19:45:05 // 95929
Akkor neked miért volt bent a szűkítő?
Shadin2017-06-18 19:28:58 // 95928
Nekem EGR-rel is ment ill. reagált az autó kb. 1500-tól és nem pusztultak az izlandi zuzmók...
alfa155gyuri2017-06-18 18:03:27 // 95927
Bosch Hella és ami a stilomnál nagyon bevált az SWF.
Macccy2017-06-18 17:45:35 // 95926
Urak! Ablaktörlő lapátokat 159-re mit ajánlotok, honnan? A hátsó is vacak, sajnos ott is cserés a gumi (??)
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-18 17:36:05 // 95925
Na engem meg ez érdekel, hogy milyen bajt okozott, jobb megelőzni a bajt...
Én egyelőre azt látom, hogy kereken 480km autópálya és 150km rövid szakaszos város után még mindig nincs 10l a fogyasztás comp. szerint (9.8), pedig épp az előbb még regenerált is egyet.
A legutóbbi mért szakasz a VTT túra volt, 600km autópálya és pár (mondjuk 20) km város. Akkor mutatott a végére 9.9-et és végül 10.2-re jött ki a valós úgy, hogy tényleg nem városoztam, csak épp a könyvelőig és a benzinkútra.
Holnap megtankolom, és kiderül... városban nem érzek különbséget, egy elindulás fél tank gázolaj :-) De 3-mas fokozattól, ahol direktben hajt a váltó, 0.5-1l közti a különbség.
Az autó használhatósága pedig nem kérdéses. Egy Kamazból Alfává változott. A mostani állapothoz képest az eredeti egy kínszenvedés. Másodpercekig szedte össze magát egy padlógázra, érzékelhetetlen volt hogy meddig nyomd a pedált, hogy normálisan gyorsítson. Ha kevés, akkor Kamaz. Ha sok, akkor meg megugrott mint a bolond, nulla átmenet. De akkor is olyan nyúlós volt az a megugrás, kapcsolt visszafele serényen, közben mintha rakva lenne a billencs :-) Ment az úgy is, csak erősen titkolta. Most ha odalépek, benne van a hátamban egyből. És nem kapcsol annyit kínjában, mert egy közepes gázra nyomatékból 1700-ról szépen, lendületesen megindul. Ha meg odalépek rendesen, akkor már nyomatékból megindulás közben visszavágja egyel és ugrik. Eddig 2 másodperc semmi után történt a visszaváltás.
Aztán..Gödöllő nagy emelkedő Bp felé. Egérrel 170-nél elfáradt, alig gyorsult. Le is hervadt a mosolyom, mert jó széllel :-) ezt a 146 is tudta. Egyszer közelítettem meg a 200-at egyenesben, de nem esett jól, olyan szenvedős volt.
Egér nélkül Gödöllőnél 180-nál még ment volna, ha épp hagynak. Aztán hazafelé egy Skodrás rám mászott, nyomtam egy "kis" gázt, hogy elrugaszkodjak előle. 210-et hagyta el a mutató, mire felfogtam hogy basszus, nem lassan megyek.
Szóval szerintem nagy a különbség :-)
Én egyelőre azt látom, hogy kereken 480km autópálya és 150km rövid szakaszos város után még mindig nincs 10l a fogyasztás comp. szerint (9.8), pedig épp az előbb még regenerált is egyet.
A legutóbbi mért szakasz a VTT túra volt, 600km autópálya és pár (mondjuk 20) km város. Akkor mutatott a végére 9.9-et és végül 10.2-re jött ki a valós úgy, hogy tényleg nem városoztam, csak épp a könyvelőig és a benzinkútra.
Holnap megtankolom, és kiderül... városban nem érzek különbséget, egy elindulás fél tank gázolaj :-) De 3-mas fokozattól, ahol direktben hajt a váltó, 0.5-1l közti a különbség.
Az autó használhatósága pedig nem kérdéses. Egy Kamazból Alfává változott. A mostani állapothoz képest az eredeti egy kínszenvedés. Másodpercekig szedte össze magát egy padlógázra, érzékelhetetlen volt hogy meddig nyomd a pedált, hogy normálisan gyorsítson. Ha kevés, akkor Kamaz. Ha sok, akkor meg megugrott mint a bolond, nulla átmenet. De akkor is olyan nyúlós volt az a megugrás, kapcsolt visszafele serényen, közben mintha rakva lenne a billencs :-) Ment az úgy is, csak erősen titkolta. Most ha odalépek, benne van a hátamban egyből. És nem kapcsol annyit kínjában, mert egy közepes gázra nyomatékból 1700-ról szépen, lendületesen megindul. Ha meg odalépek rendesen, akkor már nyomatékból megindulás közben visszavágja egyel és ugrik. Eddig 2 másodperc semmi után történt a visszaváltás.
Aztán..Gödöllő nagy emelkedő Bp felé. Egérrel 170-nél elfáradt, alig gyorsult. Le is hervadt a mosolyom, mert jó széllel :-) ezt a 146 is tudta. Egyszer közelítettem meg a 200-at egyenesben, de nem esett jól, olyan szenvedős volt.
Egér nélkül Gödöllőnél 180-nál még ment volna, ha épp hagynak. Aztán hazafelé egy Skodrás rám mászott, nyomtam egy "kis" gázt, hogy elrugaszkodjak előle. 210-et hagyta el a mutató, mire felfogtam hogy basszus, nem lassan megyek.
Szóval szerintem nagy a különbség :-)
sty2017-06-18 16:43:53 // 95924
Igen gondolom hogy a 8v is chipel jobban megy,sajnos nem volt módok kipróbálni egy ilyet igy csak viszonyítani tudok.
Ha most az én 156 1,9 8v-m chipelve tud kb 150 pacit ugyanez a moci ugyanennyi pacival az 59-be ami közel 300 kg-al nehezebb nem fog úgy menni mint most .Bár tudom ott a 6-os váltó miatt másabb lenne.Az biztos hogy a 16v-t is Mankyval megpiszkáltatnám,bár mondta hogy sima motornál ott nem tudna annyit húzni mint a 8v-nél(gyenge kuplung és kettöstömegü).Gondolom ott már a 180 pacival hasonlót mehet mint a 2,4 alapból
Ha most az én 156 1,9 8v-m chipelve tud kb 150 pacit ugyanez a moci ugyanennyi pacival az 59-be ami közel 300 kg-al nehezebb nem fog úgy menni mint most .Bár tudom ott a 6-os váltó miatt másabb lenne.Az biztos hogy a 16v-t is Mankyval megpiszkáltatnám,bár mondta hogy sima motornál ott nem tudna annyit húzni mint a 8v-nél(gyenge kuplung és kettöstömegü).Gondolom ott már a 180 pacival hasonlót mehet mint a 2,4 alapból
alfa155gyuri2017-06-18 16:34:21 // 95923
Nekem is le van falazva és kiírva és semmi baj.Induláskor kisebb gázra jobban reagál.
RomeoOne2017-06-18 16:28:16 // 95922
Érdekes, hogy nálad ez az EGR lefalazás ennyire bejött. Shadin csinálta a 2.0-ban és azt hiszem ezekben ez nem volt nyerő dolog, csak a baja volt belőle. De majd ő elmondja, mert amúgy felkeltette az érdeklődésem a dolog.
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-18 16:19:55 // 95921
Az automata városban fogyaszt nagyon sokat. Azon kívül nem nagy a különbség a kézi váltóshoz képest, ha egyáltalán van. Többlet fogyasztás a q4, de a TI felszereltség nagy kereke is. A TI kerék fél liter. Emlékszem, hogy az 1.9 16v TI is zabált tisztességesen anno a próbaúton. 8.6-os átlagot hoztunk össze országúton..
alfa155gyuri2017-06-18 15:48:30 // 95920
Így azért elviselhető!
Stilomba is innen van és már több mint 150-ezret beleraktam.
Stilomba is innen van és már több mint 150-ezret beleraktam.
alfa155gyuri2017-06-18 15:40:41 // 95919
Sziasztok!
Ezt ajánlom figyelmetekbe!És gyári kettőstömegűt küldtek.
http://www.ebay.com/itm/KIT-FRIZIONE-E-VOLANO-ALFA-ROMEO-159-1-9JTDM-120CAV-836011-826705-804567-/331690024069?hash=item4d3a441c85:g:rO8AAOSwcUBYQbKi
Ezt ajánlom figyelmetekbe!És gyári kettőstömegűt küldtek.
http://www.ebay.com/itm/KIT-FRIZIONE-E-VOLANO-ALFA-ROMEO-159-1-9JTDM-120CAV-836011-826705-804567-/331690024069?hash=item4d3a441c85:g:rO8AAOSwcUBYQbKi
Liquid2017-06-18 15:01:05 // 95918
Ha kell az erő akkor kiesik a 8V (bár csippelve, azért tudja szedni a lábát, és valóban egyszerűbb konstrukció.)
Az 1.9 16V már jobb, vagy egy 2.0 de azok viszont drágábbak.
Ha tényleg azt akarod hogy menjen, és drága a TBI akkor tényleg a 2.4-es kell.
Az automata illetve a Q4 kb. 1.5-2l-rel kér töbet mint a "sima" változat.
A kettőstömegű és egyebek cseréje nagyságrendileg megegyezik az automata rendbetételével, csak ott szeleptömb, "citrom" van. Olajat mindegyikben kell cserélni.
Azt is tudni kell, hogy a 2.4-esek az erőért cserébe legalább egy 100-assal vagy inkább még többel nehezebbek.
Az 1.9 16V már jobb, vagy egy 2.0 de azok viszont drágábbak.
Ha tényleg azt akarod hogy menjen, és drága a TBI akkor tényleg a 2.4-es kell.
Az automata illetve a Q4 kb. 1.5-2l-rel kér töbet mint a "sima" változat.
A kettőstömegű és egyebek cseréje nagyságrendileg megegyezik az automata rendbetételével, csak ott szeleptömb, "citrom" van. Olajat mindegyikben kell cserélni.
Azt is tudni kell, hogy a 2.4-esek az erőért cserébe legalább egy 100-assal vagy inkább még többel nehezebbek.
sty2017-06-18 12:46:19 // 95917
Már egy ideje 59-est keresek megvételre.Nehéz olyan autót találni ami az én kereteimnek is megfelelne de szép is jó is legyen.A 8v mocikat kilőttem mert bár azt mondják hogy sokkal megbízhatóbbak már-már örök életüek de a teljesítmény nekem valószínű hogy kevés lenne.Most is az 56-ban ilyen motor van ha nem lenne benne Maky chip elég gyengusz lenne az 59 meg jóval nehezebb autó.Szóval leszűkítve a kört eddig szinte csakis automatát találtam ami nekem árban is megfelelne. A 2,4-ket főleg az automatákkal riogatnak hogy sokat fogyasztanak,meg hogy nyűg és drága az automata váltó javítása .Gondoltam az automata javíttatása és a kettőstöbmegü cseréje olyan sokba kerülne hogy nem érné meg nekem
De azért próbakép mentem 1-2 automatával és ott szembesültem hogy azokban elhagyták a kettöstömegüt,cserébe foglalkozni kell a váltóval,sűrűbb olajcsere stb. Szóval most igy megint képbe kerültek az automata váltósak
De azért próbakép mentem 1-2 automatával és ott szembesültem hogy azokban elhagyták a kettöstömegüt,cserébe foglalkozni kell a váltóval,sűrűbb olajcsere stb. Szóval most igy megint képbe kerültek az automata váltósak
Liquid2017-06-18 00:49:21 // 95916
Az automata váltósokban úgy általában nincs kettőstömegű, ellenben van más dolog ami drága :)
Miért kérded?
Miért kérded?
csokagm2017-06-18 00:14:44 // 95915
Így van, azokban más a buli😁
sty2017-06-17 23:38:45 // 95914
srácok jól hallottam hogy a 1,9-2,4 automata váltósban nincs kettöstömegü?
Liquid2017-06-17 21:07:52 // 95913
na örülök, hogy lassan megjön a bugi is :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-17 20:41:06 // 95912
sógoréknál jó sok Alfa van, 47, 56, 59, Giuk na meg még Stelviot is láttam :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-17 19:41:18 // 95911
Áhh gyerekek ez az autó k...a jó :-) Végre azt érzem, hogy jó :-) Végre reagál, táncol, harap, most olyan, mint amilyennek kinéz. F*ck EGR.
alfa155gyuri2017-06-17 18:59:11 // 95910
Álló helyzetben próbálom mint a 147-nél és a stilonál de nem engedi.
CSI2017-06-17 17:14:46 // 95909
Látom, gyűlnek a battaiak! :D
Ildiko2017-06-17 17:06:47 // 95908
Kidobott néhány hibaüzenetet, abs not working... aztán azt vettem észre, hogy nem mozog a sebességmutató, előzésnél meg sem mozdult, leálltam a leállóba, onnan meg sem mozdult. Olyan mint a gyerekem, bármit tesz, szeretem...
Hálád vagyok, amiért Á azonnal segített és jó kezekben van a szeretett verdám.
Átvizsgálás alatt.
Hálád vagyok, amiért Á azonnal segített és jó kezekben van a szeretett verdám.
Átvizsgálás alatt.
Shadin2017-06-17 17:03:50 // 95907
Pont ma írtuk át, tudnod kellene. Álló motornál.
alfa155gyuri2017-06-17 15:26:56 // 95906
Miért nem tudom átállítani a szerviz km-et 30000-ről 15000-re?Hibát ír ki.A 147-esen és a stilon tudom.
Liquid2017-06-17 14:57:42 // 95905
ajaj, részvétem :(
Rádjár a rúd...
Rádjár a rúd...
alfa155gyuri2017-06-17 14:25:12 // 95904
Szia!
Mi történt? :(
Mi történt? :(
Shadin2017-06-17 14:24:23 // 95903
Hát veled meg mi történt? :-(
Ildiko2017-06-17 13:24:00 // 95902
Mindenkinek köszönöm, aki segített!! :)
Ildiko2017-06-17 13:22:48 // 95901
Szabister2017-06-16 18:49:50 // 95900
Sziasztok cartársak! Új vagyok a fórumon. Májusban szert tettem egy 159 sw-re. Tapasztalataimat én is nagyon szívesen megosztom. Szervó tartályban elmozduló szűrő engem is utolért. Hasznos volt már nem tudom kinek az írása így tudtam mit kell nézni :)
Szervószivattyú 1x elkezdett "sírni", így már tudtam a diagnózist. Ilettve ma kaptam vissza a szivattyút kapott egy felújítást már nem nagyon volt ereje, meg engedett egy kis olajat is már. Illetve felújíttattam a bölcső mellett menő csövet a fémrész nagyon elvolt rozsdásodva. A régi kivágták belőle és hajtottak hozzá egy új középső részt kicsit vastagabb anyagból.
Szervószivattyú 1x elkezdett "sírni", így már tudtam a diagnózist. Ilettve ma kaptam vissza a szivattyút kapott egy felújítást már nem nagyon volt ereje, meg engedett egy kis olajat is már. Illetve felújíttattam a bölcső mellett menő csövet a fémrész nagyon elvolt rozsdásodva. A régi kivágták belőle és hajtottak hozzá egy új középső részt kicsit vastagabb anyagból.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-06-16 16:56:39 // 95898
Az az amcsi 1600 db az mind QV :)
Shadin2017-06-16 16:47:01 // 95897
Üdv földi!!
Nekem van, gurulj erre valamikor.
Nekem van, gurulj erre valamikor.
Hardy2017-06-16 16:41:08 // 95896
Én inkább itt vettem volna meg. Sajnos az eBay ről rendeltek nagy része nem működik rendesen vagy sehogyan se meg szét kell szedni forrasztgatni.
Haddel2017-06-16 15:12:26 // 95895
Semmi bajod nem lesz belőle. Fura lenne ,ha ilyesmit kiszúrnának..
Macccy2017-06-16 14:49:44 // 95894
Rendeltem is egyet bayről, de 5-6 hét. Van Szhbatta-Érd környéken valakinek itt ilyen? Csakmegnézném ha lehet, mi újság a géppel :)
Smith2017-06-16 14:28:48 // 95893
Nem értem, hogy mi baj van ezzel az autóval? Gyönyörű kívül, gyönyörű belül, a tesztek ódákat zengenek róla, mégsem kell az embereknek??? Ami sajnos azért is baj, mert így bizony az árát sem fogja jól tartani, ami nekünk mondjuk jó lehet amikor majd használtakra vadászunk, de anyagilag megint rosszul jár végül mindenki.
redbulz2017-06-16 13:24:13 // 95892
Szomorú, pedig nagyon szurkolok(és gondolom sokan vagyunk így), hogy beinduljon a szekér, hozzá is járulnék ha tehetném, engem eléggé meggyőzött a tesztvezetésen.
RomeoOne2017-06-16 13:08:08 // 95890
Macccy2017-06-16 13:03:05 // 95889
Huuuuh remélem csak regenerálna ... Kell vennem egy diagnosztikai cuccot, hol ajánlott és milyen csatlakozót kell vegyek, milyen szoftver kell hozzá (MES?)? Laptop van Win7-tel, meg egy androidos telefon is akad ha kell. :|
Haddel2017-06-16 13:01:30 // 95888
Na ma is tanultam vmit,ezt a ragasztó tuningot kipróbálom majd.
Zolibácsi2017-06-16 12:47:42 // 95887
Valoszinu regen elott van a kocsi azert indul nehezebben, ismeros vegigjarta ezt az utat 1.9-el es nala 99%- ban ha nehezebben indul akkor regen lesz.
David | Centocinquantanove2017-06-16 12:43:55 // 95886
Ez így igaz...
Ezért sem tudtam elül és oldalt fóliáztatni...
Viszont azóta találtam olyat, hogy úgynevezett babafólia, ami elég jól szűr UV-t is, viszont nem, vagy alig sötétít... Ilyenen gondolkodok.
Ezért sem tudtam elül és oldalt fóliáztatni...
Viszont azóta találtam olyat, hogy úgynevezett babafólia, ami elég jól szűr UV-t is, viszont nem, vagy alig sötétít... Ilyenen gondolkodok.
Online tag
1
Vendég1
413
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- 159
- Találkozások
- AlfaCity 2025 - július ...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám