Fórum >> Típusok >> 159

kacisw2017-02-11 16:28:08 // 91409
Hangszórórács kiszedéséhez kérnék egy kis segítséget, ahogy nézem valahogy egybe van ragasztva. Valami kíméletes technika kellene:)
yani🍀2017-02-11 15:49:03 // 91408
Bose rendszert minden 159-be. DDD
wk 1662017-02-11 14:36:59 // 91407
Az jó melyiket töltötted le?
SanyiJTD2017-02-11 14:20:05 // 91406
Na mukodik a navim :)
Meghozza egesz jol, meglepoen jol.
A szepseghiba, hogy Olaszul beszel. Lehetne legalabb Angol...
ProdyG2017-02-11 14:14:13 // 91405
Nem voltam ott, csak a szerelőm küldte el a képet, de abból gondolom, hogy igen, mert az "error details"-ben a váltó adatai vannak sorolva.
Van egy másik hibakód is (a lenti kép), na ezt már az ECU dobja szerintem, de ti jobban értetek ehhez, javítsatok ki ha tévedek.

droberto2017-02-11 13:57:21 // 91404
A váltó hibatárolójában volt a hiba?
Giuntini2017-02-11 12:18:58 // 91403
Én nem méricskéltem, sajkát magamtól találtam meg a legkényelmesebb üléspozíciót. Mondjuk én nagyon sokat autóztam régebben, évi 60000 km-t, nálam létkérdés volt mindig elsősorban a biztonság és utána a kényelem. Az Alfán az ülés legalacsonyabbra állítva, szintén a kormány szinte a legalacsonyabbra állítva, úgy hogy ne érjen hozzá a lábamhoz semmikor sem, és a műszereket se takarja ki. A lábam szöge úgy van beállítva hogy bármikor a legdurvább vészhelyzetnél is rá tudjak ugorni a fékre. A támla elég meredek szögben van, úgy ahogy te mondtad. Így kinyújtott karral a csuklómnál van a kormány karimája. Kellemesen behajlított karral vezetek. Az is igaz, hogy egy automata váltós autó más beállításokat igényel. A bal láb teljesen használaton kívül van, és az is lényeges, hogy kényelmesen legyen megtámasztva, hiszen az folyamatosan fix helyzetben van. Nagyon fontos az üléspozíció, nekem úgy tűnik ránézésre, hogy hosszútávú autózáshoz megfelelőbb a normál ülés, a TI sokkal inkább versenyautósabb. Egy Ferrari sem elsődlegesen 1000 km-es etapokra lett fejlesztve, hanem szinte versenypályákra. Az más követelményeket támaszt.
Shadin2017-02-11 11:50:13 // 91402
Nekem két rántás magasságban felfelé, három rántás a dőlésszög, ülőlap betolva teljesen, annyira van elöl, hogy kinyomott kuplungnál ne feszítsem az ülőlapot lefelé, mert az megöl hosszútávon és a támla függőlegesközeli, és itt jön a csuklószabály. Deréktámasz 50%. Ezzel lehet elviselni hosszú távon, hogy nem tudok ribanczkodni és széttenni a lábam :-(
Shadin2017-02-11 11:46:15 // 91401
Bakker de fasz vagyok, nem néztem hogy automata vagy :-)
Shadin2017-02-11 11:44:55 // 91400
Alfa fíling rendesen ülve is megvan, nem az ülésen múlik :-)
Én csak azt mondom, hogy én átgondoltam ezeket a tréningen.
Shadin2017-02-11 11:43:17 // 91399
A tanpálya a laza autópályázásnál fellépő váratlan eseményekre készít fel :-(
Ezáltal az üléspozíció is. A korábbi laza fekvős ülőhelyzetemben a tervezett fékezés is meglepit okozott, hát amikor még a két kézzel rendesen fogott kormány elengedése nélkül 180 fokos hirtelen manővert kellett végeznem. Nézzetek meg egy szarvasmarha tesztet, hogy jár a gyerek keze ill. a kormány. Hogy, és miért ülnek úgy a versenyzők, ahogy?

Jól van no, csak keltem az indulatokat, de fel vagyok spanolva rendesen!
RATkány hétfőn elmegy, ma du. meg látom az újat :-D
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-11 11:17:18 // 91398
Na legalább nem vagyok egyedül ezzel. Valahol megnyugtató. :-) Ha sikerül beállítanom, átmásoljuk a szögeket neked is, hátha beválik :-) Utána olvasva a gond a túl nagy ülőlap lejtés lehet. Sokszorosan terheli a gerincet.
ProdyG2017-02-11 11:03:22 // 91397
Aha, ezt én is megtaláltam. Csak ezt az én hibakódomat olyan, mintha a váltó küldené, nem az ECU. Mintha máshonnan jönne és emiatt más lenne... Meg nagyon a motornyomatékot mondja.
Na nyomozok még kicsit, köszi!
RomeoOne2017-02-11 10:47:42 // 91396
Erre mindig rá kell nézni. Nem látszik ezeken, ha laposak. Nekem a bal hátsó ereszt el 1 bart egy hét alatt, de kinézetre semmi különbség nincs. A gumissal meg is nézetem, ha majd cserélek nyárira.
Smith2017-02-11 10:41:20 // 91395
11 éves dizel 2.4, 163000 km-rel... Elég furi.
RomeoOne2017-02-11 10:22:43 // 91394
Nekem fotelom nincs itthon, de van Alfám, úgyhogy én abban terpeszkedek meg fekszek :DDD
Az Alfa nekem kellemesen sportos. Megértem a te álláspontod is, de nem csak a kényelem miatt ülök így, hanem az érzés miatt is. Nem hiszem, hogy pont egy Alfás közösségben kéne magyarázkodnom emaitt :D
Egy ilyen Ti ülést kipróbálnék szívesen hosszútávon én is, nekem a sima üléssel 1000 km-ek után sincs semmi bajom.
Liquid2017-02-11 10:10:14 // 91393
az lehet , de autópályán krúzolásnál nincs akkora jelentősége a reakcióidőnek, mint mondjuk a tanpályán/szerpentinen
Shadin2017-02-11 10:01:08 // 91392
és a reakcióidődet megsokszorozza :-)
Liquid2017-02-11 09:58:58 // 91391
Majd meghallgatom, de nem hiszem hogy változtatna az álláspontomon :)
Én terpeszkedni szeretek, és nem a tetején csuklóval fogom a kormányt hanem bal kézzel könyökölve. Ez biztosan balesetveszélyes meg minden de autópályán így érzem kényelmesnek.
Shadin2017-02-11 09:46:32 // 91390
@Robi! Nem attól lesz egy kormány teherautós, hogy fent van normálisan fogható magasságban, hanem attól ha nem jó a "dőlési" szöge, viszont az öledben, úgy, hogy a combodhoz ér, az lehet, h versenyautós érzés, de semmiképpen nem a legjobb. Arról nem is beszélve, hogy alig passzírozod be magad, kényelmetlen be és kiszállni, közben meg "dörzsölöd" a bőrülést. Ez látszik elsőre a hirdetett autón, gatya a bal comb és deréktámasz. A kormány kilenc óra tizenöt majdnem vállmagasságban, hajlított könyökkel (csukló a kormány tetején, egy tenyérnyi hely a fejed fölött etc...)
Menj el egy vezetéstechnikai tréningre és meg fogod tapasztalni kritikus helyzetben ezeket. Én is így jártam...

Písz ;-)
Shadin2017-02-11 09:40:03 // 91389
Szerintem az egyértelmű, hogy otthon a fotel van arra, hogy feküdjünk. A magasan ülök szindróma egy rossz érzés. Attól mert lejjebb ülök a kocsiban, nem lesz kényelmesebb hosszú távon, sőt...

A sportautókban azért ülsz lent, mert alacsonyak :-) Azt meg megbeszéltük, hogy az Alfa 159 nem sportautó. Warbi ülésutálatát megértem, teljesen igaza van, a Ti szép, de qva kényelmetlen 1-2 ezer folyamatos kilométerre vetítve.

Én is folyamatosan állítgatom, mert sehogy sem találom azt a tökéletes pozíciót, amit itt a fórumon rajtam kívül mindenki megtalál 10mp alatt :-(
Shadin2017-02-11 09:30:31 // 91388
Kuplung v fék kapcsoló?

P1714 OBD-II Diagnostic Powertrain (P) Trouble Code Description

P1714 engine trouble code is about Clutch Position Sensor Circuit Malfunction.
Reason For P1714 Code

The reason of P1714 OBD-II Engine Trouble Code is Throttle/Pedal Position Sensor/Switch A Circuit Intermittent.
RomeoOne2017-02-11 09:27:34 // 91387
Én is ezzel értek egyet. A Ford Focus-unkban olyan magasan meg egyenesen kell ülni, teljesen az az érzésem, mintha egy lovaskocsi bakján lennék. A régi 147-esem meg a 159 viszont már tényleg autó érzés és nem szekér :)
Shadin2017-02-11 09:26:35 // 91386
Azt hiszik megfogták Isten lábát :-)
Ja szarolasz...
Haddel2017-02-11 09:20:19 // 91385
Tegnap jöttem haza A1-en ,és Linz ,és Bécs között ismerős autóba botlottam . Szabolcs159 cartárs is hazafele tartott.😃 Konvojoztunk egy jót. Jó móka volt😃 Felesége csinált is egy pár fotót.köszi itt is😃
ProdyG2017-02-11 09:18:08 // 91384
Ha esetleg valaki erre tud mondani valamit... én nem találok semmit :(

Gyapi Ɨ|ѯ2017-02-11 09:15:03 // 91383
nem csoda, féláron. mindig találni verebet. aztán jön a 'szarolasz' az új gazditól.
...és már tibi is van 2m alatt....hova sülyedünk?

ezek a vevők nem néznek kinti árakat? hogy ennyiért még lestrapált sincs kint, nemhogy átlag állapotú. akkor honnan szedhetik ezeket a kocsikat, bontóból.
yani🍀2017-02-11 09:05:07 // 91382
Már el is kelt.DDDDD
yani🍀2017-02-11 09:04:15 // 91381
Ezt már többen, több alkalommal leírták korábban....
Igazából azt is leírtuk, hogy 2 misi alatt nem ajánljuk a vásárlást. Van néhány cartárs, akinek korábban összejött, de az utóbbi időben sajnos nagyon sok lelakott, széthasznált 159-et hoztak be az országba. Én tudom, hogy milyen megkapó az autó formája, de mint Shadin is írta, elég hihetetlen, hogy 10 éves autókban 150K körül futottak.
Gyapi Ɨ|ѯ2017-02-11 08:59:56 // 91380
nem sérült, fullos 159-es 1.2 milláért ?????
hahun
Gyapi Ɨ|ѯ2017-02-11 08:54:15 // 91379
hú, ez egy korrekt leírás. jól jött volna nekem is annak idején.
SanyiJTD2017-02-11 08:34:46 // 91378
Én mikor autót kerestem voltam ebben a kereskedésbe. Nagyon ügyesen tudnak fotózni ha érted mire gondolok :) Okádék volt az autó ,de most minden túlzás nélkül.
Shadin2017-02-11 07:58:21 // 91377
Nem lehet lepattintani amíg ki nem csavarod oldalról az egy szem csavart, amihez asszem le kell pattintani az oldal takarókat.
Shadin2017-02-11 07:56:58 // 91376
Egy megnézést megér, vigyél MES-t és ha esetleg beleszerettél, nézd meg ezeket a paramétereket, adnak némi információt az autóról. Pl. utolsó szervíz, három külön helyen található km információ, amiben normál állapotban is lehetnek pár 10 km eltérések, de sokkal több nem, ill. az alapjárati korrekció jelzi az injektorok állapotát kb. irányadóan, +-2 elfogadható felette elgondolkodtató. DPF adatok is adnak infót a használatról, pláne ha még benne van. Ha az ECU programja nem a 2011-es akkor van rá frissítés. A szerkezeti dolgokról meg már volt leírás max. 5 oldalanként, azt megtalálod. Vedd figyelembe, hogy első szériás autót nézel, 10+ éves, pofára jól néz ki de nem reális a futott km.








droberto2017-02-10 21:45:19 // 91375
Volt már itt téma. Keress rá vagy használd az ePer-t. :)
Csilla832017-02-10 21:45:00 // 91374
Szia! Nekem van..
Másik garnitúrát vettem, emiatt eladóvá váltak a szép állapotban lévő, használt 159-es 17"-os GYÁRI alufelnijeim, gyári kupakokkal és a rajta levő nyári gumikkal. A felniméretek a belső fénykép alapján leolvashatóak. A felnik nem ütnek, nem ráznak, tökéletes futásúak. Két felnin látható sérülés, az egyiken nagyobb, a másikon kisebb. A gumik jó állapotban vannak, 225/50R17 méretűek, 2 db Goodyear (6.1-6.2mm) és 2 db Bridgestone (4.6-4.9mm).
Irányár: 130.000 Ft.
droberto2017-02-10 21:27:02 // 91373
Akkor halgasd meg ezt és leszoksz róla. :)
TJanesz 1592017-02-10 21:26:56 // 91372
Sziasztok!
Kérhetnék egy kis segítséget. A műszerfalon lévő díszcsíkokat le lehet pattintani? Próbálkoztam vele de nem mertem jobban mert félek el törik. Van esetleg valami trükkje a dolognak?
Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni!
Zselé2017-02-10 21:18:43 // 91371
Sokat javult a rezonancia probléma, miután felfedeztem, hogy kissé lapos a bal első (eddig valahogy sose állt úgy, hogy feltűnjön, és alig látszott egy picit laposabbnak). 1 bar volt benne... :))) Na igen, a 205/55 nagyon alacsony oldalfal...

Hétvégén megyünk Zé-hez olajozni, ránézünk a kerekekre és a kipufogóra is, remélem meglesz minden baj forrása.
droberto2017-02-10 21:14:37 // 91370
Nem vagyok hajlandó stokin ülni. :)
Minden mást jól csinálok! :) (Kb. azóta, hogy hallgattam az Égéstérbe a BMW-s veztechszakértőt)
Tudod, minden centi számít a súlypontnál. :)
Liquid2017-02-10 21:12:28 // 91369
Támla függőleges? az durva :)
Én fekszem mindig az ülésben.
UNO-t kellett volna venned, egy SX-et mondjuk a Tipo helyett, abban a földön ültél :)
droberto2017-02-10 21:10:52 // 91368
A Pilóta ulőlap szivacs még egész jó állapotban van. Biztos húszkilós vezette. :)))
droberto2017-02-10 21:08:23 // 91367
Szegény Pityu! Ha még velünk lenne, biztos, rámenne. Egy ilyen volt még novemberben a vágya. :(((
droberto2017-02-10 21:06:41 // 91366
Én kifejezettem utáltam a Tipo magas üléspozícióját. Én az ötvenkilencnél legalul ülök, közepes hátrabillentéssel, a támla a közel függőleges (így adja a legjobb oldaltartást), kormány alul lent, ülés hosszirányú pozíció: váll a támlán a csukló pont a kormány tetejének síkjában (így még behajlítva van a térdem, kinyomott kuplungal). Picit úrvezetős, de így, hogy hozzászoktam, hosszútávon kényelmesebb, jobb oldaltartásal bír és kezelhetőbb a kormány.
Az alul üléssel a cégnél kb egyedül vagyok. Itt mindenki fent ül a kormány pedig fent teherautósan. Áhhh.... mint egy egyterűnél, vagy IFA-nál!
Kazes☻2017-02-10 20:33:18 // 91365
Látom élvezed, hogy szívhatod a vérét... Bubu! :-D
Coyote2017-02-10 20:29:19 // 91364
De jó dolog is ez. És még felhúzott ablaknál is meg lehet csinálni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-10 20:23:49 // 91363
Tudom, de nekem kényelmes volt az "égben" ülni. Semmi bajom nem volt vele. A Ford, Opel, Vw és amiket vezettem hasonlók voltak. Nekem ez a lent ücsörgés a szokatlan kicsit. És hiányzik, hogy fel tudjak könyökölni az ajtó kárpit tetejére, túl magasan van. A 146 legkirályabb kényelmi extrája a kikönyöklős ülés pozíció :-) Apró dolgok, de 9 év alatt megszokja az ember, aztán hiányzik. Majd átszokok, vagy teszek még egy párnát az ülésre, hogy be tudjak könyökölni :-)
ktheoriginal2017-02-10 20:16:00 // 91362
Sziasztok!

https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_navi.bor.xenon-10940650

Ezt az autót valaki nézte már meg? Vélemény esetleg?

Előre is köszi!
Piritu - 1.000.0002017-02-10 19:42:50 // 91360
"az a jó beállítás, ha a fejed és a tetőkárpit közé négy ujjadat tudod berakni." - A Spidernél - ha nyitva van - ez érdekes beállítás lehet :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak