Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2017-02-16 10:32:03 // 91659
Így van, egy gyári 2.4 azért nem egy kapkodó idegbeteg :)
Írt az mást a zuzmó helyett, csak még nem tudjuk :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-16 10:17:54 // 91658
próbálj ki egy nem írt 2,4-et... tudod almát az almával...vagy próbáld ki Shadinét az írt, 240 lóra, kicsit más világ :)))) és nem írtja a zuzmót :DDDDDD
Giuntini2017-02-16 09:40:33 // 91657
Én már vezettem, és nem indult meg a vezérhangya. Nagyon jó, nagyon finom, de hiányzik belőle az állat, ami a 2,4-ben benne van. A 2,4-nél biztos a hang is nagyon nagyot dob, annak idején Pityukoma is ezt mondta, pedig akkor már Tibi volt.
Giuntini2017-02-16 09:32:02 // 91656
Tegnap töltöttük be a 10 éves kort. 2007 február 15-én adták át a salzburgi szalonban. Voltak nagyon kemény dolgok, de újjászületett kezem alatt. Nagyon jól érzem magam vele, és a 2,4 valódi űber állat. Nálam csakis a 2,4!!!!
Haddel2017-02-16 09:14:16 // 91655
Jaja tbi-t akar mindenki. Én ki se merem próbálni,nehogy meginduljon a vezérhangya😃
Hardy2017-02-16 08:48:46 // 91654
Javítottak. Itt már nem jellemző.
Ha megnézed itt mindenki TBI t akar venni és cserélik a dieseleket. Azt hiszem ez sok mindent elmond.
Roll19832017-02-16 08:14:38 // 91653
Sziasztok!

Tegnap 6 év után elvitték a 156-osomat. Természetesen 159 SW lenne a következő, 2010-es évjárattól felfelé, és kétféle motort nézegetek 2.0 jtdm és a tbi. Emellett meg az asszony kabriózni akar, szóval a Spider topikban írtak is megállják a helyét, szóval nem őrültem meg. :)

2.0 jtdm: Itt valamit javítottak a dpf, egr problémákon?
tbi: Ez haladós tempóban mit képes fogyasztani? Olajat szokta enni? Egyéb nyűgje van-e?
Hardy2017-02-16 07:58:14 // 91652
Csak télen a hidegbe. De most fényévekkel jobb lett.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-16 07:49:06 // 91651
Azért van a láthatáron egy 2.9 v6 aminek jók az esélyei :-)
Piritu - 1.000.0002017-02-16 06:47:54 // 91649
Anno egy sima váltóolaj csere után is jobb lett, sőt szinte el is tűnt a jelenség. Ezek szerint idővel "visszajön".
Hardy2017-02-16 06:18:06 // 91648
Tényleg rohadt jók ezek a TBI k. Múltkor én is próbáltam egyet. Az a baj nálam 8-10 liter lenne a különbség. Az meg már nagyon sok.
avvocato2017-02-16 06:17:03 // 91647
A tbi motor jobb mint a 3.2 v6, mármint a 159-ben lévő 3.2. A régi 3.2 motort viszont nem lehet űberelni.
Hardy2017-02-16 06:14:12 // 91646
Nem normális de ilyen. Hidegbe 1-2 km aztán helyreáll. Bár most kapott xado t és határozottan jobb lett.
Shadin2017-02-15 23:36:22 // 91645
Ha úgy nézzük igaz is lehet :-)
Liquid2017-02-15 23:23:14 // 91644
bármiban :) a királyság nem a racionalitásról szól
Shadin2017-02-15 23:11:11 // 91643
Mármint a 159-ben?
Liquid2017-02-15 22:50:28 // 91642
Ha már királyság akkor V6.
Liquid2017-02-15 22:49:15 // 91641
A 2.2-höz képest biztos is hogy határozottan erősebb, de azért királynak nevezni erős :D
Ha lenne belőle Q4...
Shadin2017-02-15 22:40:36 // 91640
mert 2 a magyar igazság. nálam 3
de a 4. már benzinfaló
M legyen a neve?
PAZ-839
avvocato2017-02-15 22:39:48 // 91639
Azért tbi ti a 159 alfák királya.Az az 1-2 liter plusz üzemanyag megéri, mert elképesztő amit nyújt cserébe! A 2.2 jts-emhez képesst az az érzésem, hogy 100 lóerővel erősebb, pedig csak 15-el.A ti ülések pedig olyanok, mintha versenyautóban ülne az ember.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-02-15 22:23:50 // 91638
Köszi ki hagyom így is anyázom magam hogy minek vettem megint dízelt :) A TI tibi még jobban rá tenne :)
Shadin2017-02-15 22:12:45 // 91636
Nem arcoskodom, max sírok az első tankolásnál. Meg a másodiknál...
Shadin2017-02-15 22:11:03 // 91635
Bármivel jöhetsz, csak inni tudjunk :-)
Shadin2017-02-15 22:10:10 // 91634
Holnap fél tíz Fehérvár? :-D
Piritu - 1.000.0002017-02-15 22:09:54 // 91633
Áááá, majd jön, hogy nem kell elhinni mindent, lehet a Tibivel menni 5 literes fogyasztással is.
Meg különben is az autó üzemanyagát benzinnek, a munkagépekét meg gázolajnak hívják :-DDD
Shadin2017-02-15 22:09:41 // 91632
Én is, hamár elkapott az élményautókapuzárásipánik :-(
Piritu - 1.000.0002017-02-15 22:08:05 // 91631
Majd a VTT-n iszunk az egészségükre :-)
(Ha lehet, az idén is benzinessel megyek.)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-02-15 22:02:43 // 91630
Adok neked jó Irsait meg egy fos 2.4 et ha unatkoznál :)
yani🍀2017-02-15 21:50:43 // 91629
Kíváncsi vagyok milyen lesz az első nap után a véleményed?
Shadin2017-02-15 21:42:06 // 91628
Azt a Squadra-Ti-Tbi-Bilstein betyárját má' neki :-)
Most kéne egy jó Irsai :-D
Shadin2017-02-15 21:40:39 // 91627
Éljenek a ki-be ba...ott ZUZMÓK :-D
Shadin2017-02-15 21:40:08 // 91626
Egyébként se nagyon. Meló van :-(
Ha aludnék akkor gyorsabban telne.
yani🍀2017-02-15 21:37:38 // 91625
Holnaptól biztosan nem fogod:-)
Piritu - 1.000.0002017-02-15 21:34:36 // 91624
Van. A Giuliettában egyszer láttam világítani.
yani🍀2017-02-15 21:33:43 // 91623
Ma este nem fogsz tudni aludni.DDD
Shadin2017-02-15 21:13:17 // 91622
Kipufogót dobd le róla, nem kell addig amíg megjön az új, addig sem zörög...

Sebváltóval hasonló volt a tapasztalatom, pedig két adag XADO-t is kapott :-(
Zselé2017-02-15 21:10:40 // 91621
Helyzetjelentés: megcseréltük az első és hátsó kerekeket, plusz centírozás is volt. A 130-nál jelentkező idegesítő remegés megszűnt, tehát a kerék volt a ludas.

Az alapjárati rezonancia picit fokozódik, de a hátsó dob hangoskodása is egyre gyakoribb ezzel együtt. Az új megrendelve, remélem hamarosan megjön.

Egy kérdés viszont felmerül: váltóolaj cserélve lett. A váltó isteni finoman jár - melegen. Hidegen viszont azóta katasztrófa... -2-3 fokban, reggel konkrétan kínlódás az 1-es és a 2-es fokozat kapcsolása. Ez normális?
Shadin2017-02-15 21:08:22 // 91620
Soha életemben nem láttam még :-)
Shadin2017-02-15 21:07:50 // 91619
Ja nem, 12 :-(
Shadin2017-02-15 21:07:20 // 91618
Még 10 óra :-)
Smith2017-02-15 21:07:03 // 91617
Kézikönyvből:
"Amikor a kulcsot indító állásba fordítja,
a kijelző lámpa világít, de néhány másodpercen
belül ki kell, hogy aludjon.
Ha a kijelző lámpa folyamatosan világít,
ez azt jelzi a gépjárművezető számára,
hogy a DPF rendszer a regenerációs
folyamat útján el akarja távolítani
a koromrészecskéket a kipufogógázból.
A kijelző lámpa nem gyullad ki az
összes DPF regenerációs folyamat alatt,
csak akkor, ha a vezetési feltételek ezt
így kívánják.

Ahhoz, hogy a kijelző lámpa kialudjon,
a gépjárművet mozgásban kell tartani
egészen a regenerációs folyamat végéig.
A folyamat időtartalma általában 15
perc. A folyamat befejezéséhez szükséges
ideális körülményeket akkor éri
el, ha a gépjárművet 60 km/órás sebességen
üzemelteti és a fordulatszámot
2000/perc-en tartja. E kijelző lámpa
kigyulladása nem jelenti a gépjármű
károsodását, ezért a gépjárművet nem
kell szerelőhöz vinnie. A kijelzőn (bizonyos
típusoknál/ piacokon) a kijelző
lámpán kívül megjelenik egy üzenet is."

Tényleg van ilyen visszajelző???
Laca622017-02-15 20:14:40 // 91616
Kép nem ment fel valamiért.Próbálom újra .
Laca622017-02-15 20:07:24 // 91615
Vélemény az injektorokról ?
Giuntini2017-02-15 19:56:07 // 91614
A másodikban totálisan benne vagyok!
Smith2017-02-15 19:54:28 // 91613
Majd holnap MES-t rákötöm hátha mutat valamit. Ma hazafelé pl. semmi fura nem volt, szépen beállt az alapjárat hidegen (hazafelé induláskor 9 fokot mutaott a hőmérő) és melegen is. Fogyasztóilag meg ugyanaz a konstans cuccok mennek, RadioNav, zene, tompított, ülésfűtés 1-es fokozaton, klíma nuku. Mint mindig.

A PTC fűtés biztos nem okozza, mert az szerintem már 90 fokos víznél egészen biztosan nincs játékban. (legalábbis furcsállanám ha még akkor is működne...)

Mi a legújabb MES verzió most okosban?
Kunyho2017-02-15 19:32:13 // 91612
Szerintem a motor miatt van. Nekem is fájt, de a tavalyi műtét óta oké.
Laca622017-02-15 19:14:16 // 91611
Köszi !
Akkor nem is keresem .
Shadin2017-02-15 19:09:09 // 91610
Ne keresd mert ha jól tudom nincs olyan beállítás amit szeretnél:-(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak