Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-09 15:46:34 // 99035
Nálam bekapcsolja automatán a kèziféket majd ki is oldja ...
Sanyi2017-09-09 15:08:45 // 99034
Tudsz/tudtok esetleg szakit aki erre tud valami diagnózist mondani? Nem távszerelésre gondolok...csak hogy mire számítsak.
Úgy örültem, hogy ilyen gyönyörűen tette a dolgát...most meg előjel nélkül... :(
Úgy örültem, hogy ilyen gyönyörűen tette a dolgát...most meg előjel nélkül... :(
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 15:00:51 // 99033
A lockup egy kuplung a konverterben (citrom). Ha jól tudom, 3-mastól zár, innentől direkt a hajtás. Érezni is lehet amikor zár, mintha egy plusz váltás lenne.
Innentől viszont nem tudom, hogy milyen szenzor tartozik hozzá, lehet hogy a tekercsre mér vissza.
Innentől viszont nem tudom, hogy milyen szenzor tartozik hozzá, lehet hogy a tekercsre mér vissza.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 14:52:45 // 99032
Pont nem, mert P-ben reteszel. Amit pl nem tudok, hogy kéziféket kezeli e pluszban, illetve hogy a retesz mire van kitalálva. Nem hiszem, hogy arra, hogy 1600 kilót tartson mondjuk lejtőn. Ezért kérdezem a hozzáértőket :-D
Eddig nagyon figyeltem, hogy lejtőn pl előbb kézifék, hogy tartsa az autót és aztán P, hogy ne legyen a reteszen az autó súlya.
Eddig nagyon figyeltem, hogy lejtőn pl előbb kézifék, hogy tartsa az autót és aztán P, hogy ne legyen a reteszen az autó súlya.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 14:47:51 // 99031
Jó, köszi, tisztában vagyok vele, hogy N-ben gurul :-D És a macska is felrobban a mikróban. :-)
Liquid2017-09-09 14:46:57 // 99030
ez jól néz ki, anno nem volt ilyen specifikus sehol
Sanyi2017-09-09 14:39:02 // 99029
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-09 14:15:38 // 99028
Semmi értelme az N-nek...nagyon az S-nek sem ...egyiket sem használom, a kormányon lévö válto fülnek sem néha kormànyzásnál véletlen hozzá érek és csodálkozom miért nem vált már fel
csokagm2017-09-09 13:25:31 // 99027
Van benne egy oco kici kínai es az mindent tud.
Smith2017-09-09 12:59:22 // 99026
Ez eleg jo de honnan tudja a kormany allast? Meg hogyn tajolja be az erkezest a vonalakra? Az kicsit kamunak tunik :)
RomeoOne2017-09-09 12:58:51 // 99025
Ott, ha jól emlékszem az volt a baj, hogy nem lehetett elég jól elkülöníteni, hogy N-ben vagy P-ben van. Mivel lejtős volt a beálló, P-be kellett volna rakni, de véletlenül N-be rakta. És ezért pereltek, hogy szar, mert nem volt egyértelmű, hogy melyikben van.
RomeoOne2017-09-09 12:57:38 // 99024
Nem értek az automatához, de gondolom annyi a különbség, mintha üresben hagyod manuál kocsid, vagy mellette behúzod a kéziféket is.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-09 12:53:01 // 99023
pont így halt meg az orosz fiatal színész N-be rakta az autóját oda ment a kapuhoz az autó meg halálra nyomta....
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 11:37:29 // 99022
Akkor én értettem valamit félre :-) Egyébként asszem megvan a megoldás. Egy csipogással megúszom a beparkolást itthon, ha nem teszem P-be. Akkor nem jön rá, hogy parkolunk :-)
Egyébként aki ért hozzá mondja el nekem, a P állásnak mi a jelentősége? Értem, hogy reteszel. De feltétlen fontos használni? Miért annyira vészes dolog N-be rakott váltónál leállítani, hogy csipog miatta? Árt is neki, vagy csak parázik, hogy elgurul?
Magamtól azt mondanám, hogy kímélőbb a mechanikának, ha mondjuk kiszállok kaput becsukni/kinyitni, nem húzogatom át hátrameneten keresztül reteszelésbe.
Egyébként aki ért hozzá mondja el nekem, a P állásnak mi a jelentősége? Értem, hogy reteszel. De feltétlen fontos használni? Miért annyira vészes dolog N-be rakott váltónál leállítani, hogy csipog miatta? Árt is neki, vagy csak parázik, hogy elgurul?
Magamtól azt mondanám, hogy kímélőbb a mechanikának, ha mondjuk kiszállok kaput becsukni/kinyitni, nem húzogatom át hátrameneten keresztül reteszelésbe.
antonov2017-09-09 11:28:20 // 99021
Úgy néz ki az akksi halt meg.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 11:16:43 // 99020
Hogy értve? Nekem egy raklap paramétert hoz a MES-ben. Biztos lehet élő adatozni is. Mondjuk nem szívesen bonyolódnék bele ilyesmibe. Mindenképp először diagolni kell egy ilyen szerkezetet. Aztán lehet nézegetni, ha már nagyjából elárulta, hogy mi a kínja.
RomeoOne2017-09-09 11:04:36 // 99019
Az tényleg érdekes volna :D Azért mondtam fordítva :)
Shadin2017-09-09 10:59:50 // 99018
Giuntini2017-09-09 10:54:15 // 99017
Az a baj az Aisinnél, hogy semmit nem lehet igazan ellenőrizni...
Sanyi2017-09-09 10:18:37 // 99016
Hazaértem már nézem is. Remélem semmi komoly...
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 10:15:36 // 99015
Ne nyúlj semmihez, míg ki nem olvastad! Nézd meg mire panaszkodik. Az ELM-327 jó lesz, nem kell színes adapter.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 10:13:03 // 99014
Azért az az ő tart el az érdekes volna :-) Mondjuk nem panaszkodok, eddig kevéssel beérte.
Műszaki emberként viszont hadd zavarjon már, ha valamit szarul találtak ki. :-)
Műszaki emberként viszont hadd zavarjon már, ha valamit szarul találtak ki. :-)
antonov2017-09-09 10:04:00 // 99013
Nincs. Az olajleeresztőjén a kis csavart kitekerve fél liternek kell kifolynia akkor van benne elég. Persze vízszintes helyzetben.
Sanyi2017-09-09 09:45:33 // 99012
Van nívópálcája a váltónak? Vagy ezt hogy lehet csekkolni? Ha gépre dugom akkor kiírja esetleg ezt hogy az olajszint alacsony? 1-1,5 éve cserélt Csöri benne olajat. Azóta se csöpögés se semmi. Nem volt vele gond. Se rántás se kihagyás semmi. Kopp-kopp-kopp
Giuntini2017-09-09 09:28:16 // 99011
Ha baj lenne a váltóval, úgy gondolom vészüzembe rakná. Szerintem elképzelhető, hogy az olajszint alacsony.
antonov2017-09-09 08:01:12 // 99010
Lesz meló. Az EGR és a MAP hiba korábbi örökségek, az izzitást random bedobja, viszont az üzemanyag pumpa relé hiba gond, mert elkezdte, hogy hidegebb időben egy másodpercre beindul, és azonnal le is áll. Ezt olyan 3-4-szer megismétli és utána minden oké. A swirl flap hibát a hosszú indítózás közben dobta be. Találkoztatok már ilyennel? A tankszivattyút mi vezérli? Gyújtásnál ugye jól hallhatóan elkezd dolgozni, majd leáll. Indítózásnál alatt és miután beindult az autó újra bekapcsol? Vagy a nagynyomású képes utána felszippantani mint az adagló?
Sanyi2017-09-09 06:22:57 // 99009
Sziasztok,
közel egy hét állás után elővettem a barna szörnyet :) (2,4JTD Autom.)
kb. 30km után kidobta a have gearbox checked üzenetet a kijelzőre.
Váltás utána is ment D-ben is és kézzel is. Semmi rendelleneset nem vettem észre.
Leállítás újraindítás után megszűnt. Ma reggel elgurultam vele melóba és 1km után megint jött az üzenet.
Valakinek már volt hasonló gondja? ELM327-el olvassam ki a hibát? Vagy valamelyik színes adaptert használjam?
Köszi előre is :)
közel egy hét állás után elővettem a barna szörnyet :) (2,4JTD Autom.)
kb. 30km után kidobta a have gearbox checked üzenetet a kijelzőre.
Váltás utána is ment D-ben is és kézzel is. Semmi rendelleneset nem vettem észre.
Leállítás újraindítás után megszűnt. Ma reggel elgurultam vele melóba és 1km után megint jött az üzenet.
Valakinek már volt hasonló gondja? ELM327-el olvassam ki a hibát? Vagy valamelyik színes adaptert használjam?
Köszi előre is :)
RomeoOne2017-09-09 01:04:48 // 99008
Volt egy fasor az út másik oldalán és amögött állt úgy, hogy abba az irányba mért, amerre mentem. Igazából láttam, mikor elmentem mellette, de nem volt egyértelmű, hogy merre mér, szembe is jöttek, gondoltam csak nem engem. Siettem a FEZENre Fehérvárra, aztán nem akartam koptatni a féket. Oda kellett érni Tankcsapdára :D
RomeoOne2017-09-09 01:01:37 // 99007
Kivéve, ha a nő megvett kilóra és ő tart el. Most a 159-ese csak nem dobhatja ki Warbit :DDD
Tomi Stark2017-09-08 22:42:41 // 99006
Egy nőnek fele ennyi rinya után ajtót mutatok... :-)
Liquid2017-09-08 22:28:39 // 99005
így van :) Van egy kamerám hátul, egy elöl ha bekapcsolom, oszt jóvan :D
Giuntini2017-09-08 22:06:39 // 99004
Annyira jó hogy nekem nincsenek ilyen problémáim! Nincs parkradarom.:)) Örülök neki!
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-08 21:51:26 // 99003
Nálam akkor, ha N-ből bárhova húzom. Ez lehet előre és hátra is. Egy szűk Y-ozás közben 3x kell kinyomni, szerintem baromi zavaró.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-08 21:48:15 // 99002
Nem új, eddig is zavart :-)
Don Gombóc2017-09-08 21:36:38 // 99001
Szerintem is tök jó. Egy kis zenei érzék kell hozzá, és már érthető is. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-08 21:34:26 // 99000
Hát ezt nem mondtam, de tényleg borzalmasan idegesítő ahogy összevissza csipog, hol erről, hol arról. És az, hogy beparkolok és utána visít, az viccnek jó max. Ez nekem egy tök felesleges funkció. :-) Egyszer próbáltam használni hátul, akkor sem bíztam benne, inkább megnéztem, hogy biztos nem két szenzor közé megy e az a táblaoszlop. :-)
A 3 zónás klíma megint egy nagy hülyeség (mono manuális módban használom), arra jó, hogy a gyerekek elpiszkálják és megzavarodjon az egész. Amitől még készen vagyok (és lusta voltam még kikapcsolni) azaz utcamosó a lámpamosó. Nagy marhaság. Egy kocsit lemosok annyi vízből, amit kinyom, és nyomja ha kell, ha se. Nem lehet külön, csak azt kapcsolni. Koszos az ablak? Nosza locsoljuk fel az utcát :-D
De hogy tovább menjek nekem a Trip A/B és a külön km számláló is elég redundáns, kb mindent kinullázok egyszerre, baromira nincs igényem statisztikákat gyártani, átlag fogyasztásokkal bíbelődni egy tankra, évszakra, vagy havi ciklusra (értsd jól) bontva :-)
Azért van pár extra, amihez hamar hozzászoktam és tetszik. Nekem pl a sokat szidott gagyi navi az hasznos. Utálok telefont bazbirigálni, ez meg állandóan mutatja, hogy hol járok, pont annyit segít amennyire általában szükség van. A kicsit butuska USB olvasós zenelejátszó is pont elég nekem. Lejátsza pendriveról összevissza és kalap. :-)
Aztán pl a tempomat az nekem nagyon kézre/lábra áll, azt nagyon bírom, hogy a fékpedálhoz épp hozzáérek és leold, nagyon érzékeny, illetve resetre váltogat is ha kell. Az nagy feeling. A hill holder automatával is egy királyság. Ezek tényleges vezetés segítő és kényelmi dolgok, amik jók. Az ESP ASR kombó is egész jó onnantól, hogy megszoktam, hogy igenis beleavatkozik. Általában jól avatkozik be, azt is meggyőzően megcsinálták.
A 3 zónás klíma megint egy nagy hülyeség (mono manuális módban használom), arra jó, hogy a gyerekek elpiszkálják és megzavarodjon az egész. Amitől még készen vagyok (és lusta voltam még kikapcsolni) az
De hogy tovább menjek nekem a Trip A/B és a külön km számláló is elég redundáns, kb mindent kinullázok egyszerre, baromira nincs igényem statisztikákat gyártani, átlag fogyasztásokkal bíbelődni egy tankra, évszakra, vagy havi ciklusra (értsd jól) bontva :-)
Azért van pár extra, amihez hamar hozzászoktam és tetszik. Nekem pl a sokat szidott gagyi navi az hasznos. Utálok telefont bazbirigálni, ez meg állandóan mutatja, hogy hol járok, pont annyit segít amennyire általában szükség van. A kicsit butuska USB olvasós zenelejátszó is pont elég nekem. Lejátsza pendriveról összevissza és kalap. :-)
Aztán pl a tempomat az nekem nagyon kézre/lábra áll, azt nagyon bírom, hogy a fékpedálhoz épp hozzáérek és leold, nagyon érzékeny, illetve resetre váltogat is ha kell. Az nagy feeling. A hill holder automatával is egy királyság. Ezek tényleges vezetés segítő és kényelmi dolgok, amik jók. Az ESP ASR kombó is egész jó onnantól, hogy megszoktam, hogy igenis beleavatkozik. Általában jól avatkozik be, azt is meggyőzően megcsinálták.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-08 20:26:08 // 98999
látod, látod mennyivel jobb egy TD még ez sem zavart benne ezek az új CR szarok telepakolva minden baromsággal :DDDDD
csokagm2017-09-08 19:50:59 // 98998
"Ilyen alacsony futással keves van europaban." -de most is van 30.
Gondolja a paraszt a magában...
Gondolja a paraszt a magában...
Giuntini2017-09-08 19:44:37 // 98997
Megrendeltem a vízcsövet, amelyik az Egr hőcserélőhöz megy. Van amikor jobban szivárog, és szerintem fellevegősödik a rendszer. Azt néztem, hogy a bilincs alatt már nagyon el lehet vékonyodva a gumi, és ezért szivárog alatta. Jövő héten mindenképpen kicseréltetem.
Roll19832017-09-08 19:44:31 // 98996
Ennél a csókánál lassan 0 km-es 7-10 éves autókat lehet kapni . :) Már 46 ezer km-nél tartunk. :D :D :D :D
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_8v_turismo_46e-km_szalon_allapot-11962449
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_8v_turismo_46e-km_szalon_allapot-11962449
csokagm2017-09-08 19:23:18 // 98995
Szerintem ez mindegyikben igy van:)
Haddel2017-09-08 19:03:04 // 98994
Én is szoktam cserélni.
Haddel2017-09-08 19:00:38 // 98993
Én szeretem nagyon a radart,sztem király ,engem egyedül akkor zavar ,ha futó van kötve a kocsi után ,de én vagyok a hibás lustaságból nem kötöttem be rendesen. De csak felnyúlok és kikapcsolom ,ha zavar.
tirex2017-09-08 18:45:02 // 98992
A parkradar akkor aktiválódik ha hátramenetbe kapcsolsz vagy ha benyomod a gombot. Nálam
Shadin2017-09-08 18:36:22 // 98991
Látom új hepped lett most, hogy az ülést megszoktad ;-)
csokagm2017-09-08 18:34:29 // 98990
Én szeretem csak lehetett volna kicsit szorosabbra húzni. 1méternél tényleg nem tudom minek őrjöng.
csokagm2017-09-08 18:33:26 // 98989
Milyen messze volt tőled a trafi? Vagy csak simán nem vetted észre?
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-08 18:08:48 // 98988
Na ez jó hír :-) Már csak az egy gombra örökre kikapcsolást kellene valahogy megérttetni vele :-)
csokagm2017-09-08 18:06:11 // 98987
20 kmh alatt gombbal barmikor betudod kapcsolni manualisan is.
RomeoOne2017-09-08 17:54:53 // 98986
Nekem majdnem egy hónap kellett. Ma átvettem. Költsék gyógyszerre :D
Online tag
0
Vendég0
664
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- 159
- Találkozások
- AlfaCity 2025 - július ...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám