Blog >> 2.0

>> SzervizShadin // Alfa 159 2.0 JTDm SW Ti // 2015-11-11

Egy kis esti szerelés mindig jól esik :-)
Miután már vállalhatatlan hangja volt és nem érkezik a német csere dob, leszedtem a dobot, lehántoltam a tetejéről a lemezt. És mint aki jól végezte dolgát, vissza is tettem, remélve, hogy elhallgat. Nem hallgatott el. Belül is szét volt esve, bár ha ráztam, nem zörgött :-( Tehát újra levettem és most dob nélkül vagyok. Halkan.

Poén, hogy a korábban írt kulturálatlan alapjáratnak nyoma sincs dob nélkül, kaszni nem rezonál be...

Négy éves autó az Isten áldja...

>> EgyébShadin // Alfa 159 2.0 JTDm SW Ti // 2015-11-10

- Radionav 2015 Q1-es tépkép SD kártyán, ára alapján a kártya aranyból van (54000Ft)

Egy hetes Navteq-kel történő eredménytelen beszélgetés után sikerült aktiválni a 2015-ös térképet. A képen egy 11 karakteres azonosító van elrejtve. A helyes válasz: "EBX0T-96LB5". Na csak ezt nem próbáltam, minden mást igen. A support még a formátumot sem tudta megmondani :-(

>> SzervizShadin // Alfa 159 2.0 JTDm SW Ti // 2015-11-07

Ti kerekek nem voltak fent sokáig sajnos :-(
Viszont ezekkel az ATS felnikkel is egész jól néz ki :-)

>> SzervizShadin // Alfa 159 2.0 JTDm SW Ti // 2015-11-07

- Alapjárat nem meggyőző, leginkább hidegen. Rázza a kasznit, pedig a motor szépen jár.
- Kipufogó dobot cserélni kell, talán átkötőt is. Okozhatja a rázkódást?
- Kuplung akad, szerkezet kattan kifele irányban a fogásponton. Nem a pedál rugó az oka. Ennek ellenére rendesen veszi a fokozatokat és nem csúszik meg. Tavasszal csere!? Okozhatja a rázkódást?
- Lassabban melegszik fel. Termosztát? Hidegebb időben kiderül.
- Akkumulátor az eredeti 540Ah-s, csere lesz valószínűleg :-(
- Nem annyira hiba, de a nyári gumiban max. 1 nyár van még. A téli még bőven jó.

- Antenna csere volt mert a korábbit megette valami rágcsáló (2550Ft)
- Sebváló kupakot kicseréltem (4388Ft)
- Egyik ajtó behúzó aljából eltűnt a gumi, pótoltam (2655Ft)
- Bosch A085S első ablaktörlő lapát készlet (10000Ft)

>> EgyébShadin // Alfa 159 2.0 JTDm SW Ti // 2015-11-07

- Ablakok (tető is) nyílik a távirányítóról, viszont csak tollaskulcsról záródik.
- Navi folyamatosan pofázik, zene hallgatás közben is :-( Ki lehet kapcsolni a hangot egyáltalán, mert én nem találtam?
- Indító gombot nem kell folyamatosan nyomni, gyújtás nélkül is azonnal forgatja, míg be nem indul, feltéve, hogy nyomom a kuplungot vagy a féket. Még szokatlan egy kicsit.
- BOSE halkabban szól, viszont maximumon is használható a mélyhang kiemelés. Nem torzít. Az exnél ugyan hangosabb volt és ott sem torzított, viszont elvette a mélyeket ennek érdekében.
- Rádió vétel jó.
- Ti ülésben nem fér el a senekem.
- Nem toligálható a könyöktámasz.
- Csomagtérajtó emblémával (is) nyílik :-)
- Gyári méret 17-es ATS felnikkel pont olyan alacsony az autó mint az ex. Az is ültetve volt 20mm-rel? Campona-s találkozónál megállapítottuk, hogy az ott jelen lévő cartársak vasai mind magasabban csücsültek...

>> SzervizShadin // Alfa 159 2.0 JTDm SW Ti // 2015-10-30

Első (szűz) tapasztalatok. Mit mondjak, furcsa. A kerekek miatt olyan mint a villamos, meg szép, de aki azt mondja hogy komfortos az nem mond igazat. Valamit valamiért :-) Xenon király, fehér, gizda, de túl közelre világít és ugye a határvonal az nagyon éles, ami a fényes az fehér, felette tök sötét. Az autó gyengébben megy jelenleg mint az 1.9, szokni kell a tb lyukat és a (nem létező) gázpedál reakciót. BOSE halkabb mint az előzőben, térkép nem fedi le Magyarországot. Ülés, kormány, úttartás, optika, eddigi fogyasztás, felszereltség hibátlan. Szokni kell. Szervizkönyves, egygazdás autó a német Michelin-nél. Nagyon még nem léptem oda neki, mert tele volt pakolva a csomagtartó a téli gumikkal, meg a 7-esen jöttünk haza Fehérvárról, tehát nem túl gyorsan :-)

>> EseményShadin // Alfa 159 2.0 JTDm SW Ti // 2015-10-30

A hétfői foglalózást követően az autó kedden forgalomba lett helyezve és ma küldték a forgalmi másolatot, hogy meg tudjam kötni rá a biztosításokat.

Érdekesség, hogy a német műszaki érvényességet beszámítva, jövő augusztusig szól csak a vizsga, ezért nem kellett hivatalos magyar vizsgát "tennie" az autónak.

Ezért, kellett plusz 11k Forintot fizetni egy műszaki lapért, hogy meglegyen a "D" típusú matrica rendszám :-)

>> EseményBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2004-02-28

Megláttam a neten és egyből beleszerettem! Másnap elmentem megnézni ide és már együtt jöttünk haza Kispestről! Persze azért egy kis alkudozás is volt az árból, mert 990-ért akarták adni! Így maradt az átíratásra is! ;-) Azt mondják, az első mindig nagyon emlékezetes... az is... mármint az első út! ;-)) (IS)

>> EgyébFePe // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 2.0 // 2007-05-25

Ez úton is szeretném megköszönni mindenkinek ezt a sok jókívánságot! Nagyon jól esik hogy nem is ismertek és ilyen barátságosan viszonyultok hozzám. Bár ez értehető hiszen ALFA fan-ok vagyunk. De akkor is baromi jó egy ilyen csapatba tartozni és köszi a sok lehetőséget amit nyújtani tudtok meg a sok segítséget amit felajánlotok. Szerintem ki is fogok használni ezek közül jó sokat de remélem sok dolog lesz amiben segíthetek én is. Megpóbálok maximális tagja lenni ennek a csapatnak el fogok járni talikra hogy mindenkit és mindenki verdáját megismerjem... Alig várom már. Szóval mégegyszer köszi! És csak így tovább!!!

>> SzervizFePe // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 2.0 // 2007-05-22

Sziasztok! Na hát elkezdtem szétbontani csak hogy körülnézzek benne de szerencsére semmi újabb meglepetés (rozsda) nemn ért... hát a belső küszöb az kuka... de megoldjuk valahogy majd. a terveim hogy ha majd a végleges helyén azaz a szervízparkban (az udvar végében:))lesz a kocsi hogy kiszedném a hátsó hidat letistítanám újrafújnám felújítanám a motort kéne utána kiszedni meg az első futóművet... és mehetne az alvázvédő 10 óra lakatolás és 20 óra csiszolás után:) de legalább dolgozhatok rajta van kihívás... Hát nem szép az élet?:)
Üdv: FePe