Blog >> kereszt
Eurokardán nem vállta a javítást.
Berendeltem egy bontottat az AlfaDepo-ból. Azért az olaszok ismét odatették magukat: a V6 és a 2.4 kardánja nem csereszabatos! V6-hoz lett volna kilóra 50e körül, a 2.4-hez egy azaz egy darab volt az egész országban 120e-ért. Megvettem. Közben egy másik szerelőtől kaptam egy bp-i kontaktot. Elvitettem oda a saját kardánomat. Mondták van két megoldás: csak csapágy csere 50e, vagy fullos felújítás 120e: Az utóbbit választottam. nagy nehezen megérkezett a bontott, de az talonban maradt, mert már mindegy volt hogy 4 vagy 5 hetet áll az autó., megvártam a felújítottat.
Megérkezett, minden király, de még mindig rázott...
Kiderült, hogy van a hátsó difinén valami kiegyensúlyozó cucc. Gyakorlatilag egy nehéz vas, ami szilentekkel csatlakozik a tengelyhez, ezek a szilentek és szétmentek. Azt nem tudni, hogy a kiegyensúlyozó ment tönkre és az vágta haza a keresztet meg a csapágyat, vagy fordítva. Ez a kiegyensúlyozó beszerezhetetlen, még képet se lehet róla találni. Le lett szerelve. Most hibátlan, szépen rezgésmentesen fut.
A bontott alkatrészt visszavették, kp + levásárlás.
8
392
Fórum
Friss topicok
- Selénia Rally - 2023. m...
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- 155
- Alfa történelem, híres ...
- Stelvio
- Giulia
- Gumi, felni, futómű
- Coffee - Minden ami kávé