Mutasd

>> Szerviz2013-09-26

Ugyan sikerült kitisztítani a gyári szivattyú szűrőjét, de első körben összerakásnál szépen el is törtem azt a kis műanyag pöcköt, amire csatlakozik a cső.... sokáig próbáltam ilyen-olyan megoldással kikerülni a cserét, de csak nem úsztam meg. Két és fél hete Vasárnap (2013. 09. 08.) járkáltam a városban, majd hazafelé az utcánkban lévő fekvőrendőrön átdöccenve tovább nem akart közlekedni az Alfa... Gondoltam megint nem kap benzint, így töltöttem bele ott, az út szélén... Sajnos nem az volt a gond, a gyújtás rákapcsolása után semmilyen hangot nem adott ki a szivattyú. Marek cartárs épp akkor hirdetett bontásra 156-t, így "lecsaptam" a szivattyúra. Pár apró félreértés után átutaltam az összeget, és tegnap a húgom meghozta a várt csomagot. Ma (2013. 09. 26.) szedtem szét újból a régi szivattyút, s "örömmel" láttam, hogy azért nem adott ki hangot, mert odabent egy kábel leesett... Végülis nagyon óvatosan cseréltem ki a szivattyút, nagyon odafigyeltem, hogy mindenhol a helyére kerüljön a tömítés, és hogy az a nagy "korona", ami a helyére szorítja a szivattyút rendesen legyen meghúzva (azelőtt az eredetit sikerült eltörni, ez egy Brava koronája). Próba, indítás, megy...... remélem jól és sokáig fog üzemelni... Hálás köszönet Marek cartársnak az alkatrészért!