mreni - főkép
>> SzervizAlfa 166 2.4 20v jtd // 2014-02-10

Megérkezett a led pakk:) (komplett beltér,helyzetjelző elöl,rendszámtábla világítás,kilépőfények stb) Be is dobtam őket gyorsan,ismét nem csalódtam,jó fényük van :)

Elhoztam a két új Osram Silverstar D1Sizzót is illetve a felújított xenon vezérlőket,beszerelésük még várat magára.

kapott egy szolid króm csíkot is ideiglenesen,amíg a gyárit nem sikerül beszereznem.

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 20v jtd // 2014-02-06

Egyik nap a városi ügyintéző túra során észrevettem,hogy nehézkesen forgatta meg a motort az önindító indításnál... gyorsan rámértem multiméterrel,járó motorral alapjáraton 12,5v fordulaton 12,9.... szóval hamarosan aktuálissá válik egy fincsi generátor felújítás is,csak hogy ne legyen unalmas az élet... :D

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 20v jtd // 2014-02-06

Az autó megvétele után nem sokkal vibrálni kezdett a jobb első xenon.
Gondoltam biztos izzó probléma lehet,rendeltem is gyorsan egy pár Osram-nak hirdetett d1s izzót.
Be is raktam őket jó is volt kb 10 napig... ekkor kialudt a bal oldali.
Kiderült,hogy a vezérlő hibásodott meg,gondoltam oké semmi gond nem mai darab,előfordul az ilyen.Ideiglenes megoldásként megcseréltem a két oldali vezérlőt.
Ez után jött a meglepi,amikor is elmentem dabasra a nyári gumikért és hazafelé feltűnt,hogy nem világít a tompított...egyik sem...
Kezdett sötétedni így ne volt más választás,mint helyzetjelző ködlámpa kombóval megtenni a maradék 90km-t sötétben,egy élmény volt...
Másnap elkeztem kutakodni,hogy hol mennyiért lehet új vezérlőt venni,elég horror árakkal dobálóztak,de találtam egy céget (dt-xenon.hu) akik foglalkoznak felújítással is.Már majdnem postára adtam a két vezérlőt,amikor egy ismerősöm egy debreceni úriemberre hívta fel a figyelmem.(ecudoctor.hu)
Telefonos egyeztetés után még aznap elvittem hozzá a két modult bevizsgálásra,másnapra meg is volt a diagnózis,mi szerint az utángyártott (osramnak hirdetett, valójában kínai) izzók okozták mindkét vezérlő vesztét.... ez egy kicsit meglepett.
Viszont a jó hír,hogy a dt-xenon 25ezer/db ért vállalta volna a felújítást a debreceni srác pedig 18ezer forintot mondott,de nem lett tökélestes így más megoldást kell találni.
Most rendeltem két (elméletileg eredeti) Osram xenarc silverstar D1S izzót....
nem olcsó... de ez egy ilyen "sport" :D

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 20v jtd // 2014-01-23

Volt egy kis időm,így átnéztem a gépet,összeállítottam egy újabb "hibalistát" amit mihamarabb pótolni szeretnék.
-meghalt mindkét oldali xenon vezérlő
-lökhárító rács krómcsíkkal
-első stab szilentek
-jobb első kerékcsapágy
-hátsó G szemek
-jobb hátsó kézifékkötél
-2db fényszórómosó

 
>> EgyébAlfa 166 2.4 20v jtd // 2014-01-23

Ma elmentem a nyári gumikért,480km-t autóztunk,de megérte.90%-os 2012-es (szögtűrő) Continental Sport Contact 3 235/40 '18 méretben.
Hamarosan a felnik is elkészülnek.

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 20v jtd // 2014-01-14

-Vez. készlet
-Pk szíj
-Termosztát
-Vízpumpa
-Fékolaj
-Szervóolaj
-Váltóolaj
-Fagyálló

Cserélve :)

Óra állás: 185.300

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 20v jtd // 2014-01-10

Megérkezett a tempomatos kormánykapcsoló illetve az anyós oldali biztonsági öv,mindkettő hibátlanul teszi a dolgát.Thx tipoatti
Megrendeltem a hátsó szett féktárcsát és betétet is(Brembo),hétfő lesz a csere napja :)

Lassan kezdek a végére érni a dolgoknak,legalábbis úgy tűnik.:D

Óra állás:184.100

 
>> EgyébAlfa 166 2.4 20v jtd // 2014-01-06

Megvettem a nyári alukat,még kicsit korai volt,de egy kis javítgatás és egy fényezés ráfér,így legalább nem kell kapkodni vele :)
Borbet LS 8x18 ET 40 (éppen még elfér:)) és vettem egy kerékőr szettet is.
Gumi tipusa még kérdéses,a méret viszont fix,235/40 18

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 20v jtd // 2014-01-05

Megtörtént a motorolaj(Xado)és az összes szűrő cseréje is,valamint kitakarítottam a coolert és az EGR szelepet is,volt benne cucc rendesen.
Megérkezett az új garnitúra D1S izzó is,ezeket is cseréltem.

Óra állás:182.700