Mutasd

>> Esemény2012-11-28

A meló miatt, tegnap és ma (meg holnap és holnapután) a helyi közlekedést próbálgattuk. Reggel 27 km oda és délután ugyanennyi vissza. Néhány tapasztalat:
- a nagy fekete terepjárókra és a német autókra itt sem szerelnek gyárilag indexet,
- országúton mindenki, aki a fenti autókkal megy ott előz, ahol éppen eszébe jut,
- a piros lámpa a fenti autókra tájékoztató jellegű,
- a városban nem látni rendőröket, holott az ide vezető úton mindenhol ott voltak,
- az útminőség rettenetes (Bp ehhez képest biliárdasztal)
- az új aszfalt is hepehupás (az uticélhoz 6 km max egy éves aszfalt vezet), szerintem a göröngyös útra mindenhol ráhúztak x centi burkolatot,
- lovaskocsi a 4 sávos úton természetes,
- a spontán kirakott 30-as táblák is (saccra évek óta ott vannak),
- az autók műszaki állapota (leszámítva a feketéket) "érdekes",
- rengeteg lerobbant autót vontatnak (egy 25 km-es útra legalább egy, de inkább kettő-három jut),
- nem mindegyik lámpa zöld színű, egy részük teljesen ki van fakulva, sárgás-fehér fénnyel világítanak,
- előszeretettel használnak telezöldet, ami 2x3-4 sávos utak kereszteződésében "érdekes".

A város szélén van egy Alfa szalon, holnap megállok pár kép erejéig,
Feltűnően sok Alfa van itt Plovdivban. 145-146 páros és főként facelift előtti 156.