Mutasd

>> Egyéb2019-11-21

2019-ben kicsit leszorította a V6 a nagy Ő-t. 2000km, ami ennek ellenére egy erősebb év volt. Az autó egyébként ennyire még nem állt össze az utóbbi 16 évben mióta nálam van. Bár egy A4-est tele tudnék írni a hibalistával, amiből csak egy tétel lenne a külső festés.
Nincs jelentősége, elég szép és jó is.
A gumik nagyon kevesek voltak már idén, vizesen nagyon csúsztak. Száraz úton is volt egy eset, amikor három flikk-flakk után tudtam csak összeszedni.
Meglódult a fantáziám, hogy ilyen-olyan futómű feljavítás kellene, de a másik oldalról meg egyszerűek az érvek: ülj modernebb autóba, ha ezt meg azt akarod elérni. Egy 185-ös gumit a 165 helyett, meg a hátulja megültetését azért lehet kipróbálom hamarosan, nehogy egyszer leessek az útról vele. Vívódik bennem a régi elv, hogy maradjon az autó teljesen eredeti, meg a lehetőség, hogy dobjunk az úttartáson egy kicsit. A tuning veszélyes téma, mert soha nincs vége. Legtechnikásabban, legtöbb gépészkedéssel ezt az autót lehet és kell is vezetni az összes között. Egyszerűen csodálatos.
Szezon zárasként kimentem Kakucsra. Esővel kezdtem csúszott betyárul, megforogtam többször. 3 óra körözés után leszáradt a pálya. Aztán a gumit leradíroztam, szárazon fogta. Kicsit megnyugtatott a nap. Tavasszal még kimegyek esőben, megnézem milyen lett a gumi.

2019.07.12-14
Kecskemét-Alfacity, Tatabánya-Esztergom-Hungaroring Classic-Kecskemét

2019.11.21
Kakucsring 150+ kör