Mutasd

>> Autóápolás2012-09-04

A TD-t elvittük egy körre, ahogy Józsibá javasolta, rövid családi kirándulás keretében kormoltam ki. Az egr volt valószínű a fő gond, pár km alatt rengeteget csökkent a füst, pedig az elején meg se hajtottam. 15km után 4500-ig őszinte hangon forgott, nem szenvedett. 2000 alatt nem szabad odalépni neki, ezt megfigyeltem, akkor beindul a füstgép, de akkor se annyira durván kojtol mint eddig. Szerintem elfogadható lett a füstölés, 30km-t mentem vele. Ritkán vezetem, úgyhogy lassan áll össze az összbenyomás az autóról. Kedvelem, jó kis kocsi. Egy újabb fajta Civic akart valamit (kívülről kikerülni...), eléggé nem jött össze neki. Benne van ebben is a versenyszellem...Viszont a jtd-hez képest sokkal kevésbé harciszekér. Jobb a fordulóköre, könnyebb parkolni vele. Könnyebb a kuplungja is. A fék kicsit opelasztrás a hátul dob miatt. Ellenben nem tudom mitől, de a 130 már szédítő tempó. A sebességérzet sokkal nagyobb mint a jtd-ben.