A kasznizás kezdetekor kibeleztem a belteret és mivel több részletben készült a lakatos munka, így csak az üléseket dobáltam vissza a használhatóság kedvéért. A munkálatok befejeződtek a kocsiszekrényben, így már minden vissza költözhetett, az időközben kimosott padlókárpittal együtt. Jó volt vele a próba út... halkabb is lett. :)
Pár hete lehámlottak a hátsó ajtókon lévő kárpitbetétek. Dzsorzsitól a Gyöngyös XI. taliról hazafelé náluk (Horton) megállva kaptam két jól kinézőt a rosszak helyett. Örömmel hoztam haza és ma álltam neki a cserének, de előtte kicsit megtisztogattam őket kárpit tisztítóval, mert kissé koszosak voltak... itt jött a hideg zuhany... az egyik ugyanúgy lehámlott, mint az eredetiek... :( Átmeneti megoldásként azt találtam ki, hogy leszedem őket és lepattintom a betéteket... most ebben az állapotban vannak... legalább nem morzsálódnak, koszolnak és ragadnak...
0
297
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Virtuális Romeo
- 4C
- Alfa reklám
- Erőforrás alternativák