166 2.4 Jtd 20v - főkép

Blog

2011-04-19
Kuplungolunk...

Meglett a szűk keresztmetszet.A 20v motor karakterisztikája és ereje értelemszerűen köszönő viszonyban sincs a 10v-vel.Ennek eredményeként, a várakozásoknak megfelelően gyenge lett a kuplung.Nem vészes,csak nem szabad a menetpedált a felénél jobban ösztökélni,mert azonnal csúszik a kuplung.Hatodikba Tovább »

2010-12-02
Moccantó Upgrade Stage 2

Történt,hogy becsületes szolgálat után gyári turbómat érdemeinek elismerése mellett nyugdíjaztam.Ezzel nagyjából egy idősíkban beszereztem egy 20 szelepes JTD-t,akkor még csak M-zárolt tartaléknak. Mivel félmunkát nem szeretek végezni,így motorcsere lett belőle,ha már volt egy a polcon.A kaland ott Tovább »

2010-07-15
Az első

Eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel a lehetőséggel, - blog - de mivel úgy áll a dolog,hogyha nem történik valami végzetes velünk,örökre megmaradunk egymásnak.Ezért ideje életrajzot írni.A vásárlás úgy jött,hogy már nem bírtam pénzelni a 3000 V6 benzinét,így kellett egy vas,amivel lehet sokat menni v Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:166 2.4 Jtd 20v
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2002
  • Színe:Grigio Chiaro - Gy.K.:Metálezüst
  • Jellemzők:
    Neve: Sessantasei. Egy standard 166.Kényelmes,otthonos,és csak az anyós ülés előtti légzsák fedelének domborulataiban több érzelem van,mint akármelyik más nemzet autójában. 20 szelepes moci van az autóban,némi frissítés folyamán. A befecskendezés teljesen elektronikus - injektorok ugye - a gázpedállal együtt. Az első futómű kettős keresztlengőkaros rendszerű,a kormány 2.5-et fordul végtől-végig,hátul multilink karok igyekszenek úton tartani a vasat. Az autó még mindig a régi EURO4-es padlólemez módosított verzióját használja,erre épült korábban a Fiat Croma,Lancia Thema Kappa,Saab 9000 és természetesen a 164-es Alfa is. Ebből kifolyólag igen kiforott konstrukció,ennek minden előnyével. Meggyőződésem,hogy igazából négyszemélyesre tervezték a Maccinát,hátul hárman ülni szerintem büntetés. Négy embernek viszont pöpec a Vas.
  • Extrák:
    Momo bőr ülések, elől fűtéssel és motoros gerinctámasszal, mindkét oldal memóriás. Négy légzsák, övfeszítő rendszer, kipörgésgátló - TöCSö. Tempomat, esőszenzor, 18-as nyári, 17-es téli kerekek.DSP zene, navigáció, beépített telefon, CD-tár,multikormány. Fényre sötétedő belső visszapillantó tükör, a külsők teljesen motorosak - bahajthatók- és fűtöttek. Fűtött első szélvédő. Riasztó.

Fotóalbum