Mutasd

>> Szerviz2018-04-29

Nincs négy napos ünnep szervizelés nélkül.Egy ideje már érett a fékek cseréje.Ezekkel vettem az autót,és azóta több mint 60 ezer ment bele.Mart tárcsák voltak fent ferodó sport betétekkel.Brutális fékhatást tudott,viszont az ára is az.Egy kompromisszumos megoldást kerestem ami megfizethető,de jobb a gyárinál.Szokás szerint Erhardnál kötöttem ki a problémával.A rottinger mart furt tárcsák épp akciósak voltak,így be is rendeltem a garnitúrát.A héten elkezdett sírni az eleje.Szóval el jött a csere ideje.A bal hátsóval kezdtem.Hát kiszakadt pár szép magyar körmondta belőlem mire rájöttem hogyan lehet visszanyomni a munkahengert.A lényeg,hogy folyamatosan forgatni kell a dugattyút és közben nyomni.Egy 12-es csavarbol és az egyik kopott betétböl gyártottam egy célszerszámot ehez.Utána ment minden mint a karikacsapás.Egy kerék egy óra kényelmes tempóban.A motor is kapott egy vérfrissítést egy kanna wr diesel formályában.
233000 km.
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1525024901-10503-blog.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1525024881-10503-blog.jpg