Backstage 86 - Ilyen lesz a 2023-as Giulia és Stelvio!

2022-11-06  Alfa Amore
A Backstage legfrissebb adásában alaposan átbeszéljük, milyen lesz a faceliftes Giulia és Stelvio, sőt, azt is eláruljuk, mennyi Tonale fogyott eddig Magyarországon.
Hírek >> 2022  

A Backstage legfrissebb adásában alaposan átbeszéljük, milyen lesz a faceliftes Giulia és Stelvio, sőt, azt is eláruljuk, mennyi Tonale fogyott eddig Magyarországon.

Kommentelj minket a YouTube-on, mert ajándékcsomagot sorsolunk azok között, akik leírják a véleményüket!

Ha tetszett ez a videó, támogass minket, hogy még jobb tartalmat tudjunk készíteni: https://www.patreon.com/alfaamore

Köszönjük támogatóinknak: Bajtay Attila (Bati), Csurzás Kornél (Süti159), Gara Zoltán (Welectronic), Kolák Richárd (kolak96), Kovács Zoltán (HaNGyA), Kubiczaz (zigi521),  Leitli Norbert ("Dottore") Mezriczky Marcell, Sólymos Dávid (SD), Storch Balazs (Zadia), Szőke Attila (psychoati), Vári Kristóf

Ha csak a hangunkra vagy kíváncsi, hallgasd az adást podcastként!

 

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2024-05-14 22:18:50 // 35461
Értem csak belekotyogok:D

Az enyémen elsőre szinte túl puhának érződik, de kanyarban vagy hegyezésre progresszíven keményedik. Ez meg fuómű geometria, és ugyan ezt tudja feljebb lejjebb.
Pedig csak hagyományos alap rugó.

Talán a versenypályázás óta mintha egy érzettel keményebb lenne az eleéj olyan puha progresszivitása. De ez lehet a 17" kerék is, vagy hogy pont abból lekopott 1-2mm, és az a gumi réteg nem tompít már:D
RomeoOne2024-05-14 21:58:16 // 35460
Én arra gondoltam, hogy Shadin említette, hogy az ő ízlésének/érzetének túl nagy volt a billenés, aztán segített-e rajta a rövidebb rugó.
SD2024-05-14 21:45:48 // 35459
Én abban tudok nyilatkozni hogy teli autóval és még tetőcsomagtartóval sem éreztem menetdinamikai romlást eddig, jó nem is kértem tőle többet mint kellett volna, de tetőboxxal is megkregettem a motorost a Mátrában illetve ő kergetett engem de nem tudott előzni:D