Már rendelhető a Stelvio alapváltozata

2017-04-03  Tedi
Elérhetővé tette az Alfa Romeo a Stelvio alapváltozatait, a 180 lóerős dízel és 200 lóerős benzines már rendelhető a szalonokban.
Hírek >> 2017  

A milánói gyártó közleménye szerint a leggyengébb, 180 lóerős, 2.2 literes dízelmotorhoz is automata sebességváltót kapcsoltak, viszont ez az egyetlen variáns, amely nem össz-, csak hátsókerék-meghajtással kapható. Ez azonban az Alfa szerint semmit nem von le a Stelvio vezetési élményéből. A motorral a miondössze 1600 kilós Stelvio 7,6 másodperc alatt gyorsul 100-ra és meg sem áll 210 kilométeres sebességig.

Az Alfa Romeo egyúttal bizonyos kiválasztott piacokon (amelyeket a közelményben nem neveztek meg) elérhetővé tette a 2 literes, benzines motor 200 lóerős változatát is, amelyhez szintén automata váltót és már Q4 összkerekes rendszert párosítottak.

Aki esetleg újdonságkén érne, hogy nincs manuális váltó, annak jelezzük, nem is lesz, az Alfa úgy döntött, hogy a Stelvio csak automatával lesz elérhető. Az eddigi teszteket olvasva ez talán nem is olyan nagy baj, mert mindenki nagyon dicséri az új, 8 sebességes ZF váltót.

 

A lista a két új motorral immáron négytagúra bővült, a Pratola Serrában készült dízelek közül a 180 és 210 lóerős verzió elérhető, míg a Termoliban készülő benzinesekből a 200, vagy 210 lóerős, illetve a 280 lóerős változat rendelhető. Jelengi információink szerint a 2,9 literes, V6-os biturbó motorral szerelt Quadrifoglio verzió az év végén válik rendelhetővé.

A magyarországi kereskedésekben a First Edition változat már március utolsó hete óta elérhető, az Alfa Amore gyorsan szemügyre is vette:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Stelvio

Az utolsó 3 hozzászólás:

Bali1592017-10-06 14:43:33 // 448
Nekem is hasonló érzéseim voltak, mikor láttam az említett tesztet. Rosszat nem nagyon tudott mondani, de hogy bármit elismerjen benne, az nem igazán ment neki. A Giulia ugyanezen vonalon lett "értékelve"...Bezzeg a BMW teszteknél...Egy időben szinte minden adást megnéztem náluk, de már nem igazán teszem. Párom mondta mindig közben, hogy őt idegesíti ez a srác, mert nem tud objektív lenni, csak azt hajtja neki mi tetszik, ami neki nem tetszik nem is lehet jó, stb...és akkor nem is Alfa teszteket néztem...Anno a köridő rovatban a Giulietta QV-t is eléggé lefitymálták elsőre, de azért nem mozgott rosszul, vagy valami hasonló is elhangzott utána...Valamiért nem igazán ismerik el az Alfákat...Na ilyenkor kell elolvasni pár Csikós cikket, vagy a Bazsó Giulia Veloce tesztjét, hogy helyreálljon az ember lelki békéje. :-)
Giuntini2017-10-06 14:29:37 // 447
Láttam a Garázsban a Stelvio tesztjét Vida tolmácsolásában. Igazából nem mondott rosszat, de végig az látszott, hogy savanyú a szőlő. Például a fabetétek, amire azt mondta, hogy nagyon szépek, de lehet hogy csak utámzat. Azért mert az imádott BMW-nél utánzat dívik, az Alfánál nem. Azt mondta, hogy kényelmes, a motor (280 lovas), jól megy, de több is lehetne benne. A másik, a motor túl halk. Ha meg csinálnak egy hörgő, csattogóst, akkor meg az lenne a baj. Azt mondta korrektül össze van rakva, de végig jött belőle a BMW imádat érzése, és a szenvedés, hogy képtelen bevallani, hogy az Alfa lelépte a BMW-t. Várja az erősebb motorok érkezését. Kedves Vida, az már rég készen van, és kategóriájában a legerősebb SUV. Amúgy a legerősebb X3 teljesítménye ott van, ahol a Stelvio 280 lovas benzinese van. Én nem tudom, hogy lehet így autót tesztelni, hogy odamegy az autóhoz, és "kizárt hogy jobb legyen a BMW-nél"... Vicc kategória ez az egész, annak ellenére, hogy rossz szava nem volt a Stelvióra. Ja meg az volt a baja, hgy magas az üléshelyzet. Ez egy SUV. Vagy most meg mi kell helyette?
Giuntini2017-10-03 21:37:05 // 446
Nagyon jó a beszámoló! A QV-val majd veletek megyek...!