VIDEÓ: a Stelvio megérkezett Magyarországra!

2017-03-30  Alfa Amore
Megérkeztek Magyarországra a Stelvio első példányai. A First Edition modellek jó ár-érték arányú választásnak tűnnek, a 15,6 milliós árban szinte minden olyan extra benne van, ami elvárható egy ilyen autótól.
Hírek >> 2017  

 A vártnál sokkal korábban, március utolsó napjaiban megérkeztek a hazai kereskedésekbe - így az Olasz Autók Házába és a Pappas Autó Kárpát utcai Alfa Romeo szalonjába is - a Stelvio első példányai. 

A First Edition változat csak a 280 lóerős, 2 literes turbós benzinmotorral érhető el, amely mellé automata sebességváltót és Q4-összkerékhajtást kapunk. Ezzel a motorral és az automata váltóval mindössze 5,7 másodperc alatt gyorsul az 1,6 tonna súlyú Stelvio 100 km/órás sebességre.

A First Edition nagyon gazdag szériafelszereltséget kínál: 20 colos könnyűfém keréktárcsákat, bi-xenon fényszórókat, a 8.8" TFT 3D navigációs rendszert, fűthető elektromos bőrüléseket és kormányt, sőt a valódi faberakások is a csomag részei. De van benne parkolókamera, elektromosan behajtható tükrök, váltófülek, valamit kulcsnélküli nyitás és indítás is.

Magyarországon a Stelvio First Edition kiadása 15  690 000 forinttól elérhető. (nagyságrendileg 3 millió forintnyi extrával megpakolva.)

Akit bővebben érdekel a Stelvio, annak itt egy aktuális árlista!

A First Editon akciós árlistája itt érhető el

Félreértések elkerülése végett, a First Edition nem az alapváltozat, az később érkezik majd, 150 lóerős dízelmotorral, és sokkal barátibb induló árral.

Fotók forrása: Olasz Autók Háza Facebook-oldala

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Stelvio

Az utolsó 3 hozzászólás:

Bali1592017-10-06 14:43:33 // 448
Nekem is hasonló érzéseim voltak, mikor láttam az említett tesztet. Rosszat nem nagyon tudott mondani, de hogy bármit elismerjen benne, az nem igazán ment neki. A Giulia ugyanezen vonalon lett "értékelve"...Bezzeg a BMW teszteknél...Egy időben szinte minden adást megnéztem náluk, de már nem igazán teszem. Párom mondta mindig közben, hogy őt idegesíti ez a srác, mert nem tud objektív lenni, csak azt hajtja neki mi tetszik, ami neki nem tetszik nem is lehet jó, stb...és akkor nem is Alfa teszteket néztem...Anno a köridő rovatban a Giulietta QV-t is eléggé lefitymálták elsőre, de azért nem mozgott rosszul, vagy valami hasonló is elhangzott utána...Valamiért nem igazán ismerik el az Alfákat...Na ilyenkor kell elolvasni pár Csikós cikket, vagy a Bazsó Giulia Veloce tesztjét, hogy helyreálljon az ember lelki békéje. :-)
Giuntini2017-10-06 14:29:37 // 447
Láttam a Garázsban a Stelvio tesztjét Vida tolmácsolásában. Igazából nem mondott rosszat, de végig az látszott, hogy savanyú a szőlő. Például a fabetétek, amire azt mondta, hogy nagyon szépek, de lehet hogy csak utámzat. Azért mert az imádott BMW-nél utánzat dívik, az Alfánál nem. Azt mondta, hogy kényelmes, a motor (280 lovas), jól megy, de több is lehetne benne. A másik, a motor túl halk. Ha meg csinálnak egy hörgő, csattogóst, akkor meg az lenne a baj. Azt mondta korrektül össze van rakva, de végig jött belőle a BMW imádat érzése, és a szenvedés, hogy képtelen bevallani, hogy az Alfa lelépte a BMW-t. Várja az erősebb motorok érkezését. Kedves Vida, az már rég készen van, és kategóriájában a legerősebb SUV. Amúgy a legerősebb X3 teljesítménye ott van, ahol a Stelvio 280 lovas benzinese van. Én nem tudom, hogy lehet így autót tesztelni, hogy odamegy az autóhoz, és "kizárt hogy jobb legyen a BMW-nél"... Vicc kategória ez az egész, annak ellenére, hogy rossz szava nem volt a Stelvióra. Ja meg az volt a baja, hgy magas az üléshelyzet. Ez egy SUV. Vagy most meg mi kell helyette?
Giuntini2017-10-03 21:37:05 // 446
Nagyon jó a beszámoló! A QV-val majd veletek megyek...!